Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
achja ik zie nergens dat S.inK +-65 dorpen overneemt van een (ex) top 10 stam. Jullie (jij en victus) komen nu wel zo doen van 'plague is noob, wij zijn pro', maar speel nou eerst maar is wat klaar en kom dan weer terug. Ik zal dan de eerste zijn die je complimenteert met je successen:)
Die dorpen die wij aan hun verloren zijn, liggen midden in *S cluster. Die zijn van een speler die met 80 dorpen in *S cluster ligt, die kan je niet allemaal stacken. En ze zijn snachts gepakt. Mooie actie dat moet ik wel zeggen. Maar nogmaals, 65 dorpen verliezen aan een stam is in dit stadium van de wereld denk ik toch nog behoorlijk wat;)


Stats plague VS S.inc: 21-0.. Im just saying..;)


nacht bonus?
 

DeletedUser

Guest
Als je niet ziet dat S.Inc zoveel dorpen van een (ex-)topstam heeft overgenomen, heb je de tijd van I.C.E. gemist, zeker? Daar zag ik in de stats 59 dorpenovernames op de toenmalige nr1 stam en dan kijk je uiteraard niet naar de spelers die gekicked zijn of vertrokken zijn naar andere oorden.

Als je toch wilt vitten op stats, is het je ook niet opgevallen dat jullie 176 dorpen meer hebben overgenomen van spelers zonder stam of BB dan S.Inc?
 

DeletedUser

Guest
Als je niet ziet dat S.Inc zoveel dorpen van een (ex-)topstam heeft overgenomen, heb je de tijd van I.C.E. gemist, zeker? Daar zag ik in de stats 59 dorpenovernames op de toenmalige nr1 stam en dan kijk je uiteraard niet naar de spelers die gekicked zijn of vertrokken zijn naar andere oorden.

Als je toch wilt vitten op stats, is het je ook niet opgevallen dat jullie 176 dorpen meer hebben overgenomen van spelers zonder stam of BB dan S.Inc?

ICE tijd was ik hier nog niet idd, maar wat ik wel ergens gelezen had was dat jullie toen een samenwerking hadden met Sweet, 2 vs 1 is altijd gemakkelijker.
Het feit dat wij meer BB/spelers zonder stam edelen is de vorm van ons cluster, zeer uitgestrekt zoals je kan zien. EN we liggen in de rim voor een behoorlijk deel, daar is 0 tegenstand;)
Toegegeven, S.inc heeft mooie acties gehad, maar van wat ze nu zijn vind ik dat ze eerder vergane glorie dan een topstam zijn.
 

DeletedUser

Guest
Alsof jij zoveel bereikt hebt, stevie :p

Een feit is wel, dat we tegen alle 'grote' grenzende stammen een positief dorpenovername aantal hebben :)

Voor een klein acc als de mijne, is 23 stevieunder [I.C.E] 4,27 Mio. qua ODA toch een zeker iets dat ik bereikt heb, niet? Van mijn overnames is er nog maar eentje een BB?
Nouja, ik zat niet over mezelf te praten. Altijd zo vlug persoonlijk willen gaan...

ICE tijd was ik hier nog niet idd, maar wat ik wel ergens gelezen had was dat jullie toen een samenwerking hadden met Sweet, 2 vs 1 is altijd gemakkelijker.
Het feit dat wij meer BB/spelers zonder stam edelen is de vorm van ons cluster, zeer uitgestrekt zoals je kan zien. EN we liggen in de rim voor een behoorlijk deel, daar is 0 tegenstand;)
Toegegeven, S.inc heeft mooie acties gehad, maar van wat ze nu zijn vind ik dat ze eerder vergane glorie dan een topstam zijn.

Rim is algemeen geweten makkelijker en een dekking. S.Inc heeft echter altijd al in het 'midden' gelegen en hebben aparte spelers ver uit elkaar gelegen gehad. Ze zijn er nog steeds en hebben enkele tegenslagen gehad zoals elke stam die heeft. Als je dat meteen ziet als vergane glorie, dan kan ik er weinig aan doen helaas; een mens denkt immers wat hij/zij zelf wil (tenzij je gemanipuleerd wordt door bvb media en dergelijke).
Trouwens, ik ben niet een deel van S.Inc, ik ben nog steeds I.C.E. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah vergane glorie is een beetje een ongelukkige woordkeuze, maar je snapt me wel. Ik vind ze niet meer zo goed als eerst.
De 21-0 die ze achterstaan op ons (plague) vind ik daarbij al genoeg zeggen, ookal zijn die dorpen van een inactieve speler, daar hoort de stam voor te zorgen:)
En let op mijn woorden, zodra W23 begint valt Sink om:p
Die gaan allemaal weer opnieuw beginnen met ''pownen''
 
Reactiescore
323
Voor een klein acc als de mijne, is 23 stevieunder [I.C.E] 4,27 Mio. qua ODA toch een zeker iets dat ik bereikt heb, niet? Van mijn overnames is er nog maar eentje een BB?
Nouja, ik zat niet over mezelf te praten. Altijd zo vlug persoonlijk willen gaan...

