Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Aah Ik denk het wel te weten wie je bent. En geen probleem hoor. Ik doe graag dingen voor mijn leden.

Hoe is het verder met je? Speel je nog? En had jij niet al een forum account?

Gaat lekker, check even privé bericht praten we daar verder. En ja had Ik maar vorig jaar een ban gekregen daarom kwam ik niet meer op het AF

Leeuw
 

DeletedUser62436

Guest
Ik heb mijn eigen altijd voorgenomen niet actief te worden op het algemeen forum. Nu ik al een tijdje zit mee te lezen heb ik een beetje moeite gekregen mezelf in te houden.
Wat je hier zegt is pure lafheid. Omdat Thijs jou een spiegel voor je neus houd ga je gelijk zeggen dat hij groot doet en een leider/speler van niks is.

Ik heb Thijs zien spelen, het is echt wel een goede speler, ook heb ik een tijdje onder zijn bewind gestaan en over zijn leiderskwaliteiten heb ik niks op aan te merken. Het is simpel een goede leider die echt wel veel voor zijn leden doet. Waar hij alleen vaak op aangerekend wordt is dat hij vaak direct is en straight to the point, sommige mensen kunnen dat niet hebben net zoals jij nu.

Je gaat alle schuld op de leiding en je co's afschuiven terwijl de schuld volledig bij jouzelf te halen is.




Volgens mij lees jij niet helemaal goed? Hij ontkent niet dat hij een speler op starmed heeft gezet om zo extra pa binnen te slepen, hij zegt alleen dat jij verhaal er om heen een verzonnen leugen is.

Ik vind dat het allemaal niet zo belangrijk is. het is toch jou woord tegen het zijne.

greetz leeuw

ga ook maar weer weg alsjeblieft, je hebt het duidelijk niet goed gevolgd. Ik heb al meerdere keren aangegeven zelf ook fouten te hebben begaan. Helaas lees jij daar meerdere keren over heen.
Wat hij op andere werelden heeft gedaan betekent niet dat hij het hier weer goed doet. Want hier heeft hij in hand! als leider zijnde dik gefaald.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor het heden.

Vind het lief van je maar Ik weet wie het zegt hoor. Zulke mensen kunnen inhoudelijk niet reageren noch hun argumenten onderbouwen. Er word maar wat in de rondte geroepen. Kunt wel zien dat hun vroeger op school nooit hebben leren discussiëren.

Mag ik vragen wie je bent leeuwtje^^

Ik heb telkens mijn argumenten onderbouwd, ik heb jou ze nog geen 1 keer zien ontkrahten. Ik loopt niet luk raak dingen te roepen. Ik heb op school prima leren discusieren. Ook heb ik geleerd dat mensjes zoals jij uiteindelijk altijd op persoonlijk vlak of Rl erbij gaan betrekken omdat ze inhoudelijk weinig klaar spelen :eek:
 

DeletedUser28083

Guest
Ik heb het AF een beetje bij gelezen, en er worden veel verschillende dingen benoemt. Er word een beetje met modder gegooid, wat ik heel goed begrijp. Al worden er ook persoonlijke zaken bij betrokken wat wel jammer is. Afgelopen dagen is er erg veel gesproken op W32 over de laatste ontwikkelingen.

Ik was het AF aan het lezen, en ook heb ik spelers gesproken uit CoVi en uit Hand!. Het gene dat mij opvalt is dat de communicatie niet heel erg goed is, of het idee is iedergeval niet goed uitgelegd.

Eerst word er gezegt dat iedereen welkom is:
Je kan het geen rotstreek niemand omdat die mensen tegen zijn. Iedereen is welkom, inclusief L0rsl en Silence. En nogmaals, de informatie kwam te laat. Nog voor het eerste vertrek, maar wel te laat. Dit komt dus door openheid tegen anderen, en dus eerlijkheid.

Punt 2 : achteraf inderdaad erg zonde van de tijd geweest, ben ik het mee eens. Maar zelfs met al die tijd kwamen we er maar erg langzaam doorheen.

Punt 3 : Er is momenteel veel overleg, meer als in de laatste weken van hand geweest. De wereld is groot en het front ook, jumps zullen geen grote moeite zijn om te vinden en uit te voeren. En verder zal er niet gerecruteerd worden, omdat het nu 1 vs 1 is. Het was 2 vs 1. Het was gewoon afwachten tot team ging winnen. Op dit moment is het de strijd CoVi (+hand?) vs Team, niet meer en niet minder

Dan in onderstaande bericht word gesproken over: 'We hebben dus het stammetje gevormd en zijn nu volop aan het speculeren over elke ex hand individu'

Zoals dutch al zegt weet je gewoon echt helemaal niks wat er speelt en helemaal niks van de feiten, je bent gewoon puur dingen uit je duim aan het zuigen. Laat mij nou zo aardig zijn en medelijden hebben met zon incapabel persoon als jijzelf en het je even netjes uit ga leggen.

