Top & Flop stammen

DeletedUser1527

Guest
whewhe jij bent echt om te lachen man :eek:

als je in Noord-Brabant werkt hoor ik het graag dan kom ik persoonlijk jongetje tegen je zeggen :rolleyes: ( of je moet naar tilburg toe komen dan kom ik het ook wel even zeggen tegen je ik spel het zelfs voor je als je dat wil )

wil trouwens ook wel weten welke baan jij hebt :rolleyes:

Het is altijd hetzelfde met de jeugd.

Een erg grote mond totdat ze tegenover me staan dan zijn ze piepklein.

Volgens mij ben jij er ook zo 1, een grote blaaskaak en dan houd het op.
 

DeletedUser

Guest
Het is altijd hetzelfde met de jeugd.

Een erg grote mond totdat ze tegenover me staan dan zijn ze piepklein.

Volgens mij ben jij er ook zo 1, een grote blaaskaak en dan houd het op.

Kijk jij in spiegel, want er is hier maar ééntje met een grote bek.
 

DeletedUser

Guest
Ja, laten ze zinloze discussies gaan voeren en het rl willen uitvechten.

*zucht*

n00bs
 

DeletedUser54934

Guest
Het is altijd hetzelfde met de jeugd.

Een erg grote mond totdat ze tegenover me staan dan zijn ze piepklein.

Volgens mij ben jij er ook zo 1, een grote blaaskaak en dan houd het op.

Ben jij er zo eentje?

Alleen maar zeiken over de jeugd? waarom speel je dan een spelletje ontwikkelt door 'die' jeugd? waarom loopt onze economie dan op 'die' jeugd?

Waarom zou jij meer bereikt hebben dan 'de' jeugd, doe normaal man, als je niet bejaard bent houd dan die grote bakkes van je lekker bij je en stop hem het liefst in je ....

Ps: Pas maar op voor Maikelzzz die gast kietelt je helemaal dood!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1527

Guest
Ben jij er zo eentje?

Alleen maar zeiken over de jeugd? waarom speel je dan een spelletje ontwikkelt door 'die' jeugd? waarom loopt onze economie dan op 'die' jeugd?

Waarom zou jij meer bereikt hebben dan 'de' jeugd, doe normaal man, als je niet bejaard bent houd dan die grote bakkes van je lekker bij je en stop hem het liefst in je ....

Onze economie loopt niet op de jeugd, ze plegen veel misdrijven en veroorzaken veel ongevallen(vaak door drank en roekeloos rijden).
Het kost de overheid allen maar geld, het enige geluk dat ze hebben is de vergrijzing en dus zijn ze normaal gesproken verzekerd van een baan.

Daarnaast verhard de maatschappij (de jeugd vaak) zo dat we veelal met kogelvrije vesten dienst doen.

Als ik het zo lees dan val je in de categorie die voor ons interessant is en je mag dus blij zijn me niet tegen te komen.
 

DeletedUser47506

Guest
Onze economie loopt niet op de jeugd, ze plegen veel misdrijven en veroorzaken veel ongevallen(vaak door drank en roekeloos rijden).
Het kost de overheid allen maar geld, het enige geluk dat ze hebben is de vergrijzing en dus zijn ze normaal gesproken verzekerd van een baan.

Daarnaast verhard de maatschappij (de jeugd vaak) zo dat we veelal met kogelvrije vesten dienst doen.

Als ik het zo lees dan val je in de categorie die voor ons interessant is en je mag dus blij zijn me niet tegen te komen.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Onze economie loopt niet op de jeugd, ze plegen veel misdrijven en veroorzaken veel ongevallen(vaak door drank en roekeloos rijden).
Het kost de overheid allen maar geld, het enige geluk dat ze hebben is de vergrijzing en dus zijn ze normaal gesproken verzekerd van een baan.

Daarnaast verhard de maatschappij (de jeugd vaak) zo dat we veelal met kogelvrije vesten dienst doen.

Als ik het zo lees dan val je in de categorie die voor ons interessant is en je mag dus blij zijn me niet tegen te komen.

ongevallen = investering in nieuwe auto's, brommers etc (dus hoezo niet economisch bevorderend?) ziekenhuisopnames = geld steken in de economie etc.

verharding maatschappij: kogelvrijevesten zijn ook niet gratis dus een inverstering in de economie


moet ik nog even doorgaan :D
 

DeletedUser51944

Guest
ongevallen = investering in nieuwe auto's, brommers etc (dus hoezo niet economisch bevorderend?) ziekenhuisopnames = geld steken in de economie etc.

verharding maatschappij: kogelvrijevesten zijn ook niet gratis dus een inverstering in de economie


moet ik nog even doorgaan :D

Jij bent onwijs wijs!
 

