Top & Flopspelers

DeletedUser61134

Guest
Psssh zijn 300p dorp heeft adelshoeve voor jullie je kazerne naar 3 hebben!
 

DeletedUser59368

Guest
Waar zijn al die toppers hier?:)

Is weer een lange tijd geleden (sinds einde w57) voor me, zie veel nieuwe namen.
Heb ook al enkele oude bekende tegen gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Waar zijn al die toppers hier?:)

Is weer een lange tijd geleden (sinds einde w57) voor me, zie veel nieuwe namen.
Heb ook al enkele oude bekende tegen gekomen.

Welkom terug! Wereld 68 heeft naar mijn beleving, in vergelijking met de vorige werelden, een 'grote' hoeveelheid toppers. Kan nog wel eens een interessante wereld worden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En ik speel nieteens, hoe kan dat nou
 

Deleted User - 487958296

Guest
Waar zijn al die toppers hier?:)

Is weer een lange tijd geleden (sinds einde w57) voor me, zie veel nieuwe namen.
Heb ook al enkele oude bekende tegen gekomen.
Was jij niet die guy die dude p op del zette? Hoezo staat er gewonnen in je handtekening lol
 
Reactiescore
2.386

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
2.386
Wat kan je mij bieden qua garantie op een werkende laptop bij jou? Zal dit maar moeten afslaan, helaas!
Het ticketje van mijn aankoop. Al zal het enkel een kopietje zijn, voor mij heeft dat namelijk ook garantiewaarde :oops:
 

DeletedUser59368

Guest
Was jij niet die guy die dude p op del zette? Hoezo staat er gewonnen in je handtekening lol

Ik heb Dude P nooit op DEL gezet..
Het account is wel weg, kan nietmeer loggen. Vandaar dat ik nu op ITSW18 speel.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Lijkt me logisch dat je niet kunt loggen, ww is veranderd toen die guy hem op del zette.
 
Reactiescore
116
Verdorie, sta op en die Don pablito heeft men dorp getreind. Volledig outclassed :(

Ps, iemand die een co-speler zoekt? Verlies niet altijd men dorp aan een 5x grotere speler hoor :D
 
Reactiescore
1.478
Verdorie, sta op en die Don pablito heeft men dorp getreind. Volledig outclassed :(

Ps, iemand die een co-speler zoekt? Verlies niet altijd men dorp aan een 5x grotere speler hoor :D
Je mag bij mij wel proberen iets tegen de losse edels te doen terwijl mijn clear al dood is. :p
 
Reactiescore
372
Heeft iemand de veroveringen van Gendry Baratheon al eens goed bekeken? Damn, ik zou graag hebben dat iemand me met hem in contact brengt. Ik zou graag strategieën uitwisselen met zo'n topspeler
 
Bovenaan