Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik snap niet echt wat je bedoeling is meneer monopoly? Wil je S.inc hier nu belachelijk komen maken of zit er een andere reden achter je domme gedrag? ;) Hierbij snap ik ook niet echt waarom je er problemen mee hebt wat hun doen en hoe hun farmen, je ziet waar S.inc nu op de ranglijst staat dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen. Hierbij staat Xarrontas op de eerste plek, gevolgd door The Secret Reunion dus ook zij zullen wel weten hoe ze moeten farmen.


Tevens zoals de persoon boven mij aangeeft snap ik ook niet goed waarom jij meer actie zou maken? Clears verliezen onnodig lijkt me ook niet zo fijn eigenlijk, jou wel? :)

Volgens mij is het account trouwens Xarrontas één van de enigen die een rond de 50e plek speler helemaal wist weg te edelen, dus daarbij vind ik dat ze al genoeg actie hebben laten zien tot nu toe in de wereld. Dit zal nog wel komen, maak je niet zo'n zorgen joh ;)

Discussie uitlokken toch, dit topic vinden jullie noobs maar wat leuk nu ;)

Waar staat dat ik graag onnodig clears verlies? Gister was je ook lekker bezig met dingen invullen voor een ander volgen mij, vandaag maar weer eens proberen ;) Ik volg het account van Xarrontas niet zo heel best meer, toen ik destijds de opmerking maakte was dat niet het geval.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Is totale bullshit wat je nu uitkraamt. ;) Xarrontas is juist één van de enigen in de top-20 die een grote speler heeft opgeruimd, en hierbij is het inderdaad slimmer niet teveel te gaan clearen en onnodig met clears te gaan gooien, als jij dit liever wel doet, gefeliciteerd.

Daarbij zullen er toch veel voor tekenen denk ik.

Je bevestigd mijn bovenstaande post hier nog even mee. :eek:
 

DeletedUser37136

Guest
Re: Topstammen

Volgens mij is er iemand uit zijn inrichting ontsnapt.
 

DeletedUser55647

Guest
Re: Topstammen

Discussie uitlokken toch, dit topic vinden jullie noobs maar wat leuk nu ;)

Waar staat dat ik graag onnodig clears verlies? Gister was je ook lekker bezig met dingen invullen voor een ander volgen mij, vandaag maar weer eens proberen ;) Ik volg het account van Xarrontas niet zo heel best meer, toen ik destijds de opmerking maakte was dat niet het geval.

Ik vind het inderdaad leuk te antwoorden op je.

Jij zegt dat je liever meer actie ziet, hierbij geldt dus ook dat je meer grote spelers zal aanpakken en/of stammen erbij zult betrekken. Waarbij het dan weer aankomt op spelers die het spel beter begrijpen en bij stammen komt dit aan op ondersteuning die zij elkaar kunnen en meestal ook wel zullen bieden wat er weer allemaal toe bijdraagt dat je meer zult verliezen dan op spelers die niet zoveel dorpen hebben. Ik ben het met je eens dat op de actie spelen natuurlijk leuker is en het is ook leuk om te zien hoe een speler die groot is weggerwerkt wordt, maar dit neemt niet weg dat dit totaal onnodig is om de actie op te gaan zoeken in de beginfase van een wereld waar we in mijn opinie toch nog wel in verkeren hedendaags.
 

DeletedUser37136

Guest
Re: Topstammen

Ja, ga terug waar je vandaan komt Erik.
Skype-emoticons-75-drunk.gif
 

DeletedUser55647

Guest
Re: Topstammen

Discussie uitlokken toch, dit topic vinden jullie noobs maar wat leuk nu ;)

Waar staat dat ik graag onnodig clears verlies? Gister was je ook lekker bezig met dingen invullen voor een ander volgen mij, vandaag maar weer eens proberen ;) Ik volg het account van Xarrontas niet zo heel best meer, toen ik destijds de opmerking maakte was dat niet het geval.

Ik vind het inderdaad leuk te antwoorden op je.