We waren terrein aan het verliezen op langere termijn, team bezit ong 50% van de wereld (voornamelijk het oostelijke deel) Hand, wosha, hercules, db en nog wat stammetjes bezitten de andere helft. Wilden wij nog een goede kans willen maken om de wereld te winnen moesten we dus kansen gaan creëren. In hand hebben we dit veel geprobeerd maar steeds werden we tegen gehouden door de in-actievelingen of spelers die elkaar de kiet uit aan het vechten waren(en ja de leiding was moe om steeds maar politie agentje te moeten spelen.)

Om dus z'n kans te creëren wilde we de wosha leden naar ons halen zodat we 1 vijand minder hadden en samen tegen de overmacht van team konden gaan strijden. Wosha wilde hand niet joinen en Hand wilden de in-actievelingen eruit filteren en een glans nieuwe start maken, dus daar was de nieuwe stam.

We hebben dus het stammetje gevormd en zijn nu volop aan het speculeren over elke ex hand individu ons uitgangspunt is dat we iedereen halen die wil en vervolgens kijken hoe we accounts actief genoeg krijgen. We willen met spelers schuiven, oplossingen bedenken en spelers helpen. Om zo weer een leuke en eerlijke strijd te krijgen in w32


Mijn mening zal ik vrij algemeen houden, ik ben van mening dat de leiders van een stam een grote verantwoordelijkheid hebben. De spelers uit de stam geven vertrouwen aan hun leiding en momenteel is dat vertrouwen flink beschadigd denk ik. Als leiders als eerste de stam verlaten, of niet transparant zijn naar hun leden toe dan vind ik dat een kwalijke zaak. Als leiding is dat 1 van de vele taken.

Ik hoef hier niet met modder te gaan gooien, al wil ik wel adviseren dat de leiding van CoVi hun leden allemaal bij praat. Omdat meerdere leden verschillende verhalen hebben, en ook over het ontstaan van CoVi.

In Hand! zijn dus dingen gebeurd wat totaal niet kan ten opzichte van hun medeleden. Maar in Wosha zijn ook dingen gebeurd wat totaal niet kon naar hun nauwe Bondgenoot toe (.Team.).

Ik wil wel mee geven het geeft weer een andere wending aan Wereld 32, we zullen allemaal gaan zien hoe dat gaat uitpakken.

En wij willen als nog CoVi. ook veel succes wensen met hun nieuwe stam! Kijken wat voor ontwikkelingen er in de stam zullen ontstaan, omdat de ingrediënten voor een 60/70% gelijk zijn gebleven als in Hand!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij lees jij niet helemaal goed? Hij ontkent niet dat hij een speler op starmed heeft gezet om zo extra pa binnen te slepen, hij zegt alleen dat jij verhaal er om heen een verzonnen leugen is.

Ik vind dat het allemaal niet zo belangrijk is. het is toch jou woord tegen het zijne.

greetz leeuw


Dat is het nu juist ;). Hij zit zelf hier vierkant te liegen , hij heeft daar geen nieuwe speler opgezet. Hij zei dat zijn broertje erop zat. Maar hij heeft geen broertje , dus gewoon gebanned op IP-adres. Dat is ook wat blitzkrieg Tom volgens mij zegt /bedoelt ;). Het feit is dat dat hij constant zit te liegen en bedrieg. Net zoals deze backstab nu in 32 , en je ziet nu zelf op dit forum dat hij terug moet komen op zijn leugens omdat anders mijn mening bijstaan. Dat zegt genoeg.

Maar goed, jij bent toch van KoH , niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is het nu juist ;). Hij zit zelf hier vierkant te liegen , hij heeft daar geen nieuwe speler opgezet. Hij zei dat zijn broertje erop zat. Maar hij heeft geen broertje , dus gewoon gebanned op IP-adres. Dat is ook wat blitzkrieg Tom volgens mij zegt /bedoelt ;). Het feit is dat dat hij constant zit te liegen en bedrieg. Net zoals deze backstab nu in 32 , en je ziet nu zelf op dit forum dat hij terug moet komen op zijn leugens omdat anders mijn mening bijstaan. Dat zegt genoeg.

