Top & Flop stammen

DeletedUser57616

Guest
ach, ze wachten al 60+ dagen dat die terug komt, ja wacht maar lekker :p

ja endan... hij is een goede gast.... wat zou jij doen als je beste mattie ineens niet online komt, dan zal jij hem zeker meteen internen ofniet.. zegt al wat over je persoonlijkheid:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja endan... hij is een goede gast.... wat zou jij doen als je beste mattie ineens niet online komt, dan zal jij hem zeker meteen internen ofniet.. zegt al wat over je persoonlijkheid:rolleyes:

ik zou niet 2 maanden wachten als er geen reactie terug is..:eek:
 

DeletedUser

Guest
ja endan... hij is een goede gast.... wat zou jij doen als je beste mattie ineens niet online komt, dan zal jij hem zeker meteen internen ofniet.. zegt al wat over je persoonlijkheid:rolleyes:

Ja want je beste vriend """"mattie""""" is idd te vergelijken met een TW-speler.
 

DeletedUser10621

Guest
ja endan... hij is een goede gast.... wat zou jij doen als je beste mattie ineens niet online komt, dan zal jij hem zeker meteen internen ofniet.. zegt al wat over je persoonlijkheid:rolleyes:

Nou ik heb wel wat vrienden op tw, maar mn beste matties , al noem ik t gewoon kameraden (drents voor vrienden), zijn geen computer personages.
Ik zal wel wachten, maar na 30 dagen, dan is wel heel veel.
\en ja mn persoonlijkheid, die heb ik niet eens.
 

DeletedUser50691

Guest
Nou ik heb wel wat vrienden op tw, maar mn beste matties , al noem ik t gewoon kameraden (drents voor vrienden), zijn geen computer personages.
Ik zal wel wachten, maar na 30 dagen, dan is wel heel veel.
\en ja mn persoonlijkheid, die heb ik niet eens.

Wanneer hij zijn eerste dorp verliest ;)
Of wanneer hij rood staat beste mattie of niet maar ik ga geen gratis dorpen aan de vijand geven ;)

Mocht hij terug komen kan die altijd bij mij zo niet het geval zijn ze dorpen toch nog in mijn bezit en ik denk dat hij dat ook het liefste had gehad ;)
 

DeletedUser57616

Guest
Nou ik heb wel wat vrienden op tw, maar mn beste matties , al noem ik t gewoon kameraden (drents voor vrienden), zijn geen computer personages.
Ik zal wel wachten, maar na 30 dagen, dan is wel heel veel.
\en ja mn persoonlijkheid, die heb ik niet eens.

vooor jou is het mn beste TW ''kameraadje'' :p
 

DeletedUser10621

Guest
liever wat troepen misbruiken dan naar een ex stam genoot al zijn buren inlichten dat ze hem moeten pakken zodra die uit ze ban komt.
dat is pas charming...

inderdaad, ik vindt het perfect wat salleen doet hoor, maar ik zelf zou t anders doen:)
 

DeletedUser

Guest
liever wat troepen misbruiken dan naar een ex stam genoot al zijn buren inlichten dat ze hem moeten pakken zodra die uit ze ban komt.
dat is pas charming...

Al zijn buren? Je bedoelt philips de goede..

Overdrijven is een vak. En je bent geen mattie van me of whatsoever dus kon 't me ook geen flikker boeien.
 
Bovenaan