Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Er waren maar weinig Clinic leden die dorpen verloor en dat waren enkel de inactieve ;)

W15 is alweer een tijdje geleden. Er zijn nog maar weinig namen die ik daar nog van ken.
Patapon, viking erik en lunatic ken ik nog:)

Heeft niets met mijn ego te maken maar gewoon met het feit dat het me geen ruk uitmaakt wat een ander ervan vind wat ik zeg en ik zeg wat ik denk.
Ik speel geen tw om vrienden te maken maar om oorlogen te voeren.
Mogen mensen mij is dat prima maar mogen ze me niet dan is dat ook prima.

Speelt lunatic nog?
 

DeletedUser

Guest
Spijtig ik kwam vroeger goed met hem overeen had hem graag nog eens dag gezegd. :)
 

DeletedUser38984

Guest
Volgens mij was W21 zijn laatste wereld. Maar kan het altijd fout hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19123

Guest
Speelt lunatic nog?

Als ik me niet vergis zijn de oude dorpen van hem naar mijn oude account gegaan destijds.
We waren wel buurtjes maar was een goede gozer:)
Kon het goed met hem vinden ook binnen de leiding van Hypo destijds
 

DeletedUser67973

Guest
Maar weer eens ontopic en meteen egoistisch doen.

Drasp top of flop
 

DeletedUser38984

Guest
Maar weer eens ontopic en meteen egoistisch doen.

Drasp top of flop

Ik ga me eerlijkheid niet verbergen. Ik zeg top alleen maar omdat dit je eerste wereld is. Een wereldspeler als sommige binnen Para ben je nog niet, maar als eerste wereld doe je het nog wel degelijk goed.
 
Reactiescore
1.037
En wanneer ben ik nu aan de beurt:( ik vroeg of ik kon en toen werd het ruzie:(
 

DeletedUser

Guest
Hmm geen idee Dragonfriend. Je hebt fornt met .Swag en bent goed bezig in je strijd tegen hen maar je zei zelf al dat hun leden niet veel voorstelden.
 

DeletedUser

Guest
De groeiranking


Aangezien ik niks te doen had omdat ik geband was , dacht ik ‘ laat ik maar eens een stukje schrijven ‘ . Ditmaal over een erg onbekend onderwerp ‘ de groeiranking ‘. Is zo'n ranglijst namelijk geen goede indicatie voor nakende veranderingen in de top van de wereld?

De Top 5



We zien hier dat Space bison hun plek op de werkelijke ranking makkelijk behoud . Zelf met een voorsprong van 1.5 k per dag op de nummer 2 ! Een mooie prestatie

Op plek 2 zien we een hele verrasende naam ‘ vaden wick ‘. Hij doet het ontzettend goed met een verschil van 4 plaatsen ten opzichte van de werkelijke ranking . Ten opzichte van Space Bison is zijn dorpengemiddelde ook stukken lager waardoor hij iets meer afstand moet nemen van de vel begeerde rang1

Als derde speler op de ranglijst duikt C-W-B op . Ze doen het nog steeds erg netjes maar dalen wel een plek omdat Vaden Wick achter hun aanzit ..

Maar nu zijn wel alweer aan beland bij de nummer 4 & 5 . Deze is voor mij toch wel een grote verrasing .. Op nummer 4 vinden we QQX999 .Tot hiervoor kende ik hem eigenlijk niet mede doordat hij niet te vinden is op het AF .. Als uitzondering van Lw heeft hij ditmaal geen internpercentage boven de 50 procent .

Op nummer 5 treffen we de iets wat dalende Ibra Gonzaa aan mede door de steeds doorgaande aanvallen van LW & ( I ? ). Ik verwacht ( als velen :D ) dat het team wat op Ibra Gonzaa zit zich zeker zal terug knokken in de Top-3 van deze wereld . Waar ze zich thuis voelen .

De top-10 is erg fijn om eens op de schop te nemen . We treffen op nummer 6 de leider van I ‘ kragtwijk aan . Hij doet het verhoudingsgewijs met zijn werkelijke rang goed maar het verschil tussen rang 6 & 8 is zo klein waardoor hij er eigenlijk niet heel veel waarde aan hoeft te hechten ..

Op nummer 7 vinden we de grootse interner in de geschiedenis van W29 aan .. Genaamd Digimat1 .. Hij doet het in de top-10 het ( met afstand ) het slechts en zakt met maar liefst 3 plaatsen . Als je digimat1 alle interns niet had gehad zou die denk ik nog wel 5 plaatsen dalen . Of komt deze sterke daling door zoals ik vermeende te horen dat digimat1 onder vv stond ?

