Top & Flopspelers

Reactiescore
17
BOEIE RUURD, BOEIE

Even bekeken en alles is volgense de regels. waarmee jullie ook mee ingestemd hebben.
 

DeletedUser77755

Guest
Snap inderdaad het hele geklaag erover niet :)
We hebben naar de afspraken gehandeld en er niet eens een achterdeurtje voor gezocht ofzo => Er staat duidelijk in bb's over de 5k punten mogen door de vijand genomen worden. Verder meer betreft het een dorp dat van een speler uit Ax was. Als je accounts binnen de stam inactief ziet zijn dan heb je ruim de tijd om voorzorgen te nemen en ervoor te zorgen dat de vijand daar geen (mis)bruik van kan gaan maken.
Ik vraag me ook af waarom er direct wordt gedreigd om er een smerige wereld van te maken of om zelf cf's te nemen terwijl wij volgens de gemaakte afspraken gehandeld hebben. Enige tijd (paar dagen) terug lagen er in ons cluster ook barb's van 10k door een Mb die barb gegaan was. Hier hebben wij snel naar gehandeld en deze binnen de paar dagen zelf allemaal opgeedeld zonder dat de kans bestond dat iemand een cf kon zetten.

Groetjes,
Iemand die niet salty is als er naar gemaakte afspraken gehandeld wordt

ps: Epstein didn't kill himself
 
Reactiescore
146
Gaan we een mooi die bb'tjes bij Shakedown8 wegkapen dan!, want dat mag gewoon en is de normaalste zaak van deze wereld!



6012f792caffb332f0d355357a824162.png
 

DeletedUser81357

Guest
As we speak ben ik aan tafel met maai over het afstaan van het dorp in kwestie.
Regels met betrekking tot niet legitieme cf dorpen moeten echt aangepast worden in mijn ogen.

Ik denk dat het niet uit maakt aan welke kant je staat dat er wel gezegd kan worden dat we dat soort cf dorpen niet willen.
Ongeacht of iets legaal is of niet een dorp 50 velden diep midden in het cluster van de tegenstander zouden we nooit moeten accepteren bij een tribalwars wereld waarin we allemaal sportieve concurrentie willen. Ik hoop dat we er samen uitkomen met maai.

Hieronder een afbeelding van de locatie van de cf en de locatie van de speler en waarom ik hier zulke zorgen over heb:

Verder wil ik nog niet mijn mening uiten hierover omdat de uitkomst hiervan zal bepalen hoe oorlogen de komende maanden gevoerd zal worden. Dit zijn afspraken die voor elke stam van belang zijn. Tuurlijk nu helemaal voor ax maar vergis je niet dat dit direct met iedereen op deze wereld te maken zal hebben.

Casper
 

DeletedUser77704

Guest
As we speak ben ik aan tafel met maai over het afstaan van het dorp in kwestie.
Regels met betrekking tot niet legitieme cf dorpen moeten echt aangepast worden in mijn ogen.

Ik denk dat het niet uit maakt aan welke kant je staat dat er wel gezegd kan worden dat we dat soort cf dorpen niet willen.
Ongeacht of iets legaal is of niet een dorp 50 velden diep midden in het cluster van de tegenstander zouden we nooit moeten accepteren bij een tribalwars wereld waarin we allemaal sportieve concurrentie willen. Ik hoop dat we er samen uitkomen met maai.

Hieronder een afbeelding van de locatie van de cf en de locatie van de speler en waarom ik hier zulke zorgen over heb:

Verder wil ik nog niet mijn mening uiten hierover omdat de uitkomst hiervan zal bepalen hoe oorlogen de komende maanden gevoerd zal worden. Dit zijn afspraken die voor elke stam van belang zijn. Tuurlijk nu helemaal voor ax maar vergis je niet dat dit direct met iedereen op deze wereld te maken zal hebben.

Casper

Deze afspraken zijn tussen IDGAF en Vitare ook al veranderd om diezelfde reden
 

Deleted User - 487776907

Guest
"perspectief"


Verder wil ik best mn standpunt aanpassen, maar dan mogen deze ook weg die er al een paar maanden liggen op 100 velden:
566|421
566|422

Ruilen?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gaat erom hoe ver hij van het front ligt. Anders zou je Shake al kunnen uitsluiten van deelname aan massa's, want ja, die ligt op 50+ velden.
 

DeletedUser81357

Guest
Gaat erom hoe ver hij van het front ligt. Anders zou je Shake al kunnen uitsluiten van deelname aan massa's, want ja, die ligt op 50+ velden.

Dit gaat om het overnemen van bb dorpen binnen het cluster van de tegenstander. Waarom haal je een massa hierbij? Bemoei je alsjeblieft er niet mee als je geen flauw idee hebt waar het over gaat.
 

DeletedUser77755

Guest
Leuk dat je met aanpassingen op de proppen komt, maar ook wel lekker na de feiten hé :)
Had het dorp andersom geweest dan ging onze reactie eerder zijn; hey das klote, maar tja wel binnen de regels weinig aan te doen en proberen afnemen die handel. Wij (van AoD) zouden er zeker geen spel op het Af over beginnen aangezien je de afspraken zou na leven.
 
Reactiescore
983
As we speak ben ik aan tafel met maai over het afstaan van het dorp in kwestie.
Regels met betrekking tot niet legitieme cf dorpen moeten echt aangepast worden in mijn ogen.

Ik denk dat het niet uit maakt aan welke kant je staat dat er wel gezegd kan worden dat we dat soort cf dorpen niet willen.
Ongeacht of iets legaal is of niet een dorp 50 velden diep midden in het cluster van de tegenstander zouden we nooit moeten accepteren bij een tribalwars wereld waarin we allemaal sportieve concurrentie willen. Ik hoop dat we er samen uitkomen met maai.

Hieronder een afbeelding van de locatie van de cf en de locatie van de speler en waarom ik hier zulke zorgen over heb:

Verder wil ik nog niet mijn mening uiten hierover omdat de uitkomst hiervan zal bepalen hoe oorlogen de komende maanden gevoerd zal worden. Dit zijn afspraken die voor elke stam van belang zijn. Tuurlijk nu helemaal voor ax maar vergis je niet dat dit direct met iedereen op deze wereld te maken zal hebben.

Casper
Dit bericht is al 10x beter dan al die berichten van jullie BG dorpsgek Aceshigh.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Leuk dat je met aanpassingen op de proppen komt, maar ook wel lekker na de feiten hé :)
Had het dorp andersom geweest dan ging onze reactie eerder zijn; hey das klote, maar tja wel binnen de regels weinig aan te doen en proberen afnemen die handel. Wij (van AoD) zouden er zeker geen spel op het Af over beginnen aangezien je de afspraken zou na leven.

Volgens mij heeft Ax toen 4 dorpen gepakt bij jullie en na jullie verzoek afgestaan. Waren erger als deze, lijkt me minstens zo netjes om dit dorp af te staan want slaat nergens op. Gewoon een provocatie actie na het niet lekker afslaan van de massa van Ax op Maai.
 
Bovenaan