Top/Flopspelers

DeletedUser78679

Guest
Dokter Snuggles, top of flop? Speler valt me al een tijdje op, maar ik durf er zelf geen uitspraken over te doen.

Hierover durf ik zelf geen uitspraken te doen, maar als je naar hun cluster kijkt moet je wel al lachen :cool:
Verder zijn de spelers actief op dat account wel zeer actief en doen ze het goed voor hun beperkte farms die ze nog kunnen krijgen.
 

DeletedUser78605

Guest
We gaan het cluster binnenkort dicht gooien en dan halen we onze heer wiranto in :cool:
 

DeletedUser38277

Guest
Dokter Snuggles, top of flop? Speler valt me al een tijdje op, maar ik durf er zelf geen uitspraken over te doen.

Ik ga denk ik toch voor flop...

de8467fe7383de75b0730dc03ecfb3e3.png


1,5 miljoen punten, een mb van 300k.. Hoe denkt hij dat dit gaat werken in een casual???
 
Reactiescore
146
Hierbij wil ik Spacetrouble, Discus en FreddieCR feliciteren met het behalen van de flopspeler award casual 5

Deze 3 bange en spel bedervende spelers vinden het nog nodig om in deze fase van de wereld dorpen kapot te katapulteren.

Speciaal voor hun is er een shirt gecreëerd welke we als dank aanbieden voor hun ongelooflijke trieste sportieve prestaties.

Bedankt Spacetrouble, Discus en FreddieCR, en dat jullie nog veel spelplezier mogen beleven
Loser_White_T-Shirt_300x300.jpg
 

DeletedUser79767

Guest
kan niet zeggen dat ik die spelers mag, maar bang en flop zou ik hen zeker niet noemen. Al helemaal niet alleen omdat ze kata's gebruiken.
Denk ook niet dat ze de beste zijn op deze wereld, maar denk wel dat ze bij de betere van deze wereld horen. Kata's zitten nu eenmaal int spel, dus als jouw vijand ze gebruikt, waarom niet terug gebruiken? Niks mis mee in mijn ogen
 

DeletedUser79767

Guest
Ghost-Warrior Top speler,
In mijn ogen de beste speler op deze wereld. Niet te breken dat account. Iedereen die het hier niet mee eens is moest maar is tegen hem spelen. Daarbij ook zeer respectvol, kan niet zeggen dat ik ooit zo'n tegenstander heb gehad als ghost-warrior, 1 waar je altijd actie tegen kan maken, maar winst kan je gedag kussen. Ondanks verhitte strijd altijd een gezellige gesprekspartner, al met al een voorbeeld voor elke speler in mijn ogen
 

DeletedUser76198

Guest
kan niet zeggen dat ik die spelers mag, maar bang en flop zou ik hen zeker niet noemen. Al helemaal niet alleen omdat ze kata's gebruiken.
Denk ook niet dat ze de beste zijn op deze wereld, maar denk wel dat ze bij de betere van deze wereld horen. Kata's zitten nu eenmaal int spel, dus als jouw vijand ze gebruikt, waarom niet terug gebruiken? Niks mis mee in mijn ogen

Ben het eens met aceshigh, helaas was deze speler "te goed" op het verkeerde moment. Stam massa's zijn moeilijk te regelen zolang de range geld en een deel van de stam in een gedwongen kata oorlog zit.

Daarom is het moeilijkst weg te spelen account gekatapulteerd, zie het als compliment dat jij de enige speler bent waar 882 zelf met kata's begon omdat de frontspelers alleen te weinig resultaten boekten.
 

DeletedUser79767

Guest
882 heb wel meer accounts goed gekatapulteert hoor :p
Maar zoals ik zei, niks mis mee. Uiteindelijk is mijn stam altijd de kata stam geweest, en t was altijd al afwachten op een adequate reactie
 

DeletedUser76198

Guest
882 heb wel meer accounts goed gekatapulteert hoor :p
Maar zoals ik zei, niks mis mee. Uiteindelijk is mijn stam altijd de kata stam geweest, en t was altijd al afwachten op een adequate reactie

Ik zei begon, niet als reactie op bv jou. Heb voor de eerste keer in jaren sloopclears gestuurd :eek: bedankt om een leuk doelwit te zijn.
 

DeletedUser78605

Guest
Ghost-Warrior Top speler,
In mijn ogen de beste speler op deze wereld. Niet te breken dat account. Iedereen die het hier niet mee eens is moest maar is tegen hem spelen. Daarbij ook zeer respectvol, kan niet zeggen dat ik ooit zo'n tegenstander heb gehad als ghost-warrior, 1 waar je altijd actie tegen kan maken, maar winst kan je gedag kussen. Ondanks verhitte strijd altijd een gezellige gesprekspartner, al met al een voorbeeld voor elke speler in mijn ogen

Bedankt, ik zal het ook doorgeven aan mijn medespelers! Je was in het begin zeker een leuke tegenstander en zijn aardig wat dorpen heen en weer gegaan. Bedankt!
 
Reactiescore
592
kan niet zeggen dat ik die spelers mag, maar bang en flop zou ik hen zeker niet noemen. Al helemaal niet alleen omdat ze kata's gebruiken.
Denk ook niet dat ze de beste zijn op deze wereld, maar denk wel dat ze bij de betere van deze wereld horen. Kata's zitten nu eenmaal int spel, dus als jouw vijand ze gebruikt, waarom niet terug gebruiken? Niks mis mee in mijn ogen

Je vergeet het belangrijkste he, er zijn alleen kata's vanuit 882 richting pyro gekomen. Nooit andersom(vanuit de hele stam). En dat is de reden dat ze noob worden genoemd. ;)
Klein detail, maar erg belangrijk.
 
Bovenaan