Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: a

Op de keper beschouwd heeft elke stam dat patroon van als de spoeling dunner is te recruiten ;)

Gelieve trouwens niet die post uit het verband te trekken want met de redenering die je net gebruikte is niets ook ter wereld inventief, anders, etc... Tuurlijk zijn er al stammen begonnen zoals s.inc begon en er zullen er nog velen zo starten. Wat ik wel wil is het parcours gaandeweg bijzonder maken, uniek. Recruiten is dat vanzelfsprekend niet maar de keuze van onze recruits lijkt me wel speciaal genoeg als ik even bekijk welke reacties er verkregen worden.

Die keuze is op z'n zachtst gezegd oncenventioneel en kan een fout blijken. Ik neem echter liever dat risico dan een echt geijkt patroon te volgen door niet alleen te recruiten wanneer de spoeling dunner is maar die recruiting zelfs zo te mikken dat we vooral niet te veel gebied als target bombarderen. En ja, dat is anders dan meestal gebeurd, dat is anders dan de opzet van 99% van alle stammen die vooral mikken op overleven. Sorry, ik mik op actie al brengt dat verlies op ;)

Ik zie heel veel tekst en heel weinig counter-argument. Kijk ik kan ook wel een mooi praatje houden als ik een kansloze recruit voor mijn stam binnenhaal. Waarschijnlijk zou ik dezeflde argumenten gebruiken die jij nu gebruikt; "We zoeken actie", "We willen wat vers bloed", "We willen een keer wat anders", "We volgen onze eigen unieke weg" en bladiebladiebladiebla, je zou er ongetwijfeld 99% hier mee klem lullen en dus slim gedaan van je.

Ik maak het niet persoonlijker dan jij net deed.
Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten.

Ik kan me niet herrineren dat ik jouw ergens heb beledigd of het persoonlijk heb gemaakt? Volgens jouw eigen meesterlijke beredenatie beledig je geen spelers individueel op het moment dat je het over de stam hebt waar ze in zitten/hebben gezeten/whatever, dus eigenlijk heb ik nog helemaal niks verkeerds over jouw gezegd.

Ik daag je uit 1 post vanuit s.inc te vinden die negatief was tegenover Fietsventielachterbandrekfluoriscerendvestjehandvatpedaalkaderreflectordoekje was. Ik stel dan ook voor dat je even ophoud met een mening over een stam die correct bleek te projecteren op sommige individuele spelers ervan. Dat doen wij ook niet.

Een post opzoeken die enkel op fietsventiel is gericht ga ik mijn tijd niet aan verdoen, kans is namelijk best aanwezig dat die er helemaal niet is. Draait ook een beetje om het punt heen.

"Ja fietsventiel hebben we altijd al goed gevonden en onze nare opmerkingen waren niet op hem gericht, dat hij nu toevallig de meeste punten heeft van alle ex-chique spelers heeft niks met onze recruit te maken." uh-oh sure..

Verrassend veel mensjes zo bleek al.

Tsja makkelijk zeggen en tegelijkertijd makkelijk in twijfel te trekken door mij. Zoals gezegd, ik wil het nog wel eens zien.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Geniaal! ik ben helemaal fan van je! :D

Ik vind het werkelijk knap hoe je jezelf tegenspreekt in verschillende berichten.
Hoe kan het nou weer "faalangst" zijn om iemand als dat doekje aan te nemen? Zoals hierboven al vermeld: het enige wat we doen is risico nemen en het spel verbreden.
OF je hebt werkelijk niet door wat je zegt in verschillende berichten, OF je hebt geen idee wat het grootste deel van die termen die je gebruikt, betekenen.

Ik weet inderdaad totaal niet waar ik over praat, je hebt me door. :eek: Slimme jongen.

Jullie hebben kennelijk geen vertrouwen meer in jullie eigen plan en omdat je bang bent om te falen op deze wereld begin je maar met het recruiten van spelers die jullie, naar mijn bescheiden mening, totaal ongeloofwaardig maken. Faalangst.

--

Edit: Sorry, uiteraard hebben we het hier over een mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Ik kan ook op elke post antwoorden met:
"het is toch maar een kansloze recruit omdat die veel puntjes heeft"

Zoals jij mij verwijt dat ik me eromheen lul doe je zelf ook niet veel meer dan eenzelfde standpunt herhalen zonder kans te bieden aan een alternatieve interpretatie die best kan kloppen. Je weet immers niet wat onze bedoelingen zijn en gist nu simpelweg dat het gaat om puntjes.

