Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Stevie ik ben net niet zijn buur.

En ik heb voor alle spelers respect, maar ik volg showtime al vanaf die 4k was.
Vraag niet wrm maar ik hou men toekomstige omgeving in de gaten, jouw hou ik ook in de gaten^^.

Maar nu pokemon daarop speelt en iedereen loopt af te kraken die in Plague zit, is daardoor mijn respect weg voor dat account omdat pokemon daarop zit.
Houd je respect maar, ik speel niet om respect van jou te hebben.

nee maar het heeft wel effect op respect voor de persoon die op het account speelt;)
Nogmaals hoeven we zijn respect niet.

Gast probeer je nou echt aandacht te vragen op een negatieve manier, of ben je echt zo'n irritant rotventje.
Het tweede.

Als je aandacht wil mag je me wel een PM sturen, en je moet niet denken dat je meer als mij bent.
Ben je botte reactie's zat, niemand mag je hier op het AF behalve die blaaskaak stammaatjes van je.
Ik ga je geen PM sturen, al vraag je het me 1000 keer, ik denk niet dat ik meer als jij ben, dat ben ik.
Jep maar m'n botte reacties zijn altijd scherp.
Niemand daarnaast mag me? Kan er zat opnoemen.



Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, jij scheit, ik scheit, jij pist en ik pis, jij eet en ik eet.
Dus probeer er niet boven uit te springen dat word je niet in dank afgenomen.:D
Dus? Ons bestaan als mens doet er hier niet toe, naast dat we beide schijten, praat jij ook schijt, dat doe ik niet. ;)
Ik spring er qua stats boven uit, boeit me geen fuck dat me dat niet in dank wordt afgenomen speel voor m'n eigen plezier niet voor het jouw....



Wedden, dat jij of een van je stammaatjes weer met een domme reactie komt waar je geen f**k aan hebt, ik heb niks tegen S.Inc vind dat groot praten meestal wel grappig, maar door mensen als jij word de lol, en de informatie op het AF vern**kt .
Aan jouw reacties heb je wel wat wil je beweren? Het interesseert me echt geen zak wat mijn posts voor invloed hebben op jouw lol, als je daar je dag door laat verpesten is het AF niks voor je, zoals ik al eerder heb aangehaald & mijn aarsmaat Victus ook aanhaalde, kom ik hier niet om een discussie te winnen of vaststaande feiten op te sommen, dan ga je maar naar het Serieus forum, ik gebruik enkel stats als ik ze kan gebruiken om m'n verhaal te ondersteunen, dan nog vind ik het meestal het niet waard om die stats er helemaal bij te halen.
 

DeletedUser

Guest
Houd je respect maar, ik speel niet om respect van jou te hebben.


Nogmaals hoeven we zijn respect niet.


Het tweede.


Ik ga je geen PM sturen, al vraag je het me 1000 keer, ik denk niet dat ik meer als jij ben, dat ben ik.
Jep maar m'n botte reacties zijn altijd scherp.
Niemand daarnaast mag me? Kan er zat opnoemen.




Dus? Ons bestaan als mens doet er hier niet toe, naast dat we beide schijten, praat jij ook schijt, dat doe ik niet. ;)
Ik spring er qua stats boven uit, boeit me geen fuck dat me dat niet in dank wordt afgenomen speel voor m'n eigen plezier niet voor het jouw....




Aan jouw reacties heb je wel wat wil je beweren? Het interesseert me echt geen zak wat mijn posts voor invloed hebben op jouw lol, als je daar je dag door laat verpesten is het AF niks voor je, zoals ik al eerder heb aangehaald & mijn aarsmaat Victus ook aanhaalde, kom ik hier niet om een discussie te winnen of vaststaande feiten op te sommen, dan ga je maar naar het Serieus forum, ik gebruik enkel stats als ik ze kan gebruiken om m'n verhaal te ondersteunen, dan nog vind ik het meestal het niet waard om die stats er helemaal bij te halen.

Stats zeggen soms meer dan woorden idd. Maar je moet wel lief zijn voor m'n maatje vulcana :cool:

eens ff kijken of ik over 1 maand en 14 dagen evenveel punten heb als jij, dan speel ik even lang als jij nu :p




ps. niet persoonlijk maar Pokemon en alle Pokemon gerelateerde spullen zijn zo 2001
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hier pas 2 maanden, check your facts. :D

BAM! copy paste TWstats


Rang: 24.
Naam: .Showtime
Stam: S.Inc
Punten: 1,637,869
Dorpen: 177
Gemiddelde punten per dorp: 9,253
Aantal stam veranderingen: 9
Overnames: 197 (+191-6)
Toegetreden op: 05th January 2011

dan mag jij wel 2 maanden spelen, maar dan vraag ik mij af of we nu in maart zijn???
 

DeletedUser

Guest
@ Ashketchum & Illuminati Trollen is leuker bij mensen die het niet van elkaar door hebben. Trollen die elkaar trollen wordt saai :cool:. Maar waarschijnlijk interesseert niemand dit iets ;).
 

DeletedUser

Guest
BAM! copy paste TWstats


Rang: 24.
Naam: .Showtime
Stam: S.Inc
Punten: 1,637,869
Dorpen: 177
Gemiddelde punten per dorp: 9,253
Aantal stam veranderingen: 9
Overnames: 197 (+191-6)
Toegetreden op: 05th January 2011

dan mag jij wel 2 maanden spelen, maar dan vraag ik mij af of we nu in maart zijn???

Ik heb vandaag nog meerdere malen herhaald dat ik hier sinds de 350k speel, dat is ergens rond 15 april geweest.
Speel met me oude maat .Showtime!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vandaag nog meerdere malen herhaald dat ik hier sinds de 350k speel, dat is ergens rond 15 april geweest.
Speel met me oude maat .Showtime!

Denk jij dat ik 10 pagina's terug ga lezen?? En dan nog laten we zien waar we over 1 maand en 14 dagen zijn... dan is mijn acc even oud als die van jouw nu
 

DeletedUser

Guest
Denk jij dat ik 10 pagina's terug ga lezen?? En dan nog laten we zien waar we over 1 maand en 14 dagen zijn... dan is mijn acc even oud als die van jouw nu

Als je mee wilt praten over m'n account moet je wat research doen.
Waarom wil je dat zo graag vergelijken dan? Om te laten zien dat je beter dan mij bent heb ik het idee, maar dat geeft dan een vertekend beeld..
 

DeletedUser

Guest
Mijn geslachtsdeel is in ieder geval groter dan die van jullie!


POWNED!!!
 

DeletedUser

Guest
Als je mee wilt praten over m'n account moet je wat research doen.
Waarom wil je dat zo graag vergelijken dan? Om te laten zien dat je beter dan mij bent heb ik het idee, maar dat geeft dan een vertekend beeld..

Ik doe geen uitspraken of ik beter ben of slechter ;)

Ik houd alleen van topic changes :cool:

Overnames: 80 (+80-0)
Toegetreden op: 19th February 2011
Beste rang: 21916th June 2011
Meeste punten: 706,67416th June 2011
Meeste dorpen: 7216th June 2011





Mijn geslachtsdeel is in ieder geval groter dan die van jullie!


POWNED!!!

Nu nog leren hoe je hem moet gebruiken DUBBEL POWNED TERUG ^^
 
Bovenaan