Jij zegt dat je liever meer actie ziet, hierbij geldt dus ook dat je meer grote spelers zal aanpakken en/of stammen erbij zult betrekken. Waarbij het dan weer aankomt op spelers die het spel beter begrijpen en bij stammen komt dit aan op ondersteuning die zij elkaar kunnen en meestal ook wel zullen bieden wat er weer allemaal toe bijdraagt dat je meer zult verliezen dan op spelers die niet zoveel dorpen hebben. Ik ben het met je eens dat op de actie spelen natuurlijk leuker is en het is ook leuk om te zien hoe een speler die groot is weggerwerkt wordt, maar dit neemt niet weg dat dit totaal onnodig is om de actie op te gaan zoeken in de beginfase van een wereld waar we in mijn opinie toch nog wel in verkeren hedendaags.

Je bevestigd mijn bovenstaande post hier nog even mee. :eek:

Retard.png


Ja, ga terug waar je vandaan komt Erik.

Touche :p
 

DeletedUser40933

Guest
a

in iedergeval mooi dat jezelf ook doorhebt dat het niet valt recht te praten

Waarom zou ik iets moeten rechtpraten?

Ik ben dat eeuwige gezeik van angsthazen bijeen die er een lat naastleggen om hun cluster toch maar perfect te krijgen beu. Ik kies ervoor heel de wereld open te trekken als potentiëel gebied. Ik ben op een punt gekomen in dit spel dat ik uitdagingen nodig heb, dit is er een mooie.

Dat jij het dom vindt, dat jij het niet snapt, dat jij een uitlegt wilt à la maar we recruiten er nog zeker 5 bij voor ons cluster! pleit enkel voor je gebrek aan creativiteit en visie. Voor je zin voor behoudendheid en angst wat is in gevaar te brengen.


mooie conclusie, maar nee, het zal me een worst wezen waar i.q op de ranglijst staan en waar jullie staan.

Zo komt het nochtans niet over.

nou dat is wel een enorme koerswijziging zeg.

Nee?

In een rotte appel zitten ook goede stukken, dat maakt de appel niet minder rot, de stukken niet minder goed.

tsja, met die argumenten kan je iedere rimmer wel aannemen hè.

Niet iedere rimmer is Ninor.

En nu gelieve goed te quoten, bloedirritant zo te moeten antwoorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Re: Topstammen

:D Leer lezen. Mooi om te zien dat dit gevoelig ligt bij jullie. Reacties tot nu liggen in de lijn der verwachting.

Word je niet een beetje gek van jezelf? Het gezeur van teveel farmen en te weinig knallen.

2 The Secret Reunion [S.Inc] 678.737

Verder is Xarrontas één van de weinigen die een grote speler compleet weggebonjourd heeft. Vind je het dan heel gek dat ik je zo'n reactie geef?

I.p.v een grote mond hier te geven kan je ook gewoon je ingame naam vertellen. Als je dan nog in de buurt ligt kunnen we echt knallen mister idiot :)
 

DeletedUser44415

Guest
Re: Topstammen

Word je niet een beetje gek van jezelf? Het gezeur van teveel farmen en te weinig knallen.

2 The Secret Reunion [S.Inc] 678.737

Verder is Xarrontas één van de weinigen die een grote speler compleet weggebonjourd heeft. Vind je het dan heel gek dat ik je zo'n reactie geef?

I.p.v een grote mond hier te geven kan je ook gewoon je ingame naam vertellen. Als je dan nog in de buurt ligt kunnen we echt knallen mister idiot :)

Zijn reacties zijn inderdaad overdreven, maar ik hou wel van hem <3.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

gefeliciteerd je staat eerste? Hoe lang duurt het voordat je doorhebt dat op jullie manier eerste staan niet voor iedereen zoveel waarde vertegenwoordigt als voor jullie ik vind dat jullie erin door waren geslagen, gewoon mijn bescheiden mening, ik snap niet dat je het zo moeilijk hebt met een mening van een onbenullig iemand

Iedere nummer 1 aan het begin van een wereld farmt veel en gaat voorzichtig met zijn troepen om, logisch ook. Precies hetzelfde doen wij en af en toe clearen we ook nog eens wat, wat je kan zien aan onze ODA. Onze ODA is niet zo goed, maar bij lange na niet slecht als je het vergelijkt met andere werelden waar sommige top 5 spelers nog niet eens in de top 50 van ODA staan. Ook, zoals degene hierboven ook al zei, hebben we afgelopen week een top 60-speler weggegeruimd waar ik veel plezier in heb gehad. Dus al met al snap ik niet wat je nu loopt te zeuren hier.