Om toch af te sluiten met een puntengeile quote: meestal bereik je veel puntjes net omdat je veel kan. Dat verklaart misschien waarom we Fietsventiel overnamen en dat deze toevallig de meeste punten van ex-Chique heeft.

Want kom op: uiteindelijk draai je gewoon dezelfde plaat hier. "Jullie hebben faalangst en recruiten op punten". Nou leuk als dat je mening is maar dat strookt niet met de realiteit wat dit een zinloze discussie maakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Natuurlijk kom ik met hetzelfde argument, hoeveel verschillende argumenten zijn er voor mij mogelijk? Uiteindelijk ben ik gewoon een beetje in jullie teleurgesteld, had gehoopt dat jullie echt een stam waren die een ander pad trok en liet zien dat dat ook ging, maar uiteindelijk worden jullie net als iedere andere stam gewoon een simpele recruitstam. Daar is niks ergs aan en niets mis mee. Maar de pretenties die een aantal van jullie erop nahouden kunnen nu wel aan de kant worden gezet.

Hetgeen wat jij aanvoert als redenen waarom jullie 'vernieuwend', 'speciaal' of zelfs 'uniek' zijn, kan ik me simpelweg niet in vinden. Voor mij waren jullie dat, tot gisteren.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Hebben jullie nou niets beters te doen dan je druk maken dat wij naar S.inc zijn gegaan?

Ze zijn gewoon jaloers dat ze zulke fossielen als ons in de stam hebben schat.

Natuurlijk kom ik met hetzelfde argument, hoeveel verschillende argumenten zijn er voor mij mogelijk? Uiteindelijk ben ik gewoon een beetje in jullie teleurgesteld, had gehoopt dat jullie echt een stam waren die een ander pad trok en liet zien dat dat ook ging, maar uiteindelijk worden jullie net als iedere andere stam gewoon een simpele recruitstam. Daar is niks ergs aan en niets mis mee. Maar de pretenties die een aantal van jullie erop nahouden kunnen nu wel aan de kant worden gezet.

Hetgeen wat jij aanvoert als redenen waarom jullie 'vernieuwend', 'speciaal' of zelfs 'uniek' zijn, kan ik me simpelweg niet in vinden. Voor mij waren jullie dat, tot gisteren.

Apart, gister liep je ook al als een jaloerse kleuter te wenen.

Apart dat je er niet tegen kan dat de spelers van Xarrontas en TSR gewoon bijzonder zuinig doch deftig en degelijk met hun troepen om gaan.
Apart dat je over 2 recruits begint, daar waar SInc de eerste stam ooit was die met 10 leden de nummer 1 positie bereikte.
Apart dat al je posts bijzonder op 1 ding gericht zijn, namelijk het proberen Sinc neer te zetten als een bende knuppels, terwijl elke post van jou aantoont dat jij het bent.

Apart, het woord van vandaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ze zijn gewoon jaloers dat ze zulke fossielen als ons in de stam hebben schat.



Apart, gister liep je ook al als een jaloerse kleuter te wenen.

Apart dat je er niet tegen kan dat de spelers van Xarrontas en TSR gewoon bijzonder zuinig doch deftig en degelijk met hun troepen om gaan.
Apart dat je over 2 recruits begint, daar waar SInc de eerste stam ooit was die met 10 leden de nummer 1 positie bereikte.
Apart dat al je posts bijzonder op 1 ding gericht zijn, namelijk het proberen Sinc neer te zetten als een bende knuppels, terwijl elke post van jou aantoont dat jij het bent.

Apart, het woord van vandaag.

Toch raar met wat voor drogredenen sommigen komen op het moment dat ze aangevallen worden en weten dat ze fout zitten. Nu geldt dat voor jouw niet Amokro, jij komt vrijwel altijd met drogredenen ;)

S.Inc neerzetten als een bende knuppels? Nee hoor, we bespreken één faalactie van ze hier. Als jij zo kortzichtig bent om te denken dat bij één mindere actie van iemand, diegene opeens compleet niet meer deugt, dan heb ik medelijden met je.

