Top/Flopspelers

DeletedUser76198

Guest
Top, hij doet wat een gemiddelde Casual speler doet. Cleartjes laten aankomen in de nachtbonus.

De hele grap is dat het aanvallen zijn op een speler die de dorpen al langere tijd in zijn bezit heeft. Op Bb-Dorpen zou het nog enigzins begrijpelijk zijn :D
 

DeletedUser

Guest
De hele grap is dat het aanvallen zijn op een speler die de dorpen al langere tijd in zijn bezit heeft. Op Bb-Dorpen zou het nog enigzins begrijpelijk zijn :D

Nahja ik zeg ook niet dat hij goed is :D
Dit is wel het niveau van Casual dat er clears in de nb komen, namelijk genoeg gezien op Cas1.
 

DeletedUser69112

Guest
Nahja ik zeg ook niet dat hij goed is :D
Dit is wel het niveau van Casual dat er clears in de nb komen, namelijk genoeg gezien op Cas1.

Is wel al een indirect bewijs dat we FP niet zo hoog moeten inschatten
(wisten we uiteraard al wel doordat Dries daar leider is :eek:...)
 

DeletedUser

Guest
Is wel al een indirect bewijs dat we FP niet zo hoog moeten inschatten
(wisten we uiteraard al wel doordat Dries daar leider is :eek:...)

Nahja, daar heb je misschien wel een punt. Maar het niveau van de gehele stam kun je niet meten aan 1 speler.

En nu maar afwachten hoe FP zich verder gaat ontwikkelen. Ik ben zelf ook nog niet overtuigd dat het toppers zijn. En ja Dries als leider dat geeft wel heel wat aan:D
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat de stam FP een speler van zo'n niveau überhaupt heeft toegelaten kan je wel merkwaardig noemen, geeft misschien toch wel het niveau van de stam aan :oops:

Rainbow, heeft random mensen uitgenodigd en daar zat hij ook bij. Ik denk dat hij nooit een achterliggende gedachte heeft gehad met deze stam om zover te komen.

Want nu word er een goed rekruteringsbeleid gehanteerd in deze stam.
 
Reactiescore
123
Maar luitjes zullen we hier weer on topic gaan :)
 
Bovenaan