Top/Flopspelers

Reactiescore
2.508
Dit topic is weg :(

Tormund Schedelkliever top/flop? waarom?
 

DeletedUser65921

Guest
Ken hem niet zo goed, maar aanvallen op project zagen er zo ver ik me herinner niet slecht uit
 

DeletedUser

Guest
Ken hem ook niet echt ... Hij heeft relatief weinig geinternd maar ook wel een laag oda :)
Ook een erg laag odd wat laat zien dat hij nog erg weinig tegenstand heeft gehad . Hij heeft laatst dan ook wel weer met Kragtwijk Project mooi opgerold .....
 

DeletedUser61174

Guest
Ben er niet zo van onder de indruk, maar we zullen zien wat de toekomst brengt :)
 

DeletedUser62448

Guest
Ken hem ook niet echt ... Hij heeft relatief weinig geinternd maar ook wel een laag oda :)
Ook een erg laag odd wat laat zien dat hij nog erg weinig tegenstand heeft gehad . Hij heeft laatst dan ook wel weer met Kragtwijk Project mooi opgerold .....

c-w-b heeft niks gedaan:(
 

DeletedUser67973

Guest
Ken hem ook niet echt ... Hij heeft relatief weinig geinternd maar ook wel een laag oda :)
Ook een erg laag odd wat laat zien dat hij nog erg weinig tegenstand heeft gehad . Hij heeft laatst dan ook wel weer met Kragtwijk Project mooi opgerold .....

Een speler oprollen die niet meer online komt zodra er incommings zijn, is niet echt een prestatie om over naar huis te schrijven hoor.
 

DeletedUser

Guest
Een speler oprollen die niet meer online komt zodra er incommings zijn, is niet echt een prestatie om over naar huis te schrijven hoor.

zulke spelers waren ook bij Lw en I. maar para en mt vonden het wel een hele prestatie. kwamen gelijk de stats tevoorschijn
 

DeletedUser68367

Guest
Ik gok dat hij doelt op onder andere Pascal V, maar daar heb je ons nooit over gehoord, want dat die failcake gelijk opgeeft is nogal jammerlijk eigenlijk. Hij heeft 2 waves volgehouden, de 3e was die ermee gequit.
 

DeletedUser19123

Guest
9 van de 10 zijn ineens verdwenen als ze een aanval krijgen
 
Reactiescore
2.508
Je kan ook overdrijven :p
 

DeletedUser61174

Guest
Even On-Topic mensen!

Vaden Wick top of/flop? Met de reden ofcourse :D
 

DeletedUser

Guest
Even On-Topic mensen!

Vaden Wick top of/flop? Met de reden ofcourse :D

Hoort in mijn ogen niet in de top 15 thuis, hij staat er wel. Maar dat komt vooral omdat hij een vrij chille ligging heeft. Heeft ook geen ongelofelijke ODA :p. (Ik mag wel kritisch zijn op stamleden toch? :D)
 

DeletedUser

Guest
Dan mag ik kritisch zijn over bg's.
Stabben, bedriegen en mensen verraden brengt je misschien hoog in de ranking, maar veel respect levert het niet op. Erg veel activiteit en verbazende groei op dat account!
 
Bovenaan