DeletedUser23144
Guest
Punt 1: Hand stond voor democratie en overleg. Jullie hebben de reguliere stemming ontweken door het oprichten van een nieuwe stam. Want laat ons eerlijk zijn: iedereen is welkom? Waarom zou je dan een nieuwe stam oprichten? Organiseer een stemming over Wosha op het forum en bekijk het resultaat. Dus als ik jouw antwoord dan lees: er is een nieuwe stam opgericht want er gingen mensen tegen zijn? Beetje gek. Het enige waarover je moest nadenken bij het oprichten van die stam, was hoe breng ik de informatie over aan de mensen waarmee ik al een hele tijd speel? Zelfs de AA wachtte niet eens de reacties af. Erg respectvol. En je moet als eerste tegen je eigen stam open zijn, niet tegen anderen.
Punt 2: Langzaam maar zeker. Of moet alles nou opeens snel gaan? In de trend van: laten we het spel winnen ten koste van anderen?
Punt 3: Jullie overleg had moeten gebeuren IN de stam en MET de stam.
Punt 4: Mijd je nou het onderwerp Thunder?
Sjaan.
1. denk dat het logisch is dat zoiets eerst als leiding word besproken. De stap daarna is door omstandigheden die met eerlijkheid te maken hebben t.o.v. anderen snel gegaan, te snel. Er waren al geruchten en dus al meningen voordat het hele verhaal naar buiten kwam. Wosha wilde trouwens niet in Hand, dat is de reden van een nieuwe stam.
2. Dit ging dus over thunder. En het edelen van bijvoorbeeld Thunder ging erg langzaam. In dat tempo waren we er niet gekomen.
3. Eerst tussen leiding en toen in de stam. Zoals bij 1 dus al genoemd zijn het externe redenen dat het te snel is gegaan.
4. Zie 2