Maar goed, jij bent toch van KoH , niet?


lol wat lieg ik dan? Ik heb nooit gezegd dat ik wel pa heb gekregen dus ik hoef helemaal nergens op terug te komen.
Heel jou broertje/ papa verhaal slaat ook nergens op. straks ga je nog zeggen dat ik een relatie met de paus heb gehad.

En blitzkrieg staat jou totaal niet bij. hij snapte het verhaal niet helemaal en vroeg daarom m verduidelijking, en ik snap wel dat z'n incompetent persoon als jij dat niet snapt. Maar dat is helemaal niet erg hoor mannetje, we zijn dat nu al gewend van jou

Er is maar 1 persoon die hier constant leugens zit te verspreiden en dingen zit te verzinnen en dat ben jij koning infantiel
 

DeletedUser

Guest
Max Max Max, de wereld die is laks.
Laks Laks Laks, was die dat maar die Max.
Max Max Max, een leuk gesprek hadden wij daarstraks.
Daarstraks vond hij het achterbaks.
Ik zal maar geen schrijver worden, Max.
 

DeletedUser

Guest
lol wat lieg ik dan? Ik heb nooit gezegd dat ik wel pa heb gekregen dus ik hoef helemaal nergens op terug te komen.
Heel jou broertje/ papa verhaal slaat ook nergens op. straks ga je nog zeggen dat ik een relatie met de paus heb gehad.

En blitzkrieg staat jou totaal niet bij. hij snapte het verhaal niet helemaal en vroeg daarom m verduidelijking, en ik snap wel dat z'n incompetent persoon als jij dat niet snapt. Maar dat is helemaal niet erg hoor mannetje, we zijn dat nu al gewend van jou

Er is maar 1 persoon die hier constant leugens zit te verspreiden en dingen zit te verzinnen en dat ben jij koning infantiel

+1

Dat is het nu juist ;). Hij zit zelf hier vierkant te liegen , hij heeft daar geen nieuwe speler opgezet. Hij zei dat zijn broertje erop zat. Maar hij heeft geen broertje , dus gewoon gebanned op IP-adres. Dat is ook wat blitzkrieg Tom volgens mij zegt /bedoelt ;). Het feit is dat dat hij constant zit te liegen en bedrieg. Net zoals deze backstab nu in 32 , en je ziet nu zelf op dit forum dat hij terug moet komen op zijn leugens omdat anders mijn mening bijstaan. Dat zegt genoeg.

Maar goed, jij bent toch van KoH , niet?

Het enigste wat ik zie is dat jij steeds met nieuwe dingen komt aanzetten en Thijs ze steeds weer de grond in drukt.
Jij begint hele tijd te roepen"kijk ik heb gelijk kijk maar hij liegt kijk dan" terwijl ik (en ook denk ook andere) nou juist zien dat jij steeds je ongelijk krijgt. Het lijkt ook wel als of jij 2 oogkleppen ophebt, je kijkt totaal niet naar wat er gezegd wordt en je ratelt maar door en door.

greetz leeuw
 

DeletedUser

Guest
ach laat die gast maar, Constant beschuldigd hij me ergens van, ik geef daar dan antwoord op en ontkracht het argument, daarna begint ie vrolijk weer over iets nieuws en steeds maar door. Op het eind roept hij steeds dat hij gelijk heeft en mensen hem bijstaan.

En ik heb dit soort mensen vaker mee gemaakt hoor. Ergens is hij boos en dan moet hij zijn boosheid kwijt. Waarom dan niet op de leiding? die hebben alle verantwoordelijkheid en die worden dus ook verantwoordelijk gehouden.
Dan gaat hij er alles aan doen en van alles verzinnen om mij zwart te maken en kijk hem eens gaan, hij maakt zichzelf zo belachelijk en ik lach hem vierkant uit, ik ga verder zoals ik al aangaf niet meer reageren op deze emo.

Zoals ik al aangaf maakt hij zich schuldig aan smaad;) en als hij het allemaal zo goed wist en alles feitjes wist dan had hij zichzelf echt niet anoniem gehouden.

Dus laat hem maar lekker gewoon buiten spelen en verder niet op reageren joh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ach laat die gast maar, Constant beschuldigd hij me ergens van, ik geef daar dan antwoord op en ontkracht het argument, daarna begint ie vrolijk weer over iets nieuws en steeds maar door. Op het eind roept hij steeds dat hij gelijk heeft en mensen hem bijstaan.

