DeletedUser
Guest
Zojuist zijn Destroying (Sweet) en Snowcaster (S.Inc) gebanned wegens dubbel-account bij elkander.![]()
Zucht.
Wel spijtig voor S.inc. Weer een accountje weg.
Accountje z'n dorpjes zouden toch al naar Sweet gaan
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zojuist zijn Destroying (Sweet) en Snowcaster (S.Inc) gebanned wegens dubbel-account bij elkander.![]()
Wel spijtig voor S.inc. Weer een accountje weg.
Zucht.
Accountje z'n dorpjes zouden toch al naar Sweet gaan![]()
dus toch een fusie tussen s.inc en sweet![]()
of een fusie tussen 2 spelers?![]()
had misschien mn post moeten veranderen in
*sarcasm on*
dus toch een fusie tussen s.inc en sweet
*sarcasm off*
En Snowcaster is niet bepaald een verlies voor S.Inc. Makkelijk praten van mij achteraf uiteraard, waarom niet eerder gekickt? Goeie vraag.
Normaal bij dubbelaccount is 1 account 100% dorpjes weg en andere een bepaald percentage..maar dat de mods niet consequent zijn was al duidelijk, dus tis afwachten
En Snowcaster is niet bepaald een verlies voor S.Inc. Makkelijk praten van mij achteraf uiteraard, waarom niet eerder gekickt? Goeie vraag.
Het hangt dus van de bui van de mod af![]()
als ze mijn bannen zen ze altijd blij rust dat ze dan hebben joh!![]()
Zij zouden niet de enigen zijn
------------------
Ontopic : Dice is terug wakker geschoten precies na de vakantie![]()
niet zon grote mond jy he![]()
als ze mijn bannen zen ze altijd blij rust dat ze dan hebben joh!![]()
IP ban![]()
Destroying, Monsigneur... Hoop dat het geen gewoonte wordt bij Sweet. Tja , waarom doe je zoiets eigenlijk. Heeft er iemand geklikt trouwens?![]()
Destroying, Monsigneur... Hoop dat het geen gewoonte wordt bij Sweet. Tja , waarom doe je zoiets eigenlijk. Heeft er iemand geklikt trouwens?![]()