Top & Flop stammen

DeletedUser35452

Guest
Re: Topstammen

Certio, jij bent niet de allereerste zuri op t account zuri op w11 toch?

Daar heb ik nog mee gespeeld, was een prima speler. Kan me van jou account op w11 alleen maar herinneren dat ik weken de vv had en ik tientallen treinen moest snipen terwijl je geen defense had :p.

Lol, nee ben later gevraag door de huidige zuri.
Maar speel niet echt actief meer daar.

Lol, ja klopt toen was ik zelf niet echt lekker aan het deffen, wel veel geleerd;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Lol, nee ben later gevraag door de huidige zuri.
Maar speel niet echt actief meer daar.

Lol, ja klopt toen was ik zelf niet echt lekker aan het deffen, wel veel geleerd;)


Mooizo :)
 

DeletedUser47267

Guest
Re: Topstammen

wat vinden jullie pros van mijn ministammetje "The Creators" TC, we zitten in c45.

kaartjeh:
nl21

ik heb de stam samen met mijn vriend op school gemaakt, hij zit in de linker kan van c45 en ik aan de rechterkant, dit verklaar de 2 clusters een beetje.

kwa positie ben ik best tevreden, 2 kanten die mooi naar elkaar kunnen groeien.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

wat vinden jullie pros van mijn ministammetje "The Creators" TC, we zitten in c45.

kaartjeh:
nl21

ik heb de stam samen met mijn vriend op school gemaakt, hij zit in de linker kan van c45 en ik aan de rechterkant, dit verklaar de 2 clusters een beetje.

kwa positie ben ik best tevreden, 2 kanten die mooi naar elkaar kunnen groeien.

Te dicht op elkaar, meer ruimte tussen je leden zodat ze meer farm mogelijkheden hebben.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

spelers zitten te dicht opelkaar. later in de edelfase wordt dit een probleem, of het wordt dan een fusie/intern of er gaan er een paar weg (als de stam er dan nog is)
 

DeletedUser47267

Guest
Re: Topstammen

hmm klopt idd, je weet alleen nooit wie er blijft en wie niet, dus daar zullen we in een paar weken beter grip op krijgen.
 

DeletedUser47267

Guest
Re: Topstammen

dat doet 90% of alle nieuwe stammen :D + ik vind het nogal vroeg om mensen uit te gaan zoeken, wil ook niet zon iemand zijn die mensen uitnodigd omdat ze bekend/goed zijn van andere werelden etc.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Rang Stamnaam Verslagen
1 Prut Van Vroeger 4


als enige <3

Welk een topstam.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

WakeUp, tot op heden dé elite stam van W21.
 
Bovenaan