Top/Flopspelers

DeletedUser72496

Guest
Meest waardeloze speler die ik ooit heb meegemaakt :

woeki1980

een NAP aangaan en dan vervolgens toch aan gaan vallen
ook nog met katta's op smederij en boerderij, hoe zielig kun je zijn om
op deze manier je dorpen binnen te harken.

Hoe zielig kun je zijn om ook niet eens de pm te beantwoorden.

Triest, zeer triest dit, stabber van de allerhoogste orde.

Maar je doet je best maar.

Arme pyro (aceshigh) toch.
Hij krijgt al een tijdje de overige leden van FB op zijn dak en vanaf vandaag ook woeki1980.

Kun je je beschuldigingen kracht bijzetten aan het adres van woeki1980 door middel van screenshots?
 
Reactiescore
146
Proef ik hier enige sarcasme? :)

Maar de spelers van FB tonen prima spel!, niks mis mee.
Wat dat betreft zijn het voor mij de topspelers.

En kijk, als je geen nap wilt, of hem wilt beëindigen, ben dan zo sportief en zeg dat dan,
maar dit is gewoon vuil spel, en dan ook nog sneaky katta's gaan gebruiken,
in de wetenschap dat er aan het front geen of weinig troepen staan.

Ik heb hier geen goed woord voor over.

hieronder de screen.



c7f957b468f66a9973e44f6875524a47.png
 

DeletedUser77743

Guest
Hoi,

Je hebt ons (Horse Whisperer.) eveneens die pm doorgestuurd, waarna ik woekie er heb over aangesproken. Het gaat om pm's van een dikke maand geleden waar sindsdien niet meer is op teruggekomen. Als je dan nog steeds denkt een NAP/GAP met iemand te hebben waarvan nog helemaal niets concreet was afgesproken, dan ligt het eerder aan jou dan aan hem. Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat je eerst niet in onze stam mocht en vervolgens werd weggespeeld door FB en woekie, maar dit is een waardeloze beschuldiging.
 
Reactiescore
146
Nee meneer de Horse Whisperer, het waren jullie die mij vroegen om te solliciteren !


3d8df0d13c77aebb7e598de6e553d384.png


Maar omdat jullie van de hoed en de rand wilde weten waarom ik uit Lippe was vertrokken, en ik vind dat jullie daar helemaal niks mee te maken, is het nooit wat geworden, een afwijzing heb ik nooit gehad, niet de boel gaan verdraaien he!

Ik begrijp ook niet zo goed waarom je hier wel kunt reageren, en niet op mijn pm, toont niet echt klasse!

Maar weet je wat jullie zijn, gewoon een stelletje lijkenpikkers!, in de gaten houden welke spelers dorpen verliezen en vervolgens je eigen daarmee gaan bemoeien.

Ik heb duidelijk zwart op wit dat er degelijk een afspraak is voor een nap/gap, ook is dat van 10 jaar gelden, dat maakt geen reet uit.!

Ik blijf er dan ook bij dat dit vuil spel is, en Woekie zwaar aan het stabben is,.

FB speelt het spel correct en zoals het hoort, ik beleef hier plezier aan, maar niet aan zo'n zielig figuur al Woekie die zich niet aan zijn afspraken houdt, en vuil spel speelt.
Ik mag hopen dat hij in de toekomst een zware massa gaat krijgen waarbij ook zijn boerderijen en smederijen neergehaald worden, dan weet hij ook eens wat het is wat smerig spel is!
 

DeletedUser77743

Guest
Eerst en vooral: op het moment van die pm behoorde woekie nog niet tot onze stam, dat was voor de fusie met TBL. Je bent afgewezen geweest door TBL. Punt aan de lijn. Die afwijzing was wel al in overleg met ons inderdaad, omdat ik de meerwaarde niet van je account zag/zie en we de wereld niet gaan volrecruiten.

Je tweede paragraaf kan ik daarmee ook van de hand doen: ik moest niet weten waarom je bij Lippe was vertrokken of iets dergelijks, ik heb geen contact met je gehad.

Op die pm heb ik niet geantwoord omdat ik het overbodig vond aangezien die berichten gedateerd waren en het me al snel duidelijk was dat je gewoon wat zat te schreeuwen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

In die pm staat niet zwart of wit een afspraak, maar een mogelijkheid tot een afspraak. Aangezien er later niet op die mogelijkheid is teruggekomen, is er naar mijn mening nooit een afspraak geweest.

Wij bemoeien ons niet enkel met spelers die dorpen verliezen. Als stam zijn wij het actiefste in oorlogvoering van heel cas4. Wij hebben al aan 90% van de wereld de oorlog verklaard en die waren toen nog niet in staat van dorpenverlies (nu wel uiteraard, aangezien ze in oorlog zijn met ons). Woekie heeft je aangevallen omdat FB hem vroeg of hij zien had om hen te helpen en aangezien hij geen banden met je had/heeft, heeft hij daarmee niks verkeerds gedaan.

Als verliezer is het altijd makkelijk om achteraf moord en brand te roepen over "smerig spel", maar toegeven dat je gewoon op je waarde geklopt bent is een stuk lastiger natuurlijk. Mensen zoeken nu eenmaal liever excuses dan dat ze gaan toegeven dat ze niet goed genoeg waren.
 
Reactiescore
146
Jij mag roepen en verdraaien wat je wilt, maar iedereen kan lezen hier!

Iedereen kan kan lezen dat er staat: ja is goed

Maakt helemaal niet uit bij welke stam deze speler zit of is gegaan, en of ik wel of niet ben afgewezen, en of ik wel of niet gefrustreerd ben.

Blijft gewoon overeind staan dat dit een smerige stabaktie is, de rest van de wereld is dus gewaarschuwd en maakt ook vast flink wat katta's aan om deze valsspeler te bestrijden!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Wat is jier aan de hand? Misschien leuk om een nieuw onderwerp (topic) er voor te maken? :)
 
Bovenaan