Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Dat betwijfel ik, anders zou men niet zo massaal op Unforgotten gesprongen zijn. ;)

Wij wisten op het moment van de aanval niet dat Unforgotten onbespeeld was.
Als we dan dorpjes zien die leeg staan en we die kunnen pakken dan doen we dat.
Dat er achteraf bekend wordt dat het account inactief is scheelde bij ons alleen maar dat we meer risico namen met onze edels.
 

DeletedUser

Guest
Wij wisten op het moment van de aanval niet dat Unforgotten onbespeeld was.
Als we dan dorpjes zien die leeg staan en we die kunnen pakken dan doen we dat.
Dat er achteraf bekend wordt dat het account inactief is scheelde bij ons alleen maar dat we meer risico namen met onze edels.

Op een gegeven moment was het toch bekend en toen werden de aanvallen iets massaler, dat is dan uit mijn perspectief ik weet niet wat de stats zeggen...
Maar het is onzin om te zeggen dat je niet blij bent met een tegenstander met een handicap, ik wil winnen en pak dan ook dorpjes, maakt dat me dan tot actieschuw? Nee, ik profiteer van de tegenstander zijn handicap ;)

(Klinkt nou net of ik als non-handicapped meedoe aan de Paralympics) :D
 

DeletedUser

Guest
Op een gegeven moment was het toch bekend en toen werden de aanvallen iets massaler, dat is dan uit mijn perspectief ik weet niet wat de stats zeggen...
Maar het is onzin om te zeggen dat je niet blij bent met een tegenstander met een handicap, ik wil winnen en pak dan ook dorpjes, maakt dat me dan tot actieschuw? Nee, ik profiteer van de tegenstander zijn handicap ;)

(Klinkt nou net of ik als non-handicapped meedoe aan de Paralympics) :D

Misschien was het wel onderdeel van ons aanvalsplan dat het op een gegeven moment de aanvallen moesten oplopen na een bepaalde tijd?:rolleyes:

En ff een vraagje, staat IM ook onder vv? Lekker actief front hebben jullie dan:(
Ikzie tuinmannetje en promised ook niet meer op het AF sinds de aanvallen zijn begonnen:(
 

DeletedUser

Guest
Op een gegeven moment was het toch bekend en toen werden de aanvallen iets massaler, dat is dan uit mijn perspectief ik weet niet wat de stats zeggen...
Maar het is onzin om te zeggen dat je niet blij bent met een tegenstander met een handicap, ik wil winnen en pak dan ook dorpjes, maakt dat me dan tot actieschuw? Nee, ik profiteer van de tegenstander zijn handicap ;)

(Klinkt nou net of ik als non-handicapped meedoe aan de Paralympics) :D

Je hebt volkomen gelijk. En we hebben ook dankbaar gebruik gemaakt van die handicap. Wij hadden destijds hetzelfde met Gerardos. En jullie hebben je daar ook goed op uitgeleefd. Dus nogmaals groot gelijk.
 

DeletedUser47506

Guest
Misschien was het wel onderdeel van ons aanvalsplan dat het op een gegeven moment de aanvallen moesten oplopen na een bepaalde tijd?:rolleyes:

En ff een vraagje, staat IM ook onder vv? Lekker actief front hebben jullie dan:(
Ikzie tuinmannetje en promised ook niet meer op het AF sinds de aanvallen zijn begonnen:(

Die hebben het druk met dorpen weggeven.
 

DeletedUser

Guest
Zojuist zijn Destroying (Sweet) en Snowcaster (S.Inc) gebanned wegens dubbel-account bij elkander. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Is het een tijdelijke of een perma ban? En er komt waarschijnlijk ook nog is dorpaftrek bij zeker?
 
Bovenaan