Top & Flop stammen

DeletedUser45033

Guest
-Jullie zijn geen vriendjes met Sweet ,Crows en S.inc. Dat levert wel wat probleempjes op denk ik zo.
-Philips de Goede ( of hoe noemt hij ) is vertrokken...

je mag gerust philips zeggen hoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
sorry voor de dubbelpost, maar ik moet hier nog ff wat bijposten op de opmerking van Ash. Aangezien jij zegt dat willie's acc. slecht is (dat basseer je op..? De overname van 3 dorpjes?)

1, 2, 3, 4, wat een vertier! (501|784) K75 9,752 Immortal Dude [S.Inc] willieboom [Plague] 2011-09-03 22:08:30

Zelfs accs die er 'slecht' bij staan van plague pakken dorpen van S.inc. Ja het is er maar 1, maar dat worden er nog wel meer;)

Zal het maar eerlijk zeggen, was even tijdje offline geweest en had 4 aanvallen (ook de enige 4 van willie geloof ik) dus maar als ram getagged. Foutje van mijn kant uit, toen ik het door had was het al te laat. Mja, valt weinig aan te doen :(

IM wordt bespeeld.. Of door originele spelers of door een VVer, maar er zit wel iemand op;)

Klopt

Tja Martonnetje, zegt al genoeg :p

Nee, jullie hebben je slag geslagen tegen S.inc :).

Marton heb ik tbh al een hele tijd niet gezien
 

DeletedUser51547

Guest
ongevallen = investering in nieuwe auto's, brommers etc (dus hoezo niet economisch bevorderend?) ziekenhuisopnames = geld steken in de economie etc.

verharding maatschappij: kogelvrijevesten zijn ook niet gratis dus een inverstering in de economie


moet ik nog even doorgaan :D

Jij bent onwijs wijs!

met mijn post maak ik duidelijk dat de jeugd zorgt voor investeringen!

nee die volwassen met zon grote muil als jou dat is iets :eek:

daarbij loop jij te roepen als je me jongetje noemt dan heb je slechte tijd en bla bla bla blaaskaak :rolleyes:

zou zeggen kom naar tilburg zullen we zien of je een vent met ballen bent ;)


daarbij ben ik altijd sociaal tegen oudere mensen en andere hoor maar zulke mensjes als jou heb ik een hekel aan :)

Stelltje kleuters. Indien je werk & zelf voor je inkomen moest zorgen zouden jullie wel een toontje lager zingen.
De jeugd kost, zoals marcel al heeft aangegeven onwijs veel. En zonder dat indirect te beseffen komt dat bij de belastingen van je ouders en kun je de gsm kopen die je allang wilde.
Ook zorgt die druk op het financiele inkomen voor relatieproblemen, en zorgen voor verslavingen.

Zoals ik al zei kost het imens veel, de jeugd.
Ik open de krant en ik zie 2 branden (ga nou niet een krant zoeken, die doorbladen en zeggen dat jij ze niet ziet, want dan qoute ik je met een dikke vette noob). Gisticht door "de jeugd" die hun aan het vervelen waren. Speeltuigen waardoor ouders rekening moeten houden met de buurt (veiligere buurt, meer geld betalen).
In Mechelen gaan er zelf ouders savonds rond, en zetten ze vakantie studenten in om de stad veilig te houden.

Allemaal overbodig, de belastingen zijn, in opzichte van vroeger, zeer hard gestegen. Dus aan de jeugd, iedereen die later een mooi onderkomen wil, een gezin en rijkelijk wil leven denkt maar beter nu na, en gaat studeren. Een afbetaling van een huis kost al gauw €800, gas en electriciteit €300, eten & drinken €600, eens uit eten gaan €100. Dit loopt snel op tot boven de €2000.
Dus denk nu maar na, stop met tw indien dit je studies verhindert. En studeer. De helft van hier heeft wss een verslaving en/of geen inkomen.

Dus iedereen die vind dat marcel een grote mond heeft, hij mag dat. Hij heeft zich al bewezen. Hij heeft een mooie job en een goed onderhoud gezin.
Dus stop met op zijn kap te zitten, bewijzen jullie het eerst maar is.

Im just saying...
 

DeletedUser

Guest
Stelltje kleuters. Indien je werk & zelf voor je inkomen moest zorgen zouden jullie wel een toontje lager zingen.
De jeugd kost, zoals marcel al heeft aangegeven onwijs veel. En zonder dat indirect te beseffen komt dat bij de belastingen van je ouders en kun je de gsm kopen die je allang wilde.
Ook zorgt die druk op het financiele inkomen voor relatieproblemen, en zorgen voor verslavingen.