En ik heb dit soort mensen vaker mee gemaakt hoor. Ergens is hij boos en dan moet hij zijn boosheid kwijt. Waarom dan niet op de leiding? die hebben alle verantwoordelijkheid en die worden dus ook verantwoordelijk genomen.
Dan gaat hij er alles aan doen en van alles verzinnen om mij zwart te maken en kijk hem eens gaan, hij maakt zichzelf zo belachelijk en ik lach hem vierkant uit, ik ga verder zoals ik al aangaf niet meer reageren op deze emo.

Zoals ik al aangaf maakt hij zich schuldig aan smaad;) en als hij het allemaal zo goed wist en alles feitjes wist dan had hij zichzelf echt niet anoniem gehouden.

Dus laat hem maar lekker gewoon buiten spelen en verder niet op reageren joh.

Haha netjes!

BURRRNNNNN

Je hebt ook gewoon gelijk, begrijp van mezelf al niet waarom ik me eigen ga verlagen naar dat niveau
 

DeletedUser11552

Guest
lol wat lieg ik dan?

Heel jou broertje/ papa verhaal slaat ook nergens op. straks ga je nog zeggen dat ik een relatie met de paus heb gehad.

uhum? :rolleyes: :confused:

Snap 2 dingen niet:

1) @ KK : Waarom haal je oude koeien uit de gracht? Heeft hier weinig mee te maken en doet er volgens mij niet toe.

2) @ Thijs : Waarom doe je daar eigenlijk geheimzinnig over :eek: :rolleyes: ? Ik weet niet van wie KK het heeft want volgens mij was dat niet bij iedereen bekend ... maar je weet zelf ook wel dat je je vader hebt nagedaan, heb je zelf gezegd. Toch?

En nog één opmerking:

1) @Max : Ben je bang voor identity theft? :p :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
uhum? :rolleyes: :confused:

Snap 2 dingen niet:

1) @ KK : Waarom haal je oude koeien uit de gracht? Heeft hier weinig mee te maken en doet er volgens mij niet toe.

2) @ Thijs : Waarom doe je daar eigenlijk geheimzinnig over :eek: :rolleyes: ? Ik weet niet van wie KK het heeft want volgens mij was dat niet bij iedereen bekend ... maar je weet zelf ook wel dat je je vader hebt nagedaan, heb je zelf gezegd. Toch?

En nog één opmerking:

1) @Max : Ben je bang voor identity theft? :p :D:D:D


lol serieus?


ok doei
 

DeletedUser

Guest
uhum? :rolleyes: :confused:

Snap 2 dingen niet:

1) @ kk : Waarom haal je oude koeien uit de gracht? Heeft hier weinig mee te maken en doet er volgens mij niet toe.

2) @ thijs : waarom doe je daar eigenlijk geheimzinnig over :eek: :rolleyes: ? Ik weet niet van wie kk het heeft want volgens mij was dat niet bij iedereen bekend ... Maar je weet zelf ook wel dat je je vader hebt nagedaan, heb je zelf gezegd. Toch?

En nog één opmerking:

1) @max : Ben je bang voor identity theft? :p :d:d:d

lol
 

DeletedUser

Guest
Hmm, benieuwd wie je werkelijk bent. Je doet goed je huiswerk en trollt veel, door te zeggen dat je mij bent :D. Als jij een ex W25 speler bent. Zou ik of steven of michael zeggen (julien/ 34tmyshorts).

Hint, de extra W achter elke jou. Kom op jongens, simpele.
 

DeletedUser11552

Guest
Hint, de extra W achter elke jou. Kom op jongens, simpele.

Mmm spijtig genoeg ken ik nogal veel personen die dat doen.
Ik denk zelfs dat ik dat vaak doe haha. Wie had jij dan in je gedachte Lavalya?

Want ik ben eigenlijk wel benieuwd wie die KK is , hij zegt soms ook nogal impulsieve gekke dingen.

Komt Ethno niet terug? Ik mocht die gast wel. :D

Who is Ethno? Welk account speel jij trouwens Lavalya :eek:?
 
Reactiescore
768
Mmm spijtig genoeg ken ik nogal veel personen die dat doen.
Ik denk zelfs dat ik dat vaak doe haha. Wie had jij dan in je gedachte Lavalya?

Want ik ben eigenlijk wel benieuwd wie die KK is , hij zegt soms ook nogal impulsieve gekke dingen.



Who is Ethno? Welk account speel jij trouwens Lavalya :eek:?

Iedereen zegt impulsieve dingen. Maar Tom, lavalya is Rodney (dewittehulpPC) en ethno is Korneel en die speelt/speelde op Force-Djanga. Maar hoe gaat het met jouw?
 
Bovenaan