Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Stelltje kleuters. Indien je werk & zelf voor je inkomen moest zorgen zouden jullie wel een toontje lager zingen.
De jeugd kost, zoals marcel al heeft aangegeven onwijs veel. En zonder dat indirect te beseffen komt dat bij de belastingen van je ouders en kun je de gsm kopen die je allang wilde.
Ook zorgt die druk op het financiele inkomen voor relatieproblemen, en zorgen voor verslavingen.

Zoals ik al zei kost het imens veel, de jeugd.
Ik open de krant en ik zie 2 branden (ga nou niet een krant zoeken, die doorbladen en zeggen dat jij ze niet ziet, want dan qoute ik je met een dikke vette noob). Gisticht door "de jeugd" die hun aan het vervelen waren. Speeltuigen waardoor ouders rekening moeten houden met de buurt (veiligere buurt, meer geld betalen).
In Mechelen gaan er zelf ouders savonds rond, en zetten ze vakantie studenten in om de stad veilig te houden.

Allemaal overbodig, de belastingen zijn, in opzichte van vroeger, zeer hard gestegen. Dus aan de jeugd, iedereen die later een mooi onderkomen wil, een gezin en rijkelijk wil leven denkt maar beter nu na, en gaat studeren. Een afbetaling van een huis kost al gauw €800, gas en electriciteit €300, eten & drinken €600, eens uit eten gaan €100. Dit loopt snel op tot boven de €2000.
Dus denk nu maar na, stop met tw indien dit je studies verhindert. En studeer. De helft van hier heeft wss een verslaving en/of geen inkomen.

Dus iedereen die vind dat marcel een grote mond heeft, hij mag dat. Hij heeft zich al bewezen. Hij heeft een mooie job en een goed onderhoud gezin.
Dus stop met op zijn kap te zitten, bewijzen jullie het eerst maar is.

Im just saying...

Heb zelf een full-time baan, waarbij ik veel in aanraking kom met jeugd. Ik ben het met je eens dat jeugd de maatschappij veel kost. Aan de andere kant, hoe je het ook wendt of keert, de jeugd is hoe dan ook de toekomst. Ik denk dat je daarom juist moet investeren in de jeugd. Wat zie je echter steeds meer gebeuren (althans hier in Nederland)? Bezuinigingen op onderwijs en andere jeugdvoorzieningen. Iedereen weet dat in de meeste gevallen waarbij je minder geld uitgeeft aan iets, dat dit ten koste gaan van de kwaliteit. Kijk alleen al naar het verval van het onderwijs. De HBO's in Nederland delen hun diploma's zowat uit bij een pakje boter. Als niet genoeg mensen een examen halen, dan verlagen we gewoon de eisen. Daarbij zijn de babyboomers zo ongeveer degene die de graaicultuur hebben uitgevonden met de baantjescarroussel en de vriendjespolitiek. Naar mijn idee krijgt iedere generatie de jeugd die het verdiend. Je kan tenslotte moeilijk van de jeugd verwachten dat ze zichzelf opvoeden. Daar is toch echt de oudere generatie voor verantwoordelijk.

Ik weet niet of je ooit hebt opgelet bij een les sociale wetenschappen? Maar Internet games leidt tot de RL.
Of moet ik zeggen dat de RL lijdt onder de internet games

Genoeg gezeik.

On topic:
S.inc heeft een goede spelersgroep met kwaliteit, alleen de cluster suckt.
Plague staat 1ste dankzij het aantal spelers, indien dit goed werkt en goede sfeer hangt is dit zeer goed.
Crows zijn stil, ook in de oorlog met Acro

Ik weet niet wat voor lessen jij hebt gehad, maar dit is echt een non-argument. Vroeger zeiden ze precies hetzelfde over films, tv, muziek, masturberen etc. etc. Kortom, alles in RL schijnt slecht te zijn voor je. Zeker de dingen die leuk zijn en waar je jezelf mee kan vermaken.
 

DeletedUser54934

Guest
HAHA check dit!

Trouwens wat een gezeik, maar zo is het altijd al geweest , ouderen zeiken over jeugd en andersom.

Wil je verder discussieren ga dan naar het 'Serieus vrij forum' dit topic gaat over stammen , en is dus niet een een op andere psychiater waar je je bullshit over de jeugd kan dumpen.
 

DeletedUser

Guest
*kuch* andres breivik is een volwassen persoon *kuch*
*kuch hitler was een volwassen persoon *kuch*

Hoeveel geld heeft hitler gekost? Hoeveel geld heeft andres gekost?;)

Maar oke genoeg gezeurd, weer back on topic..

Een stille killer om voor op te passen: NextL:)


Oppassen voor NextL, ik zit erin, dus dat hoeft niet, toch jonguh
 

DeletedUser1527

Guest
nee die volwassen met zon grote muil als jou dat is iets :eek:

daarbij loop jij te roepen als je me jongetje noemt dan heb je slechte tijd en bla bla bla blaaskaak :rolleyes:

zou zeggen kom naar tilburg zullen we zien of je een vent met ballen bent ;)


daarbij ben ik altijd sociaal tegen oudere mensen en andere hoor maar zulke mensjes als jou heb ik een hekel aan :)

jij doet veel in kleinerende woorden zoals jongen, mensjes en een grote mond(ipv muil0 opzetten, dit geeft aan dat er iets niet goed zit bij jou :(

Sta je onder psychische behandeling dan is het wellicht beter dat je met dit " oorlogs" spelletje stopt :D.