Jullie maken zelf van een mug een olifant. Ik zeg één klein dingetje (overigens niet eens heel aanvallend bedoeld, meer spottend) over X en TSR en meteen heel S.Inc op de kast, hoe triest. Ik kan prima tegen hun manier van spelen, alleen is het niet de mijne. Dat mag toch zeker wel van jouw oppergod Amokro? Of vind je het apart dat er mensen zijn met eigen mening?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Toch raar met wat voor drogredenen sommigen komen op het moment dat ze aangevallen worden en weten dat ze fout zitten. Nu geldt dat voor jouw niet Amokro, jij komt vrijwel altijd met drogredenen ;)

Om mijn post voort te zetten, Apart Sebastian Volmont gebruikt het woord drogreden, en prompt komen alle de boot missende ventjes het weer napraten.
Tussen al mijn apart regels zit geen enkele drogreden, enkel korte samenvattigen van jou gejank.

Daarbij zit ik niet fout, jou reactie geeft me namelijk op elk punt gelijk.

S.Inc neerzetten als een bende knuppels? Nee hoor, we bespreken één faalactie van ze hier. Als jij zo kortzichtig bent om te denken dat bij één mindere actie van iemand, diegene opeens compleet niet meer deugt, dan heb ik medelijden met je.

Apart, jij probeert met de meest achterlijke verzonnen "argumenten" Sics spelers en hun leiding, hoewel geen enkele recruit aangenomen word zonder dat de stam ermee instemt, maar goed we zullen dat maar een ding van de leiding noemen, te kijk te zetten, en noemt dan mij kortzichtig?

Dat jij TW graag easy en safe speelt, moet jij weten, dat er in sinc anders wordt gedacht, is verre van kortzichtig, jou hersentjes zijn enkel te bekrompen omdat te bevatten, en dat is simpel omdat je een angstgaas bent.

Jullie maken zelf van een mug een olifant. Ik zeg één klein dingetje (overigens niet eens heel aanvallend bedoeld, meer spottend) over X en TSR en meteen heel S.Inc op de kast, hoe triest. Ik kan prima tegen hun manier van spelen, alleen is het niet de mijne. Dat mag toch zeker wel van jouw oppergod Amokro? Of vind je het apart dat er mensen zijn met eigen mening?

You touch you die principe.
Stam boven alles.
Het is namelijk een propaganda forum, geen telspel.

Overigens zie ik jou mening niet als een eigen mening, maar als een gebrek aan spel inzicht geraaskal.

Daarbij, er is maar 1 oppergod en dat is Bona.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Dronken jung? Of gewoon kneiterstoned? Want veel zinnigs komt er niet uit..

---

Sorry ik wist niet dat Sebas het alleenrecht had op bepaalde woorden? Als ik het al van hem heb overgenomen - wat ik sterk betwijfel, daar ik het woord toch redelijk vaak zelf gebruik (zonder zijn hulp) - dan is dat onbewust geweest.

Wel treffend voor het niveau van jouw aantijgingen dat je me op het gebruik van een woord wil klem lullen. Eigenlijk zegt dat wel genoeg over de persoon Amokro vanavond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Dronken jung? Of gewoon kneiterstoned? Want veel zinnigs komt er niet uit..

Zeg dan gewoon dat je geen antwoord meer hebt, droeftoeter.

Over je Edit, leer begrijpend lezen, dorps gek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Heb hem aangepast hoor ;) Wel jammer dat je ook zo'n ventje bent die continu heil vindt in het aanvallen van mensen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Zet je zelf nou niet meer voor schut:eek:

Een beetje S.Inc stangen en direct een aantal S.Inc'ers op de kast. Wie zet zichzelf dan voor schut? Ik die in m'n eentje twijfels zet bij jullie handelswijze, of 'jullie' die het blijkbaar nodig vinden om in het overgrote deel van de reacties een denigrerende toon aan te slaan. Op Sebas na heb ik niemand inhoudelijk op de discussie zien reageren. Ja TSR / X die zich weer eens aangevallen voelden omdat ik ze volgens hun in een kwaad daglicht probeerde te zetten.

Als je het niet met me eens bent, prima, maar het is nergens voor nodig om iemand persoonlijk aan te vallen omdat je het niet met diegene eens bent.

