Top & Flop stammen

DeletedUser30681

Guest
Re: Topstammen

Wij hebben de nr.3 stam de oorlog verklaard (H)
We staan zelf net geen 900e.

Ownage ftw.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ownage mijn vriend :p

Hoe ga je nu de "oorlog verklaren" als je 1) nog niet kunt aanvallen 2) ng bijlange niet kunt edelen 3) stam binnen dit en een week niet meer bestaat.

Toch succes copain
 

DeletedUser49923

Guest
Re: Topstammen

Wh00t massastammen a volonté nu het school uit is. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen


Idd :):p

Mwoi pre-made?? Die spelers kende elkaar min of meer al allemaal. Dat is een groep van gasten die elkaar van W5 al kende..

Onder pre-made vat ik eerder een groep gasten die elkaar nog niet kent..

Maar het is indd 1tje die het gehaald heeft, maar die hadden ook goede leiders + leden die niet zo lopen te zeiken als et niet naar hun wens gaat. kortom goede stam..

Het kwam toch uit 2 verschillende stammen dus op zich kun je nu ook niet zeggen dat ze elkaar 100% kenden. Maar ok ze kenden elkaar dus min of meer. Maar in welke pre-made ken je elkaar nu eignlk helemaal niet? Er zijn volgens mij niet veel pre-mades waar je in komt zonder elkaar wat te kennen :rolleyes: Uiteraard slagen er zeer weinig van de pre-mades.

Wanneer heeft een pre-made volgens mij het meeste kansen?
-Hoge activiteit, maar met kalme leden.
-Goeie leiding die weet waar ze heen willen en ook alles rustig kunnen aanpakken. Geen te snelle beslissingen nemen. (dus ook niet na een week ineens een pak leden aannemen)
-Spelers die elkaar vertrouwen en ook wat kennen zorgen natuurlijk voor een mooie samenwerking en dan passen leden zich ook sneller aan aan elkaar.
-Pro gehalte van de stam. (met noobs ga je er natuurlijk ook niet komen XD)

Ik vond Click ook wel een goede premade die het wel een tijdje had volgehouden :D :p
LOL, op W16 was het een goede premade, maar daarna was het toch wel een beetje een fail :rolleyes: Iig, er waren wel een aantal goeie spelers, maar de motivatie was minder ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Kansloos,

Het is niet te zeggen welke stammen er in dit stadium
"Aan de Top" staan.

Hoewel de oud-spelers van de voorgaande werelden,
Wellicht meer ervaring hebben, zegt voor de rest niks.
 
Bovenaan