Top & Flopspelers

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
upload_2019-5-9_16-39-20.png
upload_2019-5-9_16-40-11.png

giphy.gif
 
Reactiescore
116
De moeite om te starten op nieuwe wereld?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gendry Baratheon

Eerste met twee dorpen. Een dorp op 1 veld afstand met 312 punten welliswaar.

Rang 1 OD, maar dit komt door zijn rang 1 in ODD (1.868), waar zijn ODA rang 7 is (1.622)

Wat de fuck is hier gebeurd?
 

DeletedUser80918

Guest
De ODD zijn 2 gasten van de stam FINAC die in de nachtbonus besloten aan te vallen. Het enige wat ik defensief gebruikt heb daarvoor zijn muur, nachtbonus en burgerwacht. Geen troepen.

De ODA zijn de aanvallen van de volgende ochtend op dezelfde twee gasten. Degene die dichtbij lag daarna geëdeld omdat ik toch al de award wou, de ander enkel gebacktimed omdat die toch nog terugliep van zijn nachtaanval.

Dus de ''dikke'' oorlog is wel redelijk afgelopen, heeft me maar liefst 25 lc gekost.
 
Reactiescore
372
De ODD zijn 2 gasten van de stam FINAC die in de nachtbonus besloten aan te vallen. Het enige wat ik defensief gebruikt heb daarvoor zijn muur, nachtbonus en burgerwacht. Geen troepen.

De ODA zijn de aanvallen van de volgende ochtend op dezelfde twee gasten. Degene die dichtbij lag daarna geëdeld omdat ik toch al de award wou, de ander enkel gebacktimed omdat die toch nog terugliep van zijn nachtaanval.

Dus de ''dikke'' oorlog is wel redelijk afgelopen, heeft me maar liefst 25 lc gekost.

Je hebt wel een ziek dorp veroverd, nice man
 
Bovenaan