--

Edit: Natuurlijk ben ik zout op slakken aan het gooien en natuurlijk lok ik expres de reactie uit, maar de felheid in de reacties die ik uitlok toont mijn inziens wel aan dat ik ergens, hoe klein ook, toch wel een beetje gelijk heb.

Edit2: Nog even aan het nalezen, netjes dat jullie PowerMusic hadden neergehaald. Maar echt een top 40 speler was dat natuurlijk niet. Die gast had net 80K aan interns achter de rug, slimme zet dus om hem aan te vallen, maar om nu net te doen of dat er een enorm sterke 140K speler neer is gehaald vind ik wat ver gaan. Het is netjes gedaan en ik wil de actie absoluut niet bagatelliseren, maar is het misschien mogelijk dat jullie er iets teveel waarde aan hechtten? Ik heb andere spelers knappere acties zien uithalen deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nou, als jij hier (met een hoop gelul eromheen) ons belachelijk loopt te maken vind je het dan gek dat ik iets geirriteerd reageer.


Het jammere was alleen dat je hier niks meer op te zeggen had:

Patriot. zei:
Iedere nummer 1 aan het begin van een wereld farmt veel en gaat voorzichtig met zijn troepen om, logisch ook. Precies hetzelfde doen wij en af en toe clearen we ook nog eens wat, wat je kan zien aan onze ODA. Onze ODA is niet zo goed, maar bij lange na niet slecht als je het vergelijkt met andere werelden waar sommige top 5 spelers nog niet eens in de top 50 van ODA staan. Ook, zoals degene hierboven ook al zei, hebben we afgelopen week een top 60-speler weggegeruimd waar ik veel plezier in heb gehad. Dus al met al snap ik niet wat je nu loopt te zeuren hier.




Edit2: Nog even aan het nalezen, netjes dat jullie PowerMusic hadden neergehaald. Maar echt een top 40 speler was dat natuurlijk niet. Die gast had net 80K aan interns achter de rug, slimme zet dus om hem aan te vallen, maar om nu net te doen of dat er een enorm sterke 140K speler neer is gehaald vind ik wat ver gaan. Het is netjes gedaan en ik wil de actie absoluut niet bagatelliseren, maar is het misschien mogelijk dat jullie er iets teveel waarde aan hechtten? Ik heb andere spelers knappere acties zien uithalen deze wereld.

Het was een top 60-speler, top 40 speler heb ik nergens gezegd. Ik zeg btw nergens dat het een uber goede speler was, enkel dat we hem wel dergelijk neer gehaald hebben, hoe je het ook wendt of keert. Dit als tegenargument nadat jij zei dat we te weinig knallen.

Ik heb andere spelers knappere acties zien uithalen deze wereld.

Zoals?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nou, als jij hier (met een hoop gelul eromheen) ons belachelijk loopt te maken vind je het dan gek dat ik iets geirriteerd reageer.


Het jammere was alleen dat je hier niks meer op te zeggen had:

Volgens mij heb ik dat wel? Volgens mij heb ik aangegeven dat ik jullie de afgelopen weken niet in de gaten hebben gehouden en dat ik dus niet wist dat jullie een speler in de tussentijd hadden neergehaald. Nogmaals, ik vind het netjes dat jullie dat gedaan hebben, dat jullie ineens offensiever zijn gaan spelen nadat ik eerder commentaar erop had wist ik dus niet. Maar goed, het gaat niet om die ene aanval, het ging mij om het totaalplaatje. Welke dus wel bijtrekt door die aanval, maar niet ineens drastisch veranderd. Ik vond de verhoudingen wat scheef, dat is alles wat ik ooit heb beweerd, jullie hebben dat helaas altijd als persoonlijk aanval gezien. Terwijl dit nooit mijn bedoeling is geweest.

Het was een top 60-speler, top 40 speler heb ik nergens gezegd. Ik zeg btw nergens dat het een uber goede speler was, enkel dat we hem wel dergelijk neer gehaald hebben, hoe je het ook wendt of keert. Dit als tegenargument nadat jij zei dat we te weinig knallen.

Nogmaals, ik vond de verhoudingen wat scheef. Er werd in mijn ogen iets te lang gespaard, iets te veilig gespeeld, iets teveel de nadruk gelegd op het farmen. Dat jullie wel degelijk kunnen knallen heb ik nooit niet gezegd. Nogmaals, ik denk dat jullie mijn opmerkingen allemaal wat te persoonlijk opvatten.

