Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Er zijn veel arroganten mensen, zelf kan ik het ook zijn maar jij bent toch wel het top punt van arrogantie.

Be-Nice-or-Leave-Poster.jpg

Arroganten mensen? :D
Toppunt is 1 woord btw.

Misschien beetje taal bijspijkeren ipv mij komen lastigvallen met skillen ofzo?
 

DeletedUser54934

Guest
Wat een gezeik hier allemaal? Conclusie:

Plague is massa en noob.:p
S.Inc is een zinkend schip.:D

Who cares? we zullen over weken/maanden wel zien wie wel/niet iets gaat bereiken, er valt nu nog vrij weinig over te zeggen over hoe het gaat lopen.
Dus laten we ons er over stilhouden voordat we met een mis-prognose komen, en later voor lul staan.

Wat dat betreft hadden jullie het wel goed over DsD.
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeik hier allemaal? Conclusie:

Plague is massa en noob.:p
S.Inc is een zinkend schip.:D

Who cares? we zullen over weken/maanden wel zien wie wel/niet iets gaat bereiken, er valt nu nog vrij weinig over te zeggen over hoe het gaat lopen.
Dus laten we ons er over stilhouden voordat we met een mis-prognose komen, en later voor lul staan.

Wat dat betreft hadden jullie het wel goed over DsD.

Wow, relatief verstandige woorden in dit topic :eek:. Wie had dat nog verwacht hier :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeik hier allemaal? Conclusie:

Plague is massa en noob.:p
S.Inc is een zinkend schip.:D

Who cares? we zullen over weken/maanden wel zien wie wel/niet iets gaat bereiken, er valt nu nog vrij weinig over te zeggen over hoe het gaat lopen.
Dus laten we ons er over stilhouden voordat we met een mis-prognose komen, en later voor lul staan.

Wat dat betreft hadden jullie het wel goed over DsD.

Sorry, maar je begrijpt volgens mij niet waar dit forum voor bedoeld is. :p
 

DeletedUser1527

Guest
Sorry, maar je begrijpt volgens mij niet waar dit forum voor bedoeld is. :p

Weet jij dat wel dan ?.

Jij spamt dit forum juist vol met al jou gelul:p

Maar ja als je zelf niet meer in de top van de wereld speelt dan moet je wat te doen hebben he :p
 

DeletedUser

Guest
Stevie..
Ashketchum=showtime.
Hij komt dus wel degelijk op het AF.
Wat vulcana bedoelt is dat showtime zeer hard groeit sinds ashketchum (zal je RL naam dan maar niet meer gebruiken:p) erop zit. Er zit dus wel degelijk logica in, je moet gewoon leren lezen.
 

DeletedUser

Guest
Stevie..
Ashketchum=showtime.
Hij komt dus wel degelijk op het AF.
Wat vulcana bedoelt is dat showtime zeer hard groeit sinds ashketchum (zal je RL naam dan maar niet meer gebruiken:p) erop zit. Er zit dus wel degelijk logica in, je moet gewoon leren lezen.

.Showtime, de eigenaar van het account, is .Showtime en niet AshKetchum.
Die komt niet op het AF...
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeik hier allemaal? Conclusie:

Plague is massa en noob.:p
S.Inc is een zinkend schip.:D

Who cares? we zullen over weken/maanden wel zien wie wel/niet iets gaat bereiken, er valt nu nog vrij weinig over te zeggen over hoe het gaat lopen.
Dus laten we ons er over stilhouden voordat we met een mis-prognose komen, en later voor lul staan.

Je staat niet voor lul als je een foute prognose hebt, je tegenstander laat je voor lul staan door deze telkens boven te halen :D
Verder vond ik je conclusie wel goed, maar

Sorry, maar je begrijpt volgens mij niet waar dit forum voor bedoeld is. :p

Deze post was te mooi en het klopt ook nog :D
 

DeletedUser

Guest
Stevie..
Ashketchum=showtime.
Hij komt dus wel degelijk op het AF.
Wat vulcana bedoelt is dat showtime zeer hard groeit sinds ashketchum (zal je RL naam dan maar niet meer gebruiken:p) erop zit. Er zit dus wel degelijk logica in, je moet gewoon leren lezen.

Leren lezen? Jij moet dus ook van hetzelfde deeg een koekje maken.
Vulcana zei immers dat het account snel groeide en het acc .Showtime hem dus was opgevallen. Echter zei Vulcana "respect weg", ik zei/vroeg hem dat hij evenveel respect ervoor had (geen dus), hij stemde toe wat dus in tegenspraak is met wat hij erna zei over de harde groei.

Begrijpend lezen is niets voor een olifantje neem ik aan?
 
Bovenaan