Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
ik niet, maar ik was ook altijd ontopic en niet bezig met de discussie:D

haha, ach ik vond het wel grappig. En het W21 forum was eindelijk weer is actief:)
Te actief eigenlijk, zodra ik poste moest ik alweer 6x editen omdat er zoveel mensen tussen hadden gepost in 1 minuut haha..

Maar on topic..

Ik vind NextL ook een (potentiële) topstam, iemand die het met mij eens is?:p
 

DeletedUser

Guest
achja je moet nu niet ineens spelbreker gaan spelen en alleen maar ontopic gaan he.
Dan is het ook niet meer leuk.

NextL zeker stam met potentie i think.
 

DeletedUser

Guest
achja je moet nu niet ineens spelbreker gaan spelen en alleen maar ontopic gaan he.
Dan is het ook niet meer leuk.

NextL zeker stam met potentie i think.

achja doe het ook alleen maar om jou te pesten hoor, dat ontopic gaan:p
Ja, in NextL zitten goede leden en hun ligging is ook zeker niet verkeerd:)
 

DeletedUser

Guest
haha, ach ik vond het wel grappig. En het W21 forum was eindelijk weer is actief:)
Te actief eigenlijk, zodra ik poste moest ik alweer 6x editen omdat er zoveel mensen tussen hadden gepost in 1 minuut haha..

Maar on topic..

Ik vind NextL ook een (potentiële) topstam, iemand die het met mij eens is?:p

Ik wacht liever op de Next topstam :p
 

DeletedUser

Guest
Dit stukje past wel onder het topic flopstammen,

Het word tijd dat de schone schijn rond Sinc verdwijnt. Zoals iedereen weet is alweer een tijdje geleden de leider van Sinc gestopt,..
Daarna hebben we een tijdje zonder leider gezeten en daarna hebben we een nieuwe leider gekregen CR, in het begin leek het nog wel wat, maar hij was geen Erik :( (Zijn eigen ODD komt alleen maar door vv's en door OS , voornamelijk van mij).
Om eerlijk te zijn bakt hij er niks van, plannen worden opgeschoven, aanvallen niet meer uitgevoerd, account gaan verloren , enz. enz...
Na een paar keer er wat van gezegd te hebben,

17.06.
21:01 Cornelis Rex heeft de bevoegdheid en titel van The Secret Reunion veranderd.

Hij duld geen tegenspraak en is verre van democratisch..
Ik was niet de enige die er wat van zei:


21.06.
20:03 Dr. Love is door Cornelis Rex ontslagen.

Kortom zo staat het er voor in S.Inc en ik denk dat er binnenkort niet veel van over blijf als het zo door gaat, ik hoop dat er meer Sinc leden dit lezen en het met me eens zijn..



emoticon-00173-middlefinger.gif
Cornelis Rex
 

DeletedUser26151

Guest
Dit is idd een trieste zaak. Ik zal in een van de komende dagen ook mijn mening uitgebreid geven.
 
Bovenaan