Ik vind het netjes dat je PowerMusic hebt neergehaald, absoluut, maar er waren natuurlijk wel want kanttekeningen bij die speler.


Tsja dat maakt verder niet zoveel uit, het is niet mijn prestatie geweest dus ook niet mijn plek om erover vertellen. Geloof me wel / geloof me niet, het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb in iedergeval het idee dat jullie de neiging hebben iets te lichtzinnig over de rest van de wereld te denken en iets te goed over jezelf. Iets wat ik jullie niet eens zozeer kwalijk kan nemen, want op een roze wolk raken voetjes vanzelf wel een beetje van de grond.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Volgens mij heb ik dat wel? Volgens mij heb ik aangegeven dat ik jullie de afgelopen weken niet in de gaten hebben gehouden en dat ik dus niet wist dat jullie een speler in de tussentijd hadden neergehaald. Nogmaals, ik vind het netjes dat jullie dat gedaan hebben, dat jullie ineens offensiever zijn gaan spelen nadat ik eerder commentaar erop had wist ik dus niet. Maar goed, het gaat niet om die ene aanval, het ging mij om het totaalplaatje. Welke dus wel bijtrekt door die aanval, maar niet ineens drastisch veranderd. Ik vond de verhoudingen wat scheef, dat is alles wat ik ooit heb beweerd, jullie hebben dat helaas altijd als persoonlijk aanval gezien. Terwijl dit nooit mijn bedoeling is geweest.

Nogmaals, ik vond de verhoudingen wat scheef. Er werd in mijn ogen iets te lang gespaard, iets te veilig gespeeld, iets teveel de nadruk gelegd op het farmen. Dat jullie wel degelijk kunnen knallen heb ik nooit niet gezegd. Nogmaals, ik denk dat jullie mijn opmerkingen allemaal wat te persoonlijk opvatten.

Ik vind het netjes dat je PowerMusic hebt neergehaald, absoluut, maar er waren natuurlijk wel want kanttekeningen bij die speler

Zoals ik hier langzamerhand al tientallen keren hebt gezegd is dat we voorlopig nog rustig aan doen met onze troepen en enkel clearen als dat nodig is. Je zult aan het begin van een wereld nooit een nummer 1 qua ranking in punten en qua ranking in ODA ook op nummer 1 zien staan. Dit komt doordat een nummer 1 qua punten voorzichtig met zijn troepen omgaat, niet onnodig cleart, internt zoals op sommige werelden. Uiteindelijk meer troepen om te farmen en wat dus resulteerd in meer edels. Vergeleken met andere werelden doen wij het toch aardig netjes, als je daar ziet dat er gewoon sommige top 5 spelers buiten de ODA top 50 vallen. Rang 1 punten/ODA rang 17 vind ik een aardig mooi totaalplaatje, nu ben ik toch wel benieuwd naar de jouwe ;)

Tsja dat maakt verder niet zoveel uit, het is niet mijn prestatie geweest dus ook niet mijn plek om erover vertellen. Geloof me wel / geloof me niet, het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb in iedergeval het idee dat jullie de neiging hebben iets te lichtzinnig over de rest van de wereld te denken en iets te goed over jezelf. Iets wat ik jullie niet eens zozeer kwalijk kan nemen, want op een roze wolk raken voetjes vanzelf wel een beetje van de grond.

Nu je dat zo zegt, zal je er ook voorbeelden van moeten geven, ik kan anders ook wel wat onzin lullen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Een beetje S.Inc stangen en direct een aantal S.Inc'ers op de kast. Wie zet zichzelf dan voor schut? Ik die in m'n eentje twijfels zet bij jullie handelswijze, of 'jullie' die het blijkbaar nodig vinden om in het overgrote deel van de reacties een denigrerende toon aan te slaan. Op Sebas na heb ik niemand inhoudelijk op de discussie zien reageren. Ja TSR / X die zich weer eens aangevallen voelden omdat ik ze volgens hun in een kwaad daglicht probeerde te zetten.

Als je het niet met me eens bent, prima, maar het is nergens voor nodig om iemand persoonlijk aan te vallen omdat je het niet met diegene eens bent.