Zoals ik al zei kost het imens veel, de jeugd.
Ik open de krant en ik zie 2 branden (ga nou niet een krant zoeken, die doorbladen en zeggen dat jij ze niet ziet, want dan qoute ik je met een dikke vette noob). Gisticht door "de jeugd" die hun aan het vervelen waren. Speeltuigen waardoor ouders rekening moeten houden met de buurt (veiligere buurt, meer geld betalen).
In Mechelen gaan er zelf ouders savonds rond, en zetten ze vakantie studenten in om de stad veilig te houden.

Allemaal overbodig, de belastingen zijn, in opzichte van vroeger, zeer hard gestegen. Dus aan de jeugd, iedereen die later een mooi onderkomen wil, een gezin en rijkelijk wil leven denkt maar beter nu na, en gaat studeren. Een afbetaling van een huis kost al gauw €800, gas en electriciteit €300, eten & drinken €600, eens uit eten gaan €100. Dit loopt snel op tot boven de €2000.
Dus denk nu maar na, stop met tw indien dit je studies verhindert. En studeer. De helft van hier heeft wss een verslaving en/of geen inkomen.

Dus iedereen die vind dat marcel een grote mond heeft, hij mag dat. Hij heeft zich al bewezen. Hij heeft een mooie job en een goed onderhoud gezin.
Dus stop met op zijn kap te zitten, bewijzen jullie het eerst maar is.

Im just saying...

Maar je moet niet vergeten dat de problemen met de jeugd de schuld zijn van de vorige generaties. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even summier 3 dingen kwijt:
1. Waarom wordt RL er nu bij gehaald >.>
2. In hoeverre kun je je 'bewijzen' met een goede baan en een goed onderhouden gezin (weet niet of het echt zo is, ik citeer de woorden van Low Quality Kim Kardashian)
3. Waarom wordt RL er nu bij gehaald >.>
 

DeletedUser

Guest
Stelltje kleuters. Indien je werk & zelf voor je inkomen moest zorgen zouden jullie wel een toontje lager zingen.
De jeugd kost, zoals marcel al heeft aangegeven onwijs veel. En zonder dat indirect te beseffen komt dat bij de belastingen van je ouders en kun je de gsm kopen die je allang wilde.
Ook zorgt die druk op het financiele inkomen voor relatieproblemen, en zorgen voor verslavingen.

Zoals ik al zei kost het imens veel, de jeugd.
Ik open de krant en ik zie 2 branden (ga nou niet een krant zoeken, die doorbladen en zeggen dat jij ze niet ziet, want dan qoute ik je met een dikke vette noob). Gisticht door "de jeugd" die hun aan het vervelen waren. Speeltuigen waardoor ouders rekening moeten houden met de buurt (veiligere buurt, meer geld betalen).
In Mechelen gaan er zelf ouders savonds rond, en zetten ze vakantie studenten in om de stad veilig te houden.

Allemaal overbodig, de belastingen zijn, in opzichte van vroeger, zeer hard gestegen. Dus aan de jeugd, iedereen die later een mooi onderkomen wil, een gezin en rijkelijk wil leven denkt maar beter nu na, en gaat studeren. Een afbetaling van een huis kost al gauw €800, gas en electriciteit €300, eten & drinken €600, eens uit eten gaan €100. Dit loopt snel op tot boven de €2000.
Dus denk nu maar na, stop met tw indien dit je studies verhindert. En studeer. De helft van hier heeft wss een verslaving en/of geen inkomen.

Dus iedereen die vind dat marcel een grote mond heeft, hij mag dat. Hij heeft zich al bewezen. Hij heeft een mooie job en een goed onderhoud gezin.
Dus stop met op zijn kap te zitten, bewijzen jullie het eerst maar is.

Im just saying...

dude, je zit hier op een fcking browersgame te janken over wat iemand bereikt heeft IRL.. Btw, ik zou maar een toontje lager zingen want over 20 jaar moeten wij in jullie onderhoud (weet niet of jij zelfde leeftijd als marcel hebt) voorzien en dan kosten jullie ons ook genoeg. Iedereen is 'kind' geweest, dus kom niet aankakken met dat de jeugd geld kost, dat is altijd al zo geweest, ook toen marcel een pubertje was.
 

DeletedUser51547

Guest
Maar je moet niet vergeten dat de problemen met de jeugd de schuld zijn van de vorige generaties. ;)

Dit ligt hier niet aan!!!

Even voor de duidelijkheid.
Alles ligt aan de electronica.
Cyberpesten, internetdates en onlinegames.
Steeds meer jeugd komt thuis van school, en gaat achter hun computer tot laat in de nacht.


