Top & Flopspelers

Reactiescore
2.062
Reactiescore
344
Dan is het aan Ax en Vitare om zich van jullie te distantiëren.

Knap dat je door hebt hoe dit werkt!, jammer dat dan uitgerekend iemand buiten Ax en vit hier een opmerking moet geven..

Zoals ik eerder had gezegd, stoken tussen xii Ax en vit moet je niet doen.
Is ook nergens voor nodig. Want ik weet dat jullie die breuk tussen Ax en xii nodig zijn om eindelijk in noord progressie te maken.

Speel gewoon het spel, en mochten wij een fout maken in de ogen van Ax. Ben ik er van overtuigd dat ze daadkrachtig genoeg zijn om zich hier over te buigen
 
Reactiescore
766
Knap dat je door hebt hoe dit werkt!, jammer dat dan uitgerekend iemand buiten Ax en vit hier een opmerking moet geven..

Zoals ik eerder had gezegd, stoken tussen xii Ax en vit moet je niet doen.
Is ook nergens voor nodig. Want ik weet dat jullie die breuk tussen Ax en xii nodig zijn om eindelijk in noord progressie te maken.

Speel gewoon het spel, en mochten wij een fout maken in de ogen van Ax. Ben ik er van overtuigd dat ze daadkrachtig genoeg zijn om zich hier over te buigen
We hebben geen breuk nodig, maar zou het wel een stuk makkelijker maken ja. Fout is het niet he, ik probeer ook niet te stoken.
Je speelt goed en steekt er veel tijd in, maar laat het niet teveel naar je bol stijgen :p
 
Reactiescore
1.149
dacht zal weer eens een keer een kijkje komen nemen. Of ze me hier al missen :oops:

Zit je nu weer in de verkeerde stam ala 36? Binnenkort jou maar recruiten dus!
 
Reactiescore
2.062
Stabbb
 
Reactiescore
2.062
Heb zelfs gehoord dat de topstammen van wereld 68, aan het bieden zijn op het account TheWitch! Het topbod staat op 10 kratjes bier!
 

DeletedUser77845

Guest
Ik heb over de rest maar heen gelezen, na dat ik dit opving.

Dit is een bb dorp in het cluster van last, op verzoek overgenomen. Het vies spelen behoord toch echt daadwerkelijk al volop aan het kant van maai.
Mb en kleinere spelers binnen de clusters van Xii onder druk zetten. Om zo op die manier geoorloofd cf te creëren.

En wat betreft het proberen te stoken tussen xii Ax en vit. Tot zover er mensen gevoelig zijn voor het gezever wat er continu op het forum komt.

Wij hebben een bg, zijn geen zusterstam of opleiding stam.
En wij reageren alleen maar op de manier hoe jullie een cf proberen goed te praten.

Gast houdt alsjeblieft je mond alle credits bij mij verspilt, gebeurd over algemeen niet snel. Geen goed woord meer over voor je achterbakse spel van je.
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar andere wijst. Probeer zelf eerst eens fair te spelen ;)

PS je zou weer onder je steen gaan liggen zei je doe dat dan ook zou ik erg waarderen.
 
Reactiescore
3.452
Wij hebben een bg, zijn geen zusterstam of opleiding stam.
En wij reageren alleen maar op de manier hoe jullie een cf proberen goed te praten.
0FDF2EA7-82DB-490D-9460-1978E3FE878B.png

Ah ja val je er nu over hoe jullie vijand een “cf “proberen goed te praten?:p
Jij bent er ook een ster in^^
 
Reactiescore
344
Haha wauw toen die tijd, was het al duidelijk dat dit geen cf was. We hebben water bij de wijn gedaan. Om het gejank een halt toe te roepen. Dus wat je ook probeert te bereiken? Idk en overigens als je dit opnieuw wilt aanhalen zal ik eens kijken op het forum w66.
 
Reactiescore
146
Whahahaaa, das die Inge weer, die al vanaf Wereld 1 alles bewaard, om andere maar in een kwaad daglicht te zetten,En alles gaat lopen veranderen om het naar haar hand te kunnen zetten.....zielig zeg
 
Reactiescore
146
Gast houdt alsjeblieft je mond alle credits bij mij verspilt, gebeurd over algemeen niet snel. Geen goed woord meer over voor je achterbakse spel van je.
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar andere wijst. Probeer zelf eerst eens fair te spelen ;)

PS je zou weer onder je steen gaan liggen zei je doe dat dan ook zou ik erg waarderen.

Biedt dan ook geen dorpen te koop aan, ook al is dit een geintje, jij zou beter moeten weten!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nja wel netjes dat jullie geen dorpen hebben gepakt tijdens zijn 3 dagen aanvalbare ban die jullie hem hebben aangesmeerd! Zal eerder een gevalletje onwetendheid zijn geweest dan net gedrag, maar wie ben ik.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Doelde dan ook op jullie reden om geen dorpen te pakken ;)
 
Bovenaan