Top & Flopspelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Vitare heeft letterlijk 0 directe banden met XII, ook zijn onze afspraken met IDGAF veranderd

Zodoende kun je stellen dat Maai ook letterlijk 0 directe banden heeft gehad met Vita en Are, toch wilde je daar zelfs na het bg nog een napverlening voor.
 
Reactiescore
766
Nou maar jij zij zelf dat je het stuurde toen het nog bb was en daar reageer ik op!

Nu lopen jullie mij hier af te branden terwijl je letterlijk zelf zegt “een fake trein toen het nog bb was”.
 

DeletedUser77704

Guest
Zodoende kun je stellen dat Maai ook letterlijk 0 directe banden heeft gehad met Vita en Are, toch wilde je daar zelfs na het bg nog een napverlening voor.

Verschil tussen een BG van een BG of een zusterstam/mb stam :rolleyes:
 
Reactiescore
63
Ze staan hetzelfde gemarkeerd bij diplomatie als het goed is :p

Verder kun je AX ook zien als de grotere broer van XII, zeker gezien het verloop van de wereld, wat mij betreft is het geen hele scheve vergelijking
 

DeletedUser77704

Guest
Ze staan hetzelfde gemarkeerd bij diplomatie als het goed is :p

Verder kun je AX ook zien als de grotere broer van XII, zeker gezien het verloop van de wereld, wat mij betreft is het geen hele scheve vergelijking

Zeg dat niet tegen Ax of XII heb je ruzie :p
 
Reactiescore
146
Nou maar jij zij zelf dat je het stuurde toen het nog bb was en daar reageer ik op!

Nu lopen jullie mij hier af te branden terwijl je letterlijk zelf zegt “een fake trein toen het nog bb was”.

Ik zeg toch al dat het daar niet om ging, niet over door blijven zeuren dan!
 
Reactiescore
766
Wel
 

DeletedUser81255

Guest
Hoe is het mogelijk, er zijn al maanden geleden oorlog en CF afspraken gemaakt tussen de top vier stammen en aanhang.

Alle afspraken zijn in detail beschreven en elke partij was hier mee akkoord gegaan.

Hoe kan het dan nog zo zijn dat er spelers zitten klagen over eerlijke acties die niet afspraken verbreken?

Iedereen heeft het goedrecht dezelfde handelingen te verrichten, eerlijk verkregen CF’s kunnen ook door tegenpartijen gepakt worden.

Als je dan als speler niet met de regels eens ben, oké. Maar dan is het de speler(s) verantwoordelijkheid hier mee naar voren te komen en het zo te regelen dat zij wel tevreden zijn. Dit doe je natuurlijk VOOR dat er CF’s die je niet goedkeurt geplaatst worden en niet erna.

Dan had je er maar eerder mee moeten komen. Het is niet aan de andere partijen om problemen van de tegenstander naar voren te brengen omtrent afspraken.

Door de zure appel bijten en sportief accepteren, daar krijg je meer waardering voor.
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
2.062
The wolfpack = flop
 
Reactiescore
344
Geloof me, of doe het niet en dan ons vragen om met harde feiten te komen...

Zoals al meerdere mensen hebben aangegeven kan het maanden duren voordat het definitieve bewijs er zal zijn van de spion in maai. Het is voor nu al duidelijk dat er een zit en dat is bewezen door te veel toevalligheden waarin jullie precies wisten wat er bij ons aan de gang was.
566|422 Klein oog hier ook op :)
Deze zijn effectief niet 'legaal'
Bekijk bijlage 15835

Ik heb over de rest maar heen gelezen, na dat ik dit opving.

Dit is een bb dorp in het cluster van last, op verzoek overgenomen. Het vies spelen behoord toch echt daadwerkelijk al volop aan het kant van maai.
Mb en kleinere spelers binnen de clusters van Xii onder druk zetten. Om zo op die manier geoorloofd cf te creëren.

En wat betreft het proberen te stoken tussen xii Ax en vit. Tot zover er mensen gevoelig zijn voor het gezever wat er continu op het forum komt.