Ik hoop eigenlijk wel dat jij geen baan hebt, als je er 1 hebt, waar je " mensjes" of " jongetjes" onder je gezag hebt, lijkt me niet te gaan.

Veel succes nog met het spel.
 

DeletedUser54934

Guest
jij doet veel in kleinerende woorden zoals jongen, mensjes en een grote mond(ipv muil0 opzetten, dit geeft aan dat er iets niet goed zit bij jou :(

Sta je onder psychische behandeling dan is het wellicht beter dat je met dit " oorlogs" spelletje stopt :D.

Ik hoop eigenlijk wel dat jij geen baan hebt, als je er 1 hebt, waar je " mensjes" of " jongetjes" onder je gezag hebt, lijkt me niet te gaan.

Veel succes nog met het spel.

Jij komt toch niet geloofwaardig over, want als ik jouw moet geloven zou jij nooit meer op het AF komen,
 

DeletedUser1527

Guest
Tja, klopt ik heb eens gezegd niet meer op het Af te komen kletsen maar ja het blijft leuk om het toch te doen.

Misschien moet ik wat minderen hierzo:D
 

DeletedUser

Guest
jij doet veel in kleinerende woorden zoals jongen, mensjes en een grote mond(ipv muil0 opzetten, dit geeft aan dat er iets niet goed zit bij jou :(

sta je onder psychische behandeling dan is het wellicht beter dat je met dit " oorlogs" spelletje stopt :d.

Ik hoop eigenlijk wel dat jij geen baan hebt, als je er 1 hebt, waar je " mensjes" of " jongetjes" onder je gezag hebt, lijkt me niet te gaan.

Veel succes nog met het spel.

blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
 

DeletedUser

Guest
jij doet veel in kleinerende woorden zoals jongen, mensjes en een grote mond(ipv muil0 opzetten, dit geeft aan dat er iets niet goed zit bij jou :(

Sta je onder psychische behandeling dan is het wellicht beter dat je met dit " oorlogs" spelletje stopt :D.

Ik hoop eigenlijk wel dat jij geen baan hebt, als je er 1 hebt, waar je " mensjes" of " jongetjes" onder je gezag hebt, lijkt me niet te gaan.

Veel succes nog met het spel.

Wacht even hoor:

1. Je ergert je aan ALLE kinderen.
2. Wij verknallen ons leven en steken alleen maar dingen in de brand omdat dat cool is.
3. We hebben geen respect voor ouderen zoals jij.
4. Je vind het ook niet kunnen als mensen je tegenspreken, want dan heb jij gelijk dat we geen respect hebben.

Oké paar tips voor jou:

Zoek een leuke site, klaverjassen op gratiz.nl of iets in die trans , maak je een account aan en speel met mensen van je leeftijd, want je kunt natuurlijk verwachten dat een groot aantal spelers van Tribalwars jeugd is.

Jij wilt zeggen dat VROEGER alles beter was, maar ook toen waren er wel rotjochies die zich nergens wat van aantrokken. dat je nu deze in de krant leest, en je vroeger de krant niet las, daar kunnen we niets aan doen. Zeker het grootste gedeelde van de jeugd is gewoon goed. Waarom zou ik trouwens mijn best doen , als iemand die me niet kent me de grond in boord met al zn generalisaties.

Jij hebt geen respect voor jongeren zoals ons, want waarom moeten wij respect hebben voor jou, als je dat niet voor ons hebt?

Het is een Forum, daar mag ieder zijn mening kwijt.
 

DeletedUser

Guest
*kuch* andres breivik is een volwassen persoon *kuch*
*kuch hitler was een volwassen persoon *kuch*

Hoeveel geld heeft hitler gekost? Hoeveel geld heeft andres gekost?;)

Maar oke genoeg gezeurd, weer back on topic..

Een stille killer om voor op te passen: NextL:)


Het argument dat de jeugd geld kost is pure zever aangezien de 60plussers ( vaak al 55plussers) o zo veel meer geld kosten. Dan mag je al bijna elke maand een occasiewagen in brand steken om een pensioen te compenseren. En dan zwijg ik nog over al die extra kosten van verzorging. :eek:

Ik studeer toevallige sociale wetenschappen aan Leuven dus ik weet wel wie het meeste geld kost:D. En dat zijn met kilometers voorsprong de ouderen.
Mijn vader werkt trouwens in de sociale sector, hij begeleidt mensen die uit de gevangenis komen om ze klaar te stomen voor het echte leven. 1 op de 5 kans dat ie -25 is. Vaak zijn het veertigjarigen ( hoe oud ben jij Marcel?:D). Criminaliteit op de kap van de jeugd toeschrijven is een leugen, het tegendeel is eerder waar (in België toch).

Maar ja, verzuurde mensen geloven eerder de PVV/Vlaams Belang-propaganda e:eek:.
Laatste wat ik hier over zeg
----------------

ontopic: Persoonlijk vind ik mijn eigen stam wel goed draaien:D
 
Bovenaan