Top/flop

Reactiescore
127
En we zijn er weer, met dit mooie topic.

Welke toppers/floppers zien jullie in deze wereld met misschien wel goede/slechte classic verleden. Ik ben benieuwd!

Hierbij mijn lijstje:
Toppers:
Myrin, een bekende in de classic. Presteert altijd goed en doet alles voor de stam.
Flop:
- tot nu toe die ik weinig bekende met een flop verleden. We gaan het dus meemaken.
 
Reactiescore
93
Baizer flop, en tegen de regels?
 

Bijlagen

  • Screenshot_952.png
    Screenshot_952.png
    34 KB · Weergaven: 22
Reactiescore
3
Baizer stopte op de wereld, dus de leden van onze stam + nog een andere stam konden hem edelen gaf hij aan.

Ik heb het nagevraagd aan een ervaren speler en die vertelde dat dit niet mocht, excuus!
 
Reactiescore
140
Baizer stopte op de wereld, dus de leden van onze stam + nog een andere stam konden hem edelen gaf hij aan.

Ik heb het nagevraagd aan een ervaren speler en die vertelde dat dit niet mocht, excuus!
Je kan hier een ban voor krijgen. Weet je dat ook ofniet?
 
Reactiescore
3
"Ik heb het nagevraagd aan een ervaren speler en die vertelde dat dit niet mocht, excuus!"

Maar hij heeft gewoon troepen in z'n dorpen, hij vecht alleen niet terug.
 
Reactiescore
47
Als de troepen niet gedumpt worden en deze gewoon gecleard moeten worden is dit gewoon volgens de regels hoor, de support beaamt dit ook
 
Reactiescore
127
Als de troepen niet gedumpt worden en deze gewoon gecleard moeten worden is dit gewoon volgens de regels hoor, de support beaamt dit ook
zeker niet, de speler moet eerst BB worden. zoals bij elke wereld moet.
 
Reactiescore
47
zeker niet, de speler moet eerst BB worden. zoals bij elke wereld moet.

Nog even nagevraagd en geloof toch liever het tw support team dan jullie op het AF ;p

"Het is toegestaan om de betreffende speler te ontslaan uit je stam en daarna de dorpen op normale wijze te clearen en over te nemen. Dit zal niet worden beschouwd als boosten/pushing."
 
Reactiescore
47
Denk dat de voornaamste taak zal zijn om het kenbaar te maken vooraf / het nog even te laten checken door iemand die erover gaat
 
Reactiescore
127
Apart, w87 mocht t weer niet.
 
Reactiescore
127
De stam Noobs flop.
 
Reactiescore
93
Jammer dat op sommige werelden andere regels worden toegepast maarja.
 
Reactiescore
140
Probeer het maar eens op W87 ja. Dan zal je inderdaad een ban kunnen verwachten. :p
 
Reactiescore
47
Mja dan hebben ze het iig niet vooraf gecheckt haha, dat is sws altijd slim om te doen lijkt me haha.
 
Reactiescore
47
Klopt wel met de klassieke instellingen/regels trouwens haha, vroeger was het nooit een probleem. :p

Mja het kost gewoon zwaar troepen om door de deff heen te komen alsnog, dus als zomaar boosten kon je het sws niet beschouwen lijkt mij
 
Reactiescore
140
Klopt wel met de klassieke instellingen/regels trouwens haha, vroeger was het nooit een probleem. :p

Mja het kost gewoon zwaar troepen om door de deff heen te komen alsnog, dus als zomaar boosten kon je het sws niet beschouwen lijkt mij
Het is gewoon algemeen bekend dat het een enorm grijs gebied is. Voor de spelers dan. :p
 
Reactiescore
93
Klopt wel met de klassieke instellingen/regels trouwens haha, vroeger was het nooit een probleem. :p

Mja het kost gewoon zwaar troepen om door de deff heen te komen alsnog, dus als zomaar boosten kon je het sws niet beschouwen lijkt mij
Nouja of je op een stack loopt van 60K of 1 def dorp, ik kan je vertellen dat het ene toch wel wat meer troepen kost dan het andere
 
Reactiescore
93
Wat een mooie stab van Final meltdown en Goat, eerst een BG maken met FTW om zo tegen DES te kunnen spelen, waarna ze hun daarna gewoon joinen xD. Ook nog gewoon omdat DES eerst iemand internt, waardoor er plek vrij kwam. Ik ben zo erg tegen internen, maar denk dat er niets anders op zit zo
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan