Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
tja, of het nu wel of niet waar is hier heeft in ieder geval S.inc een deuk opgelopen want dit werkt op den duur eerder negatief uit dan positief.

Spelers van S.inc die nu de stam zouden verlaten omdat ze wellicht echt oneigheid hebben, hebben nu dus pech want normaal is er geen enkele stam die ze aanneemt.

Spelers van S.inc hebben zeker de komende tijd )% kans om Sweet toe te trede :D

Sweet is goed bezig en het gaat alleen maar beter:)

Onze reputatie loopt een deuk op door wat? Doordat wij jullie fucking hard hebben zitten trollen?
 

DeletedUser

Guest
Niemand neemt jullie nu nog serieus.

Was dat dan al eerder zo? De meesten hier zijn er keihard in getrapt.
Ervoor was het toch al een S.incend schip volgens jullie, dusja.. Nu hebben ze ten minste blijk van humor getoond :p
 

DeletedUser

Guest
pff ben ik ff een dagje weg en dan mis ik weer alle actie hier op het AF:(
Achja er zijn geen gesprekken geweest tussen plague leiding en de (''ex'') S.inc leden hoor;)
 

DeletedUser

Guest
nee, maar een stukje terug las ik dat er gesprekken zouden zijn tussen TSR en plague (leiding).. Wat dus niet zo is. Voortaan eerst alles lezen voordat je met een lukrake post komt aub.;)

Ookal was er een gesprek dan zouden ze denk ik nog niet joinen. Kan natuurlijk altijd wel.
 

DeletedUser

Guest
nee, maar een stukje terug las ik dat er gesprekken zouden zijn tussen TSR en plague (leiding).. Wat dus niet zo is. Voortaan eerst alles lezen voordat je met een lukrake post komt aub.;)

We hebben PM's van een lid dat ze een aanbod doet om te joinen, kan zijn dat dat idd geen leiding is maar dan zit er alsnog wat mis?
 

DeletedUser

Guest
We hebben PM's van een lid dat ze een aanbod doet om te joinen, kan zijn dat dat idd geen leiding is maar dan zit er alsnog wat mis?

ooeeh cool jullie hebben PM's:eek:
Hij peilde gewoon TSR om te checken wat er allemaal speelde (jah hij trapte in jullie geweldige grap:eek:).

edit @Michaelnicht: jah hij smeekte echt heeeeel erg :rolleyes:
 

DeletedUser26151

Guest
ooeeh cool jullie hebben PM's:eek:
Hij peilde gewoon TSR om te checken wat er allemaal speelde (jah hij trapte in jullie geweldige grap:eek:).

edit @Michaelnicht: jah hij smeekte echt heeeeel erg :rolleyes:

Wil je zeggen van niet?

hendrik12 op 22.06. om 17:49 uur
haha, alsjeblieft kies voor onze stam :$ pff ik heb jou zoooooo hard nodig in deze wereld,
 

DeletedUser

Guest
Nou jongens ik heb genoten.

"Oh zie je CR is toch wel een slechte leider"

"Ik wist wel dat S.Inc ooit zou vallen"

Epic.

En is het al vermeld dat Dr. Love benaderd is door Sweet om te joinen tijdens zn leave? :):)
 
Reactiescore
323
Wil je zeggen van niet?

hendrik12 op 22.06. om 17:49 uur
haha, alsjeblieft kies voor onze stam :$ pff ik heb jou zoooooo hard nodig in deze wereld,

Dit weet ik... ik heb hem hierop aangesproken :p

En CR, wie wil Dr.Love nu niet in zn stam? :D
 

DeletedUser

Guest
tja, of het nu wel of niet waar is hier heeft in ieder geval S.inc een deuk opgelopen want dit werkt op den duur eerder negatief uit dan positief.

Spelers van S.inc die nu de stam zouden verlaten omdat ze wellicht echt oneigheid hebben, hebben nu dus pech want normaal is er geen enkele stam die ze aanneemt.

Spelers van S.inc hebben zeker de komende tijd )% kans om Sweet toe te trede :D

Sweet is goed bezig en het gaat alleen maar beter:)

Nou jongens ik heb genoten.

"Oh zie je CR is toch wel een slechte leider"

"Ik wist wel dat S.Inc ooit zou vallen"

Epic.

En is het al vermeld dat Dr. Love benaderd is door Sweet om te joinen tijdens zn leave? :):)

Pwned.
 
Bovenaan