Ik zeg niet dat het slecht is. Alles is veel sneller en mee met hun tijd,, mensen die ermee werken hebben het nodig, maar ik vind dat de jeugd hun internet/gsm kosten eens zelf moest betalen.

dude, je zit hier op een fcking browersgame te janken over wat iemand bereikt heeft IRL.. Btw, ik zou maar een toontje lager zingen want over 20 jaar moeten wij in jullie onderhoud (weet niet of jij zelfde leeftijd als marcel hebt) voorzien en dan kosten jullie ons ook genoeg. Iedereen is 'kind' geweest, dus kom niet aankakken met dat de jeugd geld kost, dat is altijd al zo geweest, ook toen marcel een pubertje was.

Iedereen is puber geweest. Maar er zijn probleem jongeren en jongeren die een toekomst visie hebben.
 

DeletedUser

Guest
nogmaals, dude je zit hier over RL te zwetsen op het forum van een browser game:eek:
 

DeletedUser

Guest
Stelltje wankers, als ik mod was had ik jullie gewoon allemaal gebanned omdat jullie allemaal off topic zijn.
Ga nou alsjeblieft niet huilen omdat ik ook off-topic post, want dat weet ik wel...

On-topic dan; Sweet, top stam? aardig wat grote en sterke leden, een redelijk cluster, maar wel 2 leden die gebanned zijn (geweest).
 

DeletedUser51547

Guest
nogmaals, dude je zit hier over RL te zwetsen op het forum van een browser game:eek:

Ik weet niet of je ooit hebt opgelet bij een les sociale wetenschappen? Maar Internet games leidt tot de RL.
Of moet ik zeggen dat de RL lijdt onder de internet games

Genoeg gezeik.

On topic:
S.inc heeft een goede spelersgroep met kwaliteit, alleen de cluster suckt.
Plague staat 1ste dankzij het aantal spelers, indien dit goed werkt en goede sfeer hangt is dit zeer goed.
Crows zijn stil, ook in de oorlog met Acro
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stelltje kleuters. Indien je werk & zelf voor je inkomen moest zorgen zouden jullie wel een toontje lager zingen.
De jeugd kost, zoals marcel al heeft aangegeven onwijs veel. En zonder dat indirect te beseffen komt dat bij de belastingen van je ouders en kun je de gsm kopen die je allang wilde.
Ook zorgt die druk op het financiele inkomen voor relatieproblemen, en zorgen voor verslavingen.

Zoals ik al zei kost het imens veel, de jeugd.
Ik open de krant en ik zie 2 branden (ga nou niet een krant zoeken, die doorbladen en zeggen dat jij ze niet ziet, want dan qoute ik je met een dikke vette noob). Gisticht door "de jeugd" die hun aan het vervelen waren. Speeltuigen waardoor ouders rekening moeten houden met de buurt (veiligere buurt, meer geld betalen).
In Mechelen gaan er zelf ouders savonds rond, en zetten ze vakantie studenten in om de stad veilig te houden.

Allemaal overbodig, de belastingen zijn, in opzichte van vroeger, zeer hard gestegen. Dus aan de jeugd, iedereen die later een mooi onderkomen wil, een gezin en rijkelijk wil leven denkt maar beter nu na, en gaat studeren. Een afbetaling van een huis kost al gauw €800, gas en electriciteit €300, eten & drinken €600, eens uit eten gaan €100. Dit loopt snel op tot boven de €2000.
Dus denk nu maar na, stop met tw indien dit je studies verhindert. En studeer. De helft van hier heeft wss een verslaving en/of geen inkomen.

Dus iedereen die vind dat marcel een grote mond heeft, hij mag dat. Hij heeft zich al bewezen. Hij heeft een mooie job en een goed onderhoud gezin.
Dus stop met op zijn kap te zitten, bewijzen jullie het eerst maar is.

Im just saying...

moet je maar geen kinderen maken als je al dat geld voor je eigen wil houden :eek:

daarbij vind ik het fijn voor hem dat hij een goeie baan heeft en het goed heeft met zijn gezin maar hij heeft geen enkel reden om jeugd zwart te maken + te bedreigen :confused: volgens mijn is er ook nog altijd een stuk jeugd die geen auto's in de fik zetten en niets vernielen en gewoon netjes willen leven en goeie toekomst te willen jammer genoeg roepen al die oudere mensen jeugd dit en jeugd dat maar ook volwassen kunnen er soms wat van hoor en je kunt zeggen van niet maar dan lieg je ;) dus ga niet alle jeugd op 1 plek zetten want dat is on eerlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
*kuch* andres breivik is een volwassen persoon *kuch*
*kuch hitler was een volwassen persoon *kuch*

Hoeveel geld heeft hitler gekost? Hoeveel geld heeft andres gekost?;)

Maar oke genoeg gezeurd, weer back on topic..

Een stille killer om voor op te passen: NextL:)
 
Bovenaan