Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Zit zelf ook in Premade stam :D

PVV - Prut Van Vroeger is de naam :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Denk dat lomp het hier gewoon weer gaat maken :).
 
Reactiescore
30
Re: Topstammen

Nummer 5 stam: K.U

Profiel:

Kingdom Urk.

Na wat problemen wordt alles eerst even terug gezet in orginele staat.

Vriendelijke groet,

UK team.


Fail.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Kom op man, 1 klasje dat toevallig allemaal tribalwars speelt, ik neem aan dat GM1A staat voor Gymnasium 1A, dan verwacht ik dat als iedereen dezelfde online tijden heeft(zelfde klas) dat ze dan erg makkelijk te grijpen zijn.
Buiten dat, de top 3 moet al een muur hebben gebouwd willen ze op dat puntenaantal uit komen, en dat komt niet bepaald pro over, een stelletje puntengeilers dus, die waarschijnlijk vandaag met zen allen een vrije dag hadden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35452

Guest
Re: Topstammen

Kom op man, 1 klasje dat toevallig allemaal tribalwars speelt, ik neem aan dat GM1A staat voor Gymnasium 1A, dan verwacht ik dat als iedereen dezelfde online tijden heeft(zelfde klas) dat ze dan erg makkelijk te grijpen zijn.
Buiten dat, de top 3 moet al een muur hebben gebouwd willen ze op dat puntenaantal uit komen, en dat komt niet bepaald pro over, een stelletje puntengeilers dus, die waarschijnlijk vandaag met zen allen een vrije dag hadden.

GM1A staat voor mbo, klas 1, gaming opleiding.
Niet allemaal dezelfde online tijden dus:p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

GM1A staat voor mbo, klas 1, gaming opleiding.
Niet allemaal dezelfde online tijden dus:p.
Hmm, MBO.. dat maakt het natuurlijk anders, de spelers zullen dus ook ouder zijn.
Alleen ben ik eerder benieuwd naar de ervaringen dan naar iets anders, en dan nog.. de top 3 heeft al een muur^^ hoe noobish
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Certio, jij bent niet de allereerste zuri op t account zuri op w11 toch?

Daar heb ik nog mee gespeeld, was een prima speler. Kan me van jou account op w11 alleen maar herinneren dat ik weken de vv had en ik tientallen treinen moest snipen terwijl je geen defense had :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Sparta - 1 lid
Chorda - 6 leden
D. - 1 lid
Lomp - 18 leden
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nog een topstam :D

Ryphofobie

zoek maar op wt het betekent :cool:
 
Bovenaan