Wij hebben een bg, zijn geen zusterstam of opleiding stam.
En wij reageren alleen maar op de manier hoe jullie een cf proberen goed te praten.
 
Reactiescore
470
Ik heb over de rest maar heen gelezen, na dat ik dit opving.

Dit is een bb dorp in het cluster van last, op verzoek overgenomen. Het vies spelen behoord toch echt daadwerkelijk al volop aan het kant van maai.
Mb en kleinere spelers binnen de clusters van Xii onder druk zetten. Om zo op die manier geoorloofd cf te creëren.

En wat betreft het proberen te stoken tussen xii Ax en vit. Tot zover er mensen gevoelig zijn voor het gezever wat er continu op het forum komt.

Wij hebben een bg, zijn geen zusterstam of opleiding stam.
En wij reageren alleen maar op de manier hoe jullie een cf proberen goed te praten.

En hoe pakte moneymaker en Jesse de eerste CFs in mijn cluster? O ja via een kleine MB van me die ineens zijn troepen op mij dumpte en vervolgens dorpen verloor aan Money en Jesse. We praten de CF goed omdat het binnen de afspraken valt , net zoals jullie de CFs bij mij toen goed praten.
 
Reactiescore
344
Laten we voorop stellen, dat wij nooit een band hebben gehad met je mb. Misschien is er iets geweest in jullie manier van communicatie?
En buiten dit geheel om, hebben wij expres geen akkoord gegeven op een voorstel wereldafspraken.
Met als reden, dat de stam die het aanbied altijd een Maas in de wet probeert te vinden en daar op in zal spelen.

Wij van xii zijn dus vrij om te doen wat we willen. Hebben dit overigens nog niet gedaan en zijn denk ok redelijk met de ongeschreven regels eens, om het zo een eerlijke strijd te maken.

Dus zodra je straks weer probeert te wijzen, kijk goed naar je hand en weet dat er 3 vingers je eigen kant op staan.
 
Reactiescore
470
Laten we voorop stellen, dat wij nooit een band hebben gehad met je mb. Misschien is er iets geweest in jullie manier van communicatie?
En buiten dit geheel om, hebben wij expres geen akkoord gegeven op een voorstel wereldafspraken.
Met als reden, dat de stam die het aanbied altijd een Maas in de wet probeert te vinden en daar op in zal spelen.

Wij van xii zijn dus vrij om te doen wat we willen. Hebben dit overigens nog niet gedaan en zijn denk ok redelijk met de ongeschreven regels eens, om het zo een eerlijke strijd te maken.

Dus zodra je straks weer probeert te wijzen, kijk goed naar je hand en weet dat er 3 vingers je eigen kant op staan.

1 post terug zeur je erover dat wij MBs en kleinere spelers in jullie cluster onder druk zetten , nu geef ik aan dat jullie hetzelfde doen en je reactie erop is jullie zijn vrij om te doen wat jullie willen?

Waarom zouden wij het niet mogen?Terwijl dit valt binnen de regels die we met jullie BG en de rest van de top stammen hebben afgesproken.
 
Reactiescore
344
1 post terug zeur je erover dat wij MBs en kleinere spelers in jullie cluster onder druk zetten , nu geef ik aan dat jullie hetzelfde doen en je reactie erop is jullie zijn vrij om te doen wat jullie willen?

Waarom zouden wij het niet mogen?Terwijl dit valt binnen de regels die we met jullie BG en de rest van de top stammen hebben afgesproken.


Ik doel niet over jullie mb, want dat is gewoon compleet misplaatst wij hebben geen contact gehad met je mb.

Ik doel op de uitspraken dat er bb dorpen gepakt zijn, en dat er vanaf nu dus ( mochten wij dit willen ) gaan cf op welke manier dan ook maar mogelijk is.
Want wij hebben overigens geen afspraken staan dus hebben geen breuk in onze afspraken gemaakt.


Dat was eigenlijk meer mijn punt.
 
Reactiescore
766
Dan is het aan Ax en Vitare om zich van jullie te distantiëren.
 
Bovenaan