--

Edit: Natuurlijk ben ik zout op slakken aan het gooien en natuurlijk lok ik expres de reactie uit, maar de felheid in de reacties die ik uitlok toont mijn inziens wel aan dat ik ergens, hoe klein ook, toch wel een beetje gelijk heb.

Edit2: Nog even aan het nalezen, netjes dat jullie PowerMusic hadden neergehaald. Maar echt een top 40 speler was dat natuurlijk niet. Die gast had net 80K aan interns achter de rug, slimme zet dus om hem aan te vallen, maar om nu net te doen of dat er een enorm sterke 140K speler neer is gehaald vind ik wat ver gaan. Het is netjes gedaan en ik wil de actie absoluut niet bagatelliseren, maar is het misschien mogelijk dat jullie er iets teveel waarde aan hechtten? Ik heb andere spelers knappere acties zien uithalen deze wereld.

ik zit niet in s.inc?

En je hebt mij niet op de kast.
je wordt gewoon vierkant uitgeluld ik speel hier niet eens;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Zoals ik hier langzamerhand al tientallen keren hebt gezegd is dat we voorlopig nog rustig aan doen met onze troepen en enkel clearen als dat nodig is. Je zult aan het begin van een wereld nooit een nummer 1 qua ranking in punten en qua ranking in ODA ook op nummer 1 zien staan. Dit komt doordat een nummer 1 qua punten voorzichtig met zijn troepen omgaat, niet onnodig cleart, internt zoals op sommige werelden. Uiteindelijk meer troepen om te farmen en wat dus resulteerd in meer edels. Vergeleken met andere werelden doen wij het toch aardig netjes, als je daar ziet dat er gewoon sommige top 5 spelers buiten de ODA top 50 vallen. Rang 1 punten/ODA rang 17 vind ik een aardig mooi totaalplaatje, nu ben ik toch wel benieuwd naar de jouwe ;)

Blok beton voor je hoofd? Ik probeer het je op iedere manier die ik mogelijk acht het je uit te leggen en nog begin je keer op keer er weer over dat jullie het goed doen. JA DAT WEET IK ZELF OOK WEL en NEE IK HEB NOOIT BEWEERD DAT DAT NIET ZO IS en ja JE MAG DE UITLEG OVER HOE HET SPEL WERKT VOOR JEZELF HOUDEN, dat riedeltje wordt ook zo standaard. Lees gewoon eens wat ik zeg. Nergens beweer ik dat jullie het slecht doen, dat jullie manier faalt of dat jullie niet heel goed weten wat je doet. Leg me geen woorden in de mond die ik nooit heb gezegd, dat jij ze zo hebt opgevat is wel duidelijk, maar dat is jouw verkeerde interpretatie geweest.

Nu je dat zo zegt, zal je er ook voorbeelden van moeten geven, ik kan anders ook wel wat onzin lullen.

;) Ik denk dat het niet veel zin heeft wat ik tegen jouw zeg, het lijkt onmogelijk tot je door te dringen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Blok beton voor je hoofd? Ik probeer het je op iedere manier die ik mogelijk acht het je uit te leggen en nog begin je keer op keer er weer over dat jullie het goed doen. JA DAT WEET IK ZELF OOK WEL en NEE IK HEB NOOIT BEWEERD DAT DAT NIET ZO IS en ja JE MAG DE UITLEG OVER HOE HET SPEL WERKT VOOR JEZELF HOUDEN, dat riedeltje wordt ook zo standaard. Lees gewoon eens wat ik zeg. Nergens beweer ik dat jullie het slecht doen, dat jullie manier faalt of dat jullie niet heel goed weten wat je doet. Leg me geen woorden in de mond die ik nooit heb gezegd, dat jij ze zo hebt opgevat is wel duidelijk, maar dat is jouw verkeerde interpretatie geweest.



;) Ik denk dat het niet veel zin heeft wat ik tegen jouw zeg, het lijkt onmogelijk tot je door te dringen.

Jij zegt dat je de verhoudingen scheef vind en het totaleplaatje niet goed vind. Ik leg uit waarom een nummer 1 qua punten niet veel zal clearen en niet al te hoog in het begin van een wereld staat op de ODA ranglijst, want dat bedoel je met het volgens jou 'te weinig knallen'. That's all.

Het lijkt onmogelijk tot je door te dringen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan