Top/Flopspelers

DeletedUser63648

Guest
Atjar en Dave (die wel zouden komen) kwamen niet. Dat houd dus in dat er 100 % front zou ontstaan voor WOLPC uiteindelijk (PBG's houden uiteindelijk op, niet dat wij daar wat van zeggen natuurlijk, maar goed, we kennen erwin en zijn trawanten) En dat is voor niemand leuk.
 

DeletedUser68027

Guest
Atjar en Dave (die wel zouden komen) kwamen niet. Dat houd dus in dat er 100 % front zou ontstaan voor WOLPC uiteindelijk (PBG's houden uiteindelijk op, niet dat wij daar wat van zeggen natuurlijk, maar goed, we kennen erwin en zijn trawanten) En dat is voor niemand leuk.

Zo kan je het inderdaad omschrijven, maar je vergeet natuurlijk dan weer de bijdrage die FTW ook aan dit verhaal heeft gehad. Die hadden mij natuurlijk nooit zo onbeschoft en zo direct uit de stam mogen knallen.

Ik weet nogsteeds het moment waarop ik een avond niet online was op Skype (examens leren, ja..) en dat ik de volgende ochtend online kwam op skype en zag dat ik uit het Skype-gesprek en FTW was gedonderd.. Dat had misschien wel alles te maken met de dictatuur die er destijds (en nu dan :?) nogsteeds heerst?
Dat is natuurlijk schandalig gegaan en dat heeft mij natuurlijk destijds met WOLPC alleen maar dieper en dieper in de shit gebracht.
 

DeletedUser63648

Guest
Klopt, FTW is van doorpakken. Maar dat hebben we toen destijds allemaal besproken :)
 

DeletedUser68027

Guest
Klopt, FTW is van doorpakken. Maar dat hebben we toen destijds allemaal besproken :)

Doorpakken. Ja. Weten jullie ook op welke manier?
Op een schandalige manier. Leden kicken terwijl ze een avondje niet op Skype kunnen komen (ben meestal iedere dag op Skype). Maar dat zegt alles over de dictatuur daar. Bang zijn voor de grote piraat.
 

DeletedUser

Guest
Gast wat klets je nu met je dictatuur. We hebben hier geen leider. Zo dom hypocriet ook als je naar je eigen stam kijkt...
 

DeletedUser68027

Guest
Gast wat klets je nu met je dictatuur. We hebben hier geen leider. Zo dom hypocriet ook als je naar je eigen stam kijkt...

Lijkt me logisch als je ziet dat er direct allerlei keuzes zijn gemaakt zonder dat er ook maar enig overleg was hoor.. :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
Het zal een welles-nietus verhaal worden over dat jij er altijd was, want wij hebben jou eerder hierover geprobeerd te spreken. Toen was je ook vaak snel weg (ja examens, maar toch) en liep het nooit lekker. Uit die visie (of het nou terecht was of niet, en dat gaan we absoluut niet opnieuw bespreken, want ik ben er klaar mee) hebben we je gekickt.
 

DeletedUser

Guest
ik wil graag een nominatie doen!

de FLOP SPELER van FTW...

The deadone voor zijn deffskills en zijn actieve spelen. (zucht)
 

DeletedUser

Guest
wat maakt dat jou dan? een speler die alleen barbs/dorpen van een inactief iemand kan edelen..
 
Reactiescore
746
Nja. Valt niet te ontkennen dat Deadone het slecht doet he. Alhoewel dat hoogstwaarschijnlijk komt door een spelerswisseling op het verkeerde moment.. Maar dan nog. Ze doen het gewoon slecht.

Grats naar Add. Hoewel het niet bepaald moeilijk was.
 

DeletedUser

Guest
dankje,
en idd wil zeker niet zeggen dat het moeilijk was;)

1e kerk na andere wordt al gepakt,
deadone verliest nu in hoog tempo dorpen...:p

jammer maar helaas,
had begrepen idd dat er een spelers wissel was,
maar klopt ook dat het niet een goed moment was,

want schuif troepen zijn er niet meer:p

wat maakt dat jou dan? een speler die alleen barbs/dorpen van een inactief iemand kan edelen..

gaat dit over mij?:O
hmmmmmm
 

DeletedUser68027

Guest
Nja. Valt niet te ontkennen dat Deadone het slecht doet he. Alhoewel dat hoogstwaarschijnlijk komt door een spelerswisseling op het verkeerde moment.. Maar dan nog. Ze doen het gewoon slecht.

Grats naar Add. Hoewel het niet bepaald moeilijk was.

Tsjah, slim was het inderdaad niet.
En niet bepaald moeilijk? Ja, je moet het toch altijd maar doen toch?! Frontspelers doen 't super goed daar.

Natuurlijk kun je ook zeggen van Tameloco dat ze niet actief waren (want hoorde dat er spelers wegwaren?!; ken de hele situatie daar niet), maargoed dat gebruiken wij ook niet als excuus hoor. Die hebben jullie ook een goed pak slaag gegeven, net als wij the Deadone dat hebben gegeven en Grotzje?!

Mvg,
Mathijs.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt eindelijk toegegeven van beide kanten dat er fouten zijn gemaakt. :O
Dit is een uniek moment volgens mij

Moge de beste dan winnen!
 

DeletedUser63648

Guest
Geen nieuwe speler. Gewoon een speler die zich hier nog niet zoveel vertoond heeft.
 
Bovenaan