Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
S.Inc is deaud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
HEEL ERG DOOD!

Nee, er is gisteren zat geopenbaard aan jullie over onze krachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.696
Jongens, wat een hoop dom gelul en onzin hier. Plague doet het de laatste weken wel aardig, de sfeer is top in ieder geval :D. Maar s.inc een flop? We hebben nog geen enkele speler helemaal kapot gespeeld (al wel voor een deel :D:p) En als stam heeft het 1 nadeel en dat is hun cluster. Maar individueel zijn het toppers.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, wat een hoop dom gelul en onzin hier. Plague doet het de laatste weken wel aardig, de sfeer is top in ieder geval :D. Maar s.inc een flop? We hebben nog geen enkele speler helemaal kapot gespeeld (al wel voor een deel :D:p) En als stam heeft het 1 nadeel en dat is hun cluster. Maar individueel zijn het toppers.

Ik verbaas me over het niveau in jullie stam, laatste tijd positief maar schrik vanavond toch wel weer echt hoe slecht een van jullie accounts erbij ligt.....
 

DeletedUser

Guest
Ik verbaas me over het niveau in jullie stam, laatste tijd positief maar schrik vanavond toch wel weer echt hoe slecht een van jullie accounts erbij ligt.....

Van jullie heeft niemand lesjes te leren over hoe slecht er een account kan bij liggen denk ik dan:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Neuh, Willieboom.
Account waar ik VV voor doe dan ook nog PM'en terwijl je hem op block hebt staan, tsja ik begrijp hem niet.

Ash ik moet zeggen, de afgelopen dagen/weken ben je steeds vriendelijker geworden:)
Wat willie betreft.. Maak je over hem maar geen zorgen;)
 

DeletedUser

Guest
Neuh, Willieboom.
Account waar ik VV voor doe dan ook nog PM'en terwijl je hem op block hebt staan, tsja ik begrijp hem niet.

sorry voor de dubbelpost, maar ik moet hier nog ff wat bijposten op de opmerking van Ash. Aangezien jij zegt dat willie's acc. slecht is (dat basseer je op..? De overname van 3 dorpjes?)

1, 2, 3, 4, wat een vertier! (501|784) K75 9,752 Immortal Dude [S.Inc] willieboom [Plague] 2011-09-03 22:08:30

Zelfs accs die er 'slecht' bij staan van plague pakken dorpen van S.inc. Ja het is er maar 1, maar dat worden er nog wel meer;)
 

DeletedUser

Guest
Maar ligt dat aan de kwaliteit (van willieboom) of aan de kwantiteit? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar ligt dat aan de kwaliteit (van willieboom) of aan de kwantiteit? :rolleyes:

Ik snap je zin niet helemaal. Bedoel je dan de kwantiteit van het aantal dorpen van willieboom tov IM, of van plague in zn geheel tov S.inc of wat?:confused:
 

DeletedUser51944

Guest
achja kwantiteit kan in sommige gevallen ook handiger zijn als kwaliteit.. Wat moet je met kwaliteit als je niks hebt om het te gebruiken:)

Dan mag jij mij vertellen wanneer dit handiger is?
Als je niks hebt om het te gebruiken heb je namelijk ook niks aan kwantiteit?
 

DeletedUser

Guest
Ash ik moet zeggen, de afgelopen dagen/weken ben je steeds vriendelijker geworden:)
Wat willie betreft.. Maak je over hem maar geen zorgen;)

Of jullie hebben misschien een keer iets behaald en stoefen minder dan normaal? Normaal was het ja we zijn pro yeaaaah, S.Inc is n00b, yeaaaah Z.Inc! Nu hebben jullie toch wel ons een paar klappen gegeven en is het: Jongens, wat een hoop dom gelul en onzin hier. Plague doet het de laatste weken wel aardig, de sfeer is top in ieder geval . Maar s.inc een flop? We hebben nog geen enkele speler helemaal kapot gespeeld (al wel voor een deel :p) En als stam heeft het 1 nadeel en dat is hun cluster. Maar individueel zijn het toppers.

Misschien moet je eens bedenken dat mijn vriendelijker gedrag een complimentje is. :p

sorry voor de dubbelpost, maar ik moet hier nog ff wat bijposten op de opmerking van Ash. Aangezien jij zegt dat willie's acc. slecht is (dat basseer je op..? De overname van 3 dorpjes?)

1, 2, 3, 4, wat een vertier! (501|784) K75 9,752 Immortal Dude [S.Inc] willieboom [Plague] 2011-09-03 22:08:30

Zelfs accs die er 'slecht' bij staan van plague pakken dorpen van S.inc. Ja het is er maar 1, maar dat worden er nog wel meer;)

Tsja, ik denk eigenlijk niet dat dit aan zijn superskills ligt, ik denk eerder dat Immortal Dude zat te deffen heeft en bij toeval deze aan willieboom verloor, hij heeft voor zover ik weet niet het harde werk gedaan, die Willieboom. :)
 

DeletedUser

Guest
Tsja dat ''gestoef'' kwam van 2 kanten, dat weet jij ook wel haha:)

Willieboom is geen slechte speler, alleen een beetje impulsief soms. Maar het is een aardige gast en een echte teamplayer;)

EDIT @St. Jimmy:
Stil is jij noob:p
 

DeletedUser

Guest
Tsja dat ''gestoef'' kwam van 2 kanten, dat weet jij ook wel haha:)

Willieboom is geen slechte speler, alleen een beetje impulsief soms. Maar het is een aardige gast en een echte teamplayer;)

EDIT @St. Jimmy:
Stil is jij noob:p

Als we jou moeten geloven zijn iedereen bij Plague toppers precies:).

Mss moet ik ons account dan maar op delete zetten:(. Deze wereld is toch al verloren, The Plague has won:(
 

DeletedUser

Guest
Als we jou moeten geloven zijn iedereen bij Plague toppers precies:).

Mss moet ik ons account dan maar op delete zetten:(. Deze wereld is toch al verloren, The Plague has won:(

jij snapt het:D
Maar blijf toch maar gewoon hier hoor, anders kunnen we straks alleen nog maar barbs pwnen:(
 
Bovenaan