Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Nowp de grootste spammer is Idunno :confused:

Weet je nog toen ik eerst hier op het forum kwam. En wou dat iedereen het ontopic hield, ipv van die waardeloze spam? :p Wat heeft Maikelzzz me aangedaan :mad:

Ik ga terug wat meer overschakelen naar ontopic only ;)

Wat als Pirate en Lemon zouden fuseren? Topper ofniet? :D
 

DeletedUser

Guest
Weet je nog toen ik eerst hier op het forum kwam. En wou dat iedereen het ontopic hield, ipv van die waardeloze spam? :p Wat heeft Maikelzzz me aangedaan :mad:

Ik ga terug wat meer overschakelen naar ontopic only ;)

Wat als Pirate en Lemon zouden fuseren? Topper ofniet? :D

was net bezig met een spot prent hahahaha,
bijna klaar ermee :p
 

DeletedUser

Guest
daarna hij denk ik dan:p

Jij kent Maikelzzz niet ? En de periode Ash vs Illimunati niet meegemaakt zeker. :D

Victus (al is het vaak ontopic) en Cornelis Rex ( vaak niet ontopic :p) Kunnen er ook wel wat van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57616

Guest
en toen viel er niks meer te bespreken:p

BTW heropbouw van sweet , wat wordt dat?
 

DeletedUser60153

Guest
Nou je stapt toch uit een stam als je denkt dat het een verbetering is?
 

DeletedUser1527

Guest
Ja, Sweet is back.

Wij van Sweet hebben meer vertrouwen in ons spel waarin wij als spelers samen beslissingen nemen en elkaar helpen waar nodig.

In "Sweet" Crows dacht 1 leider een verplichting op te leggen aan alle andere spelers, geen overleg met andere leiders of spelers.

Yakari was tegen en gaf aan er niet op in te gaan en kreeg ontslag, grote fout van de leider :D

Daarnaast was men van mening dat elk stamlid wel 10 tot 25 clears op kon offeren in het belang van de stam, ook al zouden de clears 100 uur moeten lopen. Daar waren we dus ook niet voor.

Verder maken we er opnieuw weer een mooie wereld van en we zien elkaar wel weer.
 

DeletedUser

Guest
Marcel, waarom zijn jullie uberhaupt gefuseerd dan? zonder voorbereiding?

Wel opvallend: Superrunner zit nu ook in Sweet
 
Bovenaan