Top/Flopspelers

Reactiescore
2.506
700 ram toch?
En inderdaad maar 10 kata, aangezien je snel edelt en je toekomstige dorpen niet wilt mollen :p
ag ik pas hem niet toe dus boeit me eigenlijk weinig :$
 

DeletedUser19123

Guest
+500ram rond de 100 kata's
Volgens mij heeft een falanxclears 500 ram 10kata's. of vergis ik me :confused:

5kata is meer als zat voor de verzamelplaats ;)
Falanxclears zijn ook vaak zonder kata omdat die bedoeld zijn om stacks te slopen:)

Eerlijkheid duurt het langst he.



Wat lief toch he. Liefdadigheids acties tegenover een of andere flapdrol genaamd Vincke ^^

Jij bent echt een type speler waar ik graag tegen zou willen vechten.
Alleen jammer dat de meeste ook ineens verdwenen zijn als ze een gevecht verloren hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
5kata is meer als zat voor de verzamelplaats ;)
Falanxclears zijn ook vaak zonder kata omdat die bedoeld zijn om stacks te slopen:)



Jij bent echt een type speler waar ik graag tegen zou willen vechten.
Alleen jammer dat de meeste ook ineens verdwenen zijn als ze een gevecht verloren hebben.

Ik was neit verdwenen hoor op W6. Het Kliniekje moest het altijd afleggen tegen mij

EDIT: en dan moet je promised ook kennen van W15. Je snapt het gelukkig echt niet he. Je ego raakt me echt nergens mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19123

Guest
Er waren maar weinig Clinic leden die dorpen verloor en dat waren enkel de inactieve ;)

W15 is alweer een tijdje geleden. Er zijn nog maar weinig namen die ik daar nog van ken.
Patapon, viking erik en lunatic ken ik nog:)

Heeft niets met mijn ego te maken maar gewoon met het feit dat het me geen ruk uitmaakt wat een ander ervan vind wat ik zeg en ik zeg wat ik denk.
Ik speel geen tw om vrienden te maken maar om oorlogen te voeren.
Mogen mensen mij is dat prima maar mogen ze me niet dan is dat ook prima.
 

DeletedUser38984

Guest
Er waren maar weinig Clinic leden die dorpen verloor en dat waren enkel de inactieve ;)

W15 is alweer een tijdje geleden. Er zijn nog maar weinig namen die ik daar nog van ken.
Patapon, viking erik en lunatic ken ik nog:)

Heeft niets met mijn ego te maken maar gewoon met het feit dat het me geen ruk uitmaakt wat een ander ervan vind wat ik zeg en ik zeg wat ik denk.
Ik speel geen tw om vrienden te maken maar om oorlogen te voeren.
Mogen mensen mij is dat prima maar mogen ze me niet dan is dat ook prima.

Ik heb nooit wat gezegt over mogen dus blijkbaar maakt het je wel wat uit
 
Bovenaan