Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
tja, of het nu wel of niet waar is hier heeft in ieder geval S.inc een deuk opgelopen want dit werkt op den duur eerder negatief uit dan positief.

Spelers van S.inc die nu de stam zouden verlaten omdat ze wellicht echt oneigheid hebben, hebben nu dus pech want normaal is er geen enkele stam die ze aanneemt.

Spelers van S.inc hebben zeker de komende tijd )% kans om Sweet toe te trede :D

Sweet is goed bezig en het gaat alleen maar beter:)

@ St. Jimmy.. Deze meneer had Dr. Love een PM gestuurd. Hij zal zich wel op zn p*k getrapt voelen vandaar deze ^ post :D
 

DeletedUser

Guest
@ St. Jimmy.. Deze meneer had Dr. Love een PM gestuurd. Hij zal zich wel op zn p*k getrapt voelen vandaar deze ^ post :D

haha jullie zijn ook de enige gekken die zo'n actie maken:p
Daarom trapte iedereen (ik ook) er in.. Omdat normaal gesproken geen enkele stam zoiets doet;)
 

DeletedUser

Guest
haha jullie zijn ook de enige gekken die zo'n actie maken:p
Daarom trapte iedereen (ik ook) er in.. Omdat normaal gesproken geen enkele stam zoiets doet;)

klopt volgens mij eerste keer in tw geschiedenis:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nja ik weet zeker dat er vaker voor de grap mensen gekickt zijn (doe het zelf nogal vaak :eek:), maar denk niet dat er eerder zon grap uit voortgekomen is :D
 

DeletedUser

Guest
Want het is natuurlijk niet normaal dat, wanneer jullie het geloofwaardig brengen, Sweet gaat vragen aan een lid dat gunstig bij hen ligt om te joinen.
Nee dat doet niemand in TW :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Want het is natuurlijk niet normaal dat, wanneer jullie het geloofwaardig brengen, Sweet gaat vragen aan een lid dat gunstig bij hen ligt om te joinen.
Nee dat doet niemand in TW :rolleyes:

Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat hij zegt niemand van (ex) S.inc aan te nemen.
 

DeletedUser

Guest
Nou,leuk dat jullie de actie hebben gedaan,en jullie hebben nu wel een hoop bereikt (a) .

Ik was er ook mee weg,doe nog maar eens z'on dingen,altijd leuk om de sfeer op het AF te houden Sfeer&Spanning = LIFE :)

Greetz.
 

DeletedUser54934

Guest
Nou,leuk dat jullie de actie hebben gedaan,en jullie hebben nu wel een hoop bereikt (a) .

Ik was er ook mee weg,doe nog maar eens z'on dingen,altijd leuk om de sfeer op het AF te houden Sfeer&Spanning = LIFE :)

Greetz.

Wie ben jij? en waarom plaats je altijd van die k*t-reactie's?:p
 

DeletedUser

Guest
Want het is natuurlijk niet normaal dat, wanneer jullie het geloofwaardig brengen, Sweet gaat vragen aan een lid dat gunstig bij hen ligt om te joinen.
Nee dat doet niemand in TW :rolleyes:

Nee dat is vrij normaal, tis enkel erg leuk voor ons (+ bewijs dat het goed werkt :D) dat hij op het AF gaat ontkennen

Nou,leuk dat jullie de actie hebben gedaan,en jullie hebben nu wel een hoop bereikt (a) .

Ik was er ook mee weg,doe nog maar eens z'on dingen,altijd leuk om de sfeer op het AF te houden Sfeer&Spanning = LIFE :)

Greetz.

De chat was veel leuker dan het AF hoor :D
 

DeletedUser47506

Guest
Nee dat is vrij normaal, tis enkel erg leuk voor ons (+ bewijs dat het goed werkt :D) dat hij op het AF gaat ontkennen



De chat was veel leuker dan het AF hoor :D

Wat hebben jullie met die chat, dat jullie er zo stoer over doen?
Elke pagina lees ik wel wat over die chat en hoe leuk die moet zijn.

Wij(plague) hebben ook en chat daar lopen we toch ook niet over te zeveren?
En wat boeit mij het wat jullie allemaal in de chat met elkaar bespreken?

De actie was idd leuk en geslaagd:p, maar hou die chat erbuiten.
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben jullie met die chat, dat jullie er zo stoer over doen?
Elke pagina lees ik wel wat over die chat en hoe leuk die moet zijn.

Wij(plague) hebben ook en chat daar lopen we toch ook niet over te zeveren?
En wat boeit mij het wat jullie allemaal in de chat met elkaar bespreken?

De actie was idd leuk en geslaagd:p, maar hou die chat erbuiten.

Uhm,als de chat deel uitmaakt van het ''plan'' dan moeten ze hem zeker erniet buiten houden ?
 
Bovenaan