DeletedUser47506

Guest
Wij als de jeugd van tegenwoordig hebben en super sterke koopkracht, we roken heel wat sigaretten er door heen, en zuipen heel wat bier en drank waar mega veel accijns op staat, dus betalen wij indirect heel wat geld aan de overheid.
 

DeletedUser

Guest
ongevallen = investering in nieuwe auto's, brommers etc (dus hoezo niet economisch bevorderend?) ziekenhuisopnames = geld steken in de economie etc.

verharding maatschappij: kogelvrijevesten zijn ook niet gratis dus een inverstering in de economie


moet ik nog even doorgaan :D

Hier zit een grond van waarheid in , maar met deze post steun je zijn gedachten precies dat de jeugd de wereld om zeep helpt. Wat dus totaal niet waar is:D.

PVV/Vlaams Belang zeker, Marcel?:eek: 9 op de 10 kans.

Kijk Marcel, zonder jeugd of een bepaald migratiepercentage kan jij naar je pensioen fluiten. Is dat wat je wil dan:eek: Zonder de jeugd is onze wereld, de verzorgingstaat om zeep. We hebben een repartitiestelsel (Klik :D).
Zonder de jeugd ben je (in het huidige systeem) gedoemd tot een schraal , eenzaam, aftakelend en arm levenseinde :(

---------
Ontopic:

Stammen in de lift: Plague, Dice, en in mindere mate Crows
Stammen met probleempjes: Sweet, S.inc en Acro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier zit een grond van waarheid in , maar met deze post steun je zijn gedachten precies dat de jeugd de wereld om zeep helpt. Wat dus totaal niet waar is:D.

PVV/Vlaams Belang zeker, Marcel?:eek: 9 op de 10 kans.

Kijk Marcel, zonder jeugd of een bepaald migratiepercentage kan jij naar je pensioen fluiten. Is dat wat je wil dan:eek: Zonder de jeugd is onze wereld, de verzorgingstaat om zeep. We hebben een repartitiestelsel (Klik :D).
Zonder de jeugd ben je (in het huidige systeem) gedoemd tot een schraal , eenzaam, aftakelend en arm levenseinde :(

---------
Ontopic:

Stammen in de lift: Plague, Dice, en in mindere mate Crows
Stammen met probleempjes: Sweet, S.inc en Acro.

met mijn post maak ik duidelijk dat de jeugd zorgt voor investeringen!
 

DeletedUser

Guest
Hier zit een grond van waarheid in , maar met deze post steun je zijn gedachten precies dat de jeugd de wereld om zeep helpt. Wat dus totaal niet waar is:D.

PVV/Vlaams Belang zeker, Marcel?:eek: 9 op de 10 kans.

Kijk Marcel, zonder jeugd of een bepaald migratiepercentage kan jij naar je pensioen fluiten. Is dat wat je wil dan:eek: Zonder de jeugd is onze wereld, de verzorgingstaat om zeep. We hebben een repartitiestelsel (Klik :D).
Zonder de jeugd ben je (in het huidige systeem) gedoemd tot een schraal , eenzaam, aftakelend en arm levenseinde :(

---------
Ontopic:

Stammen in de lift: Plague, Dice, en in mindere mate Crows
Stammen met probleempjes: Sweet, S.inc en Acro.

Ik weet niet waar de probleempjes in acro zitten? :$
 

DeletedUser

Guest
Het is altijd hetzelfde met de jeugd.

Een erg grote mond totdat ze tegenover me staan dan zijn ze piepklein.

Volgens mij ben jij er ook zo 1, een grote blaaskaak en dan houd het op.

nee die volwassen met zon grote muil als jou dat is iets :eek:

daarbij loop jij te roepen als je me jongetje noemt dan heb je slechte tijd en bla bla bla blaaskaak :rolleyes:

zou zeggen kom naar tilburg zullen we zien of je een vent met ballen bent ;)


daarbij ben ik altijd sociaal tegen oudere mensen en andere hoor maar zulke mensjes als jou heb ik een hekel aan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Marcel1969:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAA
 

DeletedUser

Guest
nee die volwassen met zon grote muil als jou dat is iets :eek:

daarbij loop jij te roepen als je me jongetje noemt dan heb je slechte tijd en bla bla bla blaaskaak :rolleyes:

zou zeggen kom naar tilburg zullen we zien of je een vent met ballen bent ;)


daarbij ben ik altijd sociaal tegen oudere mensen en andere hoor maar zulke mensjes als jou heb ik een hekel aan :)

Tilburg..... Al het volk uit Tilburg is ***
 
Bovenaan