Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Normaal bij dubbelaccount is 1 account 100% dorpjes weg en andere een bepaald percentage..maar dat de mods niet consequent zijn was al duidelijk, dus tis afwachten ;)

En Snowcaster is niet bepaald een verlies voor S.Inc. Makkelijk praten van mij achteraf uiteraard, waarom niet eerder gekickt? Goeie vraag.
 

DeletedUser

Guest
Normaal bij dubbelaccount is 1 account 100% dorpjes weg en andere een bepaald percentage..maar dat de mods niet consequent zijn was al duidelijk, dus tis afwachten ;)

En Snowcaster is niet bepaald een verlies voor S.Inc. Makkelijk praten van mij achteraf uiteraard, waarom niet eerder gekickt? Goeie vraag.

Wereld 6 beide accounts bb gehad :(, dus, maar goed, als het account toch al weg ging maakt het weinig uit voor jullie ;).
 

DeletedUser

Guest
Destroying, Monsigneur... Hoop dat het geen gewoonte wordt bij Sweet. Tja , waarom doe je zoiets eigenlijk. Heeft er iemand geklikt trouwens?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Destroying, Monsigneur... Hoop dat het geen gewoonte wordt bij Sweet. Tja , waarom doe je zoiets eigenlijk. Heeft er iemand geklikt trouwens?:eek:

moet haast wel, ik kan me niet voorstellen dat de mods de hele wereld nalopen om te kijken of er dubbel accs. zijn;)
 

DeletedUser1527

Guest
Destroying, Monsigneur... Hoop dat het geen gewoonte wordt bij Sweet. Tja , waarom doe je zoiets eigenlijk. Heeft er iemand geklikt trouwens?:eek:

Wat lul jij nou man, je weet niet eens hoe het in elkaar zit.

De zaak is in behandeling bij de mods en daar wachten we gewoon op.

Vermoeden heb ik wel van wat er is en dat is dat snowcaster het ww heeft gekregen van destroying en hij dus ook daarop heeft ingelogd..

Waarom dit vermoeden ?. Destroying heeft een keer eerder, zonder dat iemand van de leiding het wist of heeft gezien, de vv afgegeven aan een speler in S.inc.
 
Bovenaan