Rim is algemeen geweten makkelijker en een dekking. S.Inc heeft echter altijd al in het 'midden' gelegen en hebben aparte spelers ver uit elkaar gelegen gehad. Ze zijn er nog steeds en hebben enkele tegenslagen gehad zoals elke stam die heeft. Als je dat meteen ziet als vergane glorie, dan kan ik er weinig aan doen helaas; een mens denkt immers wat hij/zij zelf wil (tenzij je gemanipuleerd wordt door bvb media en dergelijke).
Trouwens, ik ben niet een deel van S.Inc, ik ben nog steeds I.C.E. ;)

Naab, ik ken je echt wel langer dan vandaag. Daarom kan ik rustig zeggen dat de meeste Plague leden meer hebben bereikt dan jij in dit spelletje..

en tja.. dat S.Inc besloot zo breed te recruiten is niet mijn probleem he, ik heb dit anders aangepakt in Plague en zie hier het resultaat :)
 

DeletedUser

Guest
Ah vergane glorie is een beetje een ongelukkige woordkeuze, maar je snapt me wel. Ik vind ze niet meer zo goed als eerst.
De 21-0 die ze achterstaan op ons (plague) vind ik daarbij al genoeg zeggen, ookal zijn die dorpen van een inactieve speler, daar hoort de stam voor te zorgen:)
En let op mijn woorden, zodra W23 begint valt Sink om:p
Die gaan allemaal weer opnieuw beginnen met ''pownen''

Ik snap wat je bedoeld maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen 1 stam gezien waar ze inactieve acc's compleet dekken he. Is en blijft een 'inactief' acc.
TSR zijn spelers uit w12. Denk niet dat je ze (en de andere leden) wereldhoppers kan noemen...
 

DeletedUser

Guest
Jij kan heel goed citeren!
*Applaus*

Danku, danku.

achja ik zie nergens dat S.inK +-65 dorpen overneemt van een (ex) top 10 stam. Jullie (jij en victus) komen nu wel zo doen van 'plague is noob, wij zijn pro', maar speel nou eerst maar is wat klaar en kom dan weer terug. Ik zal dan de eerste zijn die je complimenteert met je successen:)
Die dorpen die wij aan hun verloren zijn, liggen midden in *S cluster. Die zijn van een speler die met 80 dorpen in *S cluster ligt, die kan je niet allemaal stacken. En ze zijn snachts gepakt. Mooie actie dat moet ik wel zeggen. Maar nogmaals, 65 dorpen verliezen aan een stam is in dit stadium van de wereld denk ik toch nog behoorlijk wat;)


Stats plague VS S.inc: 21-0.. Im just saying..;)

Geen top 10 stam, gewoon de nr. 1 stam.

Zijn die allemaal van Qwarji Muchepo? Zo niet, erg strak! Anders, ja :p

Het feit dat wij meer BB/spelers zonder stam edelen is de vorm van ons cluster, zeer uitgestrekt zoals je kan zien. EN we liggen in de rim voor een behoorlijk deel, daar is 0 tegenstand;)
Toegegeven, S.inc heeft mooie acties gehad, maar van wat ze nu zijn vind ik dat ze eerder vergane glorie dan een topstam zijn.

S.Inc ligt niet voor een deel in de (semi-)rim?

En let op mijn woorden, zodra W23 begint valt Sink om:p
Die gaan allemaal weer opnieuw beginnen met ''pownen''

Nee hoor, de meesten met zo'n instelling zijn al gestopt :)
 

DeletedUser

Guest
Victus, die dorpjes waren idd van Qwarji Muchepo. Ik weet dat hij problemen had en hij ging zelfs voor helft op grijs.. Zonde vind ik persoonlijk. Maar feit is dat Sink niet voor die dorpjes heeft gezorgd dan;)
Klopt, Sink ligt niet in de (semi) rim, maar plague doet het ook goed tegen de top 10 stammen (*S, DsD) waar we tegenaan liggen. Klopt, kwalitatief zijn deze stammen niet zo goed als de Core, maar feit blijft dat plague nergens verlies draait:)
 

DeletedUser

Guest
en tja.. dat S.Inc besloot zo breed te recruiten is niet mijn probleem he, ik heb dit anders aangepakt in Plague en zie hier het resultaat :)

Breed recruiten? Ik neem aan dat je bedoelt dat elke speler redelijk los ligt?
Voor zover zijn daar nog niet echt problemen mee geweest (of eventueel QM, eigenlijk niet maar dan hoef jij het niet meer te zeggen :rolleyes:). Verder zie ik de spelers van S.Inc toch wel langzamerhand naar elkaar groeien, ik voorzie nog niet echt problemen. Al zal het wel niet gelijk een groot vol cluster zijn, maar da's ook niet alles.