Op nummer 9 vinden we de recente teruggekeerde Runeskater die de overstap maakte van Para naar I. Desalniettemin keerde hij binnen no-time weer terug naar Para omdat hij de gezelligheid niet kon missen . Ook dit account doet het erg goed en stijgt 2 hele plaatsen . Wat wel een groot nadeel voor dit account is dat hij zo goed als vast ligt ..

De Top 20:

De top 20 begint redelijk slaapverwekkend als je het mij vraagt

.. Op nummer 11 & 12 vinden we direct 2 sterke dalingen met maar liefst 4 & nog een keer 4 plaatsen . Redelijk toevallig dat ze allebei van I & Lw komen .. Wat me bij Lordslafi ( Excuses als ik de naam verkeerd schrijf :D ) nog een extra opvalt dat hij weliswaar daalt op de groei ranking maar nog steeds als een gek internt.

Op nummer 13 vinden we toch wel de uitschieter van de gehele top -20 . Hij klaagde recentelijk nog waarom niemand met hem in de stam wou & ik begrijp er ook niks van . Hij edelt zich een weg naar de top en staat als hij zo doorgaat binnen no time Top-20 en waarschijnlijk nog hoger .

Op nummer 14 vinden we Teunole. Die recentelijk nog verkondig heeft dat hij nooit meer te vinden is op 29 door de ‘ backstabs ‘ van Para terwijl hij geen enkel bewijs weet waardoor dit zijn geloofwaardigheid ook tot het vriespunt brengt . Ik vermoed dat dit de reden is waardoor het even minder gaat met het account . Zelf hoop ik ook erg dat het beter gaat met het account want niet heel veel van Lw hebben staan positief op de groeiranking ten opzichte van hun eigen rang .

We zijn alweer aanbeland bij nummer 16 . Gaat snel he ? :D Ditmaal vinden we WeHaveFun . Dit account ( wat toch wel een van de sterkere was ) maakt een flinke daling door . Hij stijg met maar liefst ( 8 ) plekken wat toch wel een ‘ record ‘ is. Al is het niet iets om erg trots op te zijn :D Ik verwacht dat het komt doordat er wat problemen zijn op het account zelf aangezien dit account het altijd wel erg goed doet .

Op nummer 12 vinden we het account Killa wat toch wel voor LW & I het account is binnen de groeiranking . Hij stijgt met maar liefst 8 plekken wat toch wel erg knap is .Het heeft jammer genoeg geen front waardoor hij zijn kwaliteiten niet kan laten zien tegenover de vijand . Wat ook nog eens erg opvallend is zijn profiel .. Het account bezit maar liefst (6) keer de ‘ grootmacht ‘ wat toch wel erg netjes is .

Dan zijn we aanbeland bij de nummer 17 : Bob lee Swagger . Die het over het algemeen zeker goed doet met een groei van 6 plekken en een dorpengemiddelde van 9900, wat toch redelijk normaal te noemen valt .

Op nummer 20 vinden we dan de relatief snelst groeiende uit de hele grote ranglijst van de Top 20. Sterker nog , hij groeit relatief het snelst van de hele' groeiranking ' . Wat erg opvalt is dat hij in een hele onbekende stam zit genaamd OMA.. Hij handhaaft ook een lager dan de doorsnee en daardoor toch onwillekeurig in het gehouden moeten houden aangezien ze daadwerkelijk een grote slag- en groeicapaciteit hebben dan in eerste instantie blijkt uit deze stats


Bijwoord :

Ik heb dit allereerst met plezier geschreven en heb geprobeerd om zo objectief mogelijk te blijven.. Maar aangezien ik in het verleden ook een topic over ' internen ' heb gemaakt en daar is bewezen dat de meesten van LW & I veel internen en ze ook nog eens een lagere plaats op de groeiranking hebben ben ik genoodzaakt om iets positiever richting Para & MT te zijn . Ik heb ook geprobeerd ( weet niet of het is gelukt ) er een heeeeeeeel klein beetje propaganda aan te geven maar vooral nog steed objectief te zijn ..

Wat ik hier mee wil bereiken is vrij simpel . Ten eerste wat discussievoer waardoor er echt word gepraat over waarvoor het forum bedoel voor is ipv moddergooien .. & ten tweede , dat iedereen wat aardiger tegen elkaar word :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan