Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
lavalya is Rodney (dewittehulpPC)?

Dit is wel echt de mooiste versie van mijn account naam ooit. Ik kan me het plaatje er al meteen bij bedenken, witte pentium 2 kast met een superman cape om!

Starmed is de beste en doet nooit wat fout, verder heeft ie ook geen hielen likkers achter zich aan kruipen :rolleyes:

Ik vind dat stukje in FTNWO over Richard en mij wel een heel mooi gebaar, lees het nu pas.
En dat terwijl ik op het forum flink P&P tegen je hield. :eek:
Getuigt echt van klasse, mijn respect is verdubbeld. Er zijn echt heel weinig spelers die dat niet persoonlijk nemen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Dit is wel echt de mooiste versie van mijn account naam ooit. Ik kan me het plaatje er al meteen bij bedenken, witte pentium 2 kast met een superman cape om!



Ik vind dat stukje in FTNWO over Richard en mij wel een heel mooi gebaar, lees het nu pas.
En dat terwijl ik op het forum flink P&P tegen je hield. :eek:
Getuigt echt van klasse, mijn respect is verdubbeld. Er zijn echt heel weinig spelers die dat niet persoonlijk nemen. :)

Ik vond dat ik jullie wel mocht bedanken. We waren mss vijanden, maar ik speel tw voor me lol. En vind het leuk om een uitdaging te hebben. En dat hebben jullie me gegeven :)
P&P hoort bij het spel, vind ik altijd erg leuk ook al lopen de gemoederen soms hoog op :p
 
Bovenaan