Ik snap wat je bedoeld maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen 1 stam gezien waar ze inactieve acc's compleet dekken he. Is en blijft een 'inactief' acc.
TSR zijn spelers uit w12. Denk niet dat je ze (en de andere leden) wereldhoppers kan noemen...

Misschien eens een bezoekje aan het profiel bezoeken (of het is weer opnieuw aangepast :p), Pretender is gestopt :p
 

DeletedUser

Guest
achja ik zie nergens dat S.inK +-65 dorpen overneemt van een (ex) top 10 stam. Jullie (jij en victus) komen nu wel zo doen van 'plague is noob, wij zijn pro', maar speel nou eerst maar is wat klaar en kom dan weer terug. Ik zal dan de eerste zijn die je complimenteert met je successen:)
Die dorpen die wij aan hun verloren zijn, liggen midden in *S cluster. Die zijn van een speler die met 80 dorpen in *S cluster ligt, die kan je niet allemaal stacken. En ze zijn snachts gepakt. Mooie actie dat moet ik wel zeggen. Maar nogmaals, 65 dorpen verliezen aan een stam is in dit stadium van de wereld denk ik toch nog behoorlijk wat;)


Stats plague VS S.inc: 21-0.. Im just saying..;)

Laten we jullie bondgenootje aka ~bb~ er eens bij nemen, bondgenoten moet je ook helpen niet, anders kon je even goed een NAP nemen?
Daarnaast jullie zijn met ong. 2x zoveel leden, mag je ook 2x zoveel dorpen overnemen niet? :D

Victus, die dorpjes waren idd van Qwarji Muchepo. Ik weet dat hij problemen had en hij ging zelfs voor helft op grijs.. Zonde vind ik persoonlijk. Maar feit is dat Sink niet voor die dorpjes heeft gezorgd dan;)
Klopt, Sink ligt niet in de (semi) rim, maar plague doet het ook goed tegen de top 10 stammen (*S, DsD) waar we tegenaan liggen. Klopt, kwalitatief zijn deze stammen niet zo goed als de Core, maar feit blijft dat plague nergens verlies draait:)

Misschien neemt niemand met beetje inzicht jullie serieus genoeg om als bedreiging te zien en dus een hoge prioriteit te geven om weg te werken?
 

DeletedUser

Guest
Misschien neemt niemand met beetje inzicht jullie serieus genoeg om als bedreiging te zien en dus een hoge prioriteit te geven om weg te werken?

ah je komt (zoals gewoonlijk) weer met prachtige argumenten om je standpunt te versterken. :rolleyes:
Aan jou posts lees ik af dat je standpunt is:
'Plague is noob'

Nu stel ik je de vraag: Waarom?
Omdat we veel leden hebben? Who cares, we draaien goed, het is gezellig en iedereen helpt elkaar. Dat is waarom je in een stam zit toch? Om elkaar te helpen en om plezier te maken. Ik zie dit allebei terug. Het klopt dat we individueel misschien wat zwakker zijn, maar we leren het snel;)
Nu ff terug naar het SinKende schip. Wat zijn jullie?
+ Goede kwaliteit
+ Ervaren spelers
- Ongelooflijk arrogant
- Helpen elkaar niet (QW, dat lijkt me genoeg te zeggen..:eek:)
- S.inc:p

Jullie zijn individueel waarschijnlijk beter. Maar ik betwijfel of jullie winst op ons zouden maken als plague en Sink echt een front hadden. We zijn gewoon goed georganiseerd, ookal hebben we 36 leden. Dat ledenaantal maakt helemaal niks uit. Zolang de organisatie goed is en er een goede communicatie is maakt het toch niet uit of je dat met 10,20,30 of 40 leden hebt? En een stam is ook niet meteen ''elite'' of ''pro'' omdat er toevallig maar 15-25 leden inzitten.. Oh nee absoluut niet. Sterker nog, op de meeste werelden staan er in een later stadium ''massastammen'' met 30-40 leden bovenaan (Clinic, HRS, ex-Revo om maar een paar voorbeelden te noemen).
Dus kom alsjeblieft met iets beters als ledenaantal aanzetten waarom wij noob zouden zijn.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ah je komt (zoals gewoonlijk) weer met prachtige argumenten om je standpunt te versterken. :rolleyes:
Aan jou posts lees ik af dat je standpunt is:
'Plague is noob'

Nu stel ik je de vraag: Waarom?
Omdat we veel leden hebben? Who cares, we draaien goed, het is gezellig en iedereen helpt elkaar. Dat is waarom je in een stam zit toch? Om elkaar te helpen en om plezier te maken. Ik zie dit allebei terug. Het klopt dat we individueel misschien wat zwakker zijn, maar we leren het snel;)
Nu ff terug naar het SinKende schip. Wat zijn jullie?
+ Goede kwaliteit
+ Ervaren spelers
- Ongelooflijk arrogant
- Helpen elkaar niet (QW, dat lijkt me genoeg te zeggen..:eek:)
- S.inc:p

Jullie zijn individueel waarschijnlijk beter. Maar ik betwijfel of jullie winst op ons zouden maken als plague en Sink echt een front hadden. We zijn gewoon goed georganiseerd, ookal hebben we 36 leden. Dat ledenaantal maakt helemaal niks uit. Zolang de organisatie goed is en er een goede comminucatie is maakt het toch niet uit of je dat met 10,20,30 of 40 leden hebt? En een stam is ook niet meteen ''elite'' of ''pro'' omdat er toevallig maar 15-25 leden inzitten.. Oh nee absoluut niet. Sterker nog, op de meeste werelden staan er in een later stadium ''massastammen'' met 30-40 leden bovenaan (Clinic, HRS, ex-Revo om maar een paar voorbeelden te noemen).
Dus kom alsjeblieft met iets beters als ledenaantal aanzetten waarom wij noob zouden zijn.;)

Op QW werd niet ingelogd, je weet niks van dat helpen-punt dat is intern nub.
Ik vind Plague noob, omdat ze veel noobs in de stam hebben, dat is gewoon zo, daarnaast omdat jullie zoveel leden aannemen dat jullie vol spy's zitten en zo ngo evel meer redenen.

eYnWJ.jpg
 

DeletedUser

Guest
*zucht*
Voor ik weer ga zeuren: die spotprentjes zijn wel leuk bedacht +1 voor die;)

Nu komt het gezeur hoor:
1. Of er nou wel of niet op QW werd ingelogd, feit is dat S.ink daar dorpen verloor, dat is niet te ontkennen.
2. Spy's.. hahaha, ik kom niet meer bij, altijd leuk om zulke beschuldingen te uiten nietwaar?;)
3. We nemen veel leden aan ja, maar zoals ik al zei: mij hoor je niet klagen zolang de stam goed draait. Een stam kan zelfs met 100 leden goed draaien, als er maar een sterke leiding aan het roer staat en de communicatie goed is.
4. Ik zei ook al dat we individueel wat minder zijn, lees mijn posts eerst goed voordat je er commentaar op geeft.

Voorderest, S.exc heeft zeker een paar goede spelers, maar ook zeker niet iedereen in S.exc is goed, elke stam heeft zn mindere en sterkere leden.
Ik hoop dat je nu wel met sterke feiten komt, de spotprentjes waren leuk, maar ik wacht nog steeds op een goed argument waarom plague noob is. Want wat je net allemaal hebt gezegd slaat nergens op;)
 

DeletedUser

Guest
Ah vergane glorie is een beetje een ongelukkige woordkeuze, maar je snapt me wel. Ik vind ze niet meer zo goed als eerst.
De 21-0 die ze achterstaan op ons (plague) vind ik daarbij al genoeg zeggen, ookal zijn die dorpen van een inactieve speler, daar hoort de stam voor te zorgen:)
En let op mijn woorden, zodra W23 begint valt Sink om:p
Die gaan allemaal weer opnieuw beginnen met ''pownen''

Dan ken jij de spelers in S.Inc (leuk die woordgrapjes van je de hele tijd, echt goed verzonnen!) denk ik niet.. :)

En die 21 dorpjes zijn allemaal van QM, want actieve spelers hebben jullie nog niet aangevallen. Ik heb nota bene in een PM naar jullie diplomaat gezegt dat er niemand op speelde! Totdat er op een gegeven moment een VV opkwam maar die in zo'n puinhoop kwam door de reeds aangerichte schade dat er niet veel eer te behalen was. Dus hebben we het account laten lopen, jammer maar helaas. Doe aub ff niet zo schijnheilig danku.
 
Bovenaan