En daarbij reageer ik enkel omdat je gewoon onzin loopt te bleren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Re: Topstammen

Hey Patriot, niet direct opscheppen als jullie ook even 1e mogen staan he :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Fiets. hoeft zich niet druk te maken over gallia op dit moment.
op dit moment heeft gallia het zwaar genoeg. en fiets. weet hier inmiddels van af.

als hij slim is doet hij wat met informatie:).
we zullen zien hoe het gaat lopen.
:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Hebben jullie nou niets beters te doen dan je druk maken dat wij naar S.inc zijn gegaan?
 

DeletedUser

Guest
Re: a

Waarom zou ik iets moeten rechtpraten?

Ik ben dat eeuwige gezeik van angsthazen bijeen die er een lat naastleggen om hun cluster toch maar perfect te krijgen beu. Ik kies ervoor heel de wereld open te trekken als potentiëel gebied. Ik ben op een punt gekomen in dit spel dat ik uitdagingen nodig heb, dit is er een mooie.

Wat een conclusies allemaal, als je kijkt hoe i.Q begonnen is kan je moeilijk zeggen dat jullie zulke visionairs zijn. O o wat een visie, we beginnen een pre-made en zodra de spoeling wat dun wordt gaan we recruiten ongeacht ligging. Nou gefeliciteerd Sebas, wat ben jij toch een vooruitstrefend denker. Niemand is ooit eerder op dat idee gekomen inderdaad.

Dat jij het dom vindt, dat jij het niet snapt, dat jij een uitlegt wilt à la maar we recruiten er nog zeker 5 bij voor ons cluster! pleit enkel voor je gebrek aan creativiteit en visie. Voor je zin voor behoudendheid en angst wat is in gevaar te brengen.

Je maakt het wel erg persoonlijk zeg, wie laat zich hier nou kennen? Heb in iedergeval een prikkel geraakt.

Zo komt het nochtans niet over.

Tsja daar kan ik niet zoveel aan doe hè?

Nee?

In een rotte appel zitten ook goede stukken, dat maakt de appel niet minder rot, de stukken niet minder goed.

Dat je intellect hebt weten we wel, maar mooie quotes of gezegden maken het er niet anders op. Jullie zijn gewoon bijgedraait in houding omdat je doorhad dat je het alleen niet ging redden. Prima, maar verwacht dan niet dat het forum zich stilhoudt, helemaal niet als jullie gasten gaan recruiten die minder dan een maand geleden nog de grond in werden getrapt.

Niet iedere rimmer is Ninor.

En nu gelieve goed te quoten, bloedirritant zo te moeten antwoorden.

True, maargoed over TheNinor zijn we het wel eens. Dat is een held, alleen ik vind dat je niet moet recruiten wat je niet kan beschermen. Als TheNinor in de moeilijkheden komt wil ik nog wel eens zien wie z'n ZC allemaal 100 uur laat lopen.

--

Hebben jullie nou niets beters te doen dan je druk maken dat wij naar S.inc zijn gegaan?

Jij bent belangrijk, dat weet je toch ;)

--

Word je niet een beetje gek van jezelf? Het gezeur van teveel farmen en te weinig knallen.

2 The Secret Reunion [S.Inc] 678.737

Verder is Xarrontas één van de weinigen die een grote speler compleet weggebonjourd heeft. Vind je het dan heel gek dat ik je zo'n reactie geef?

I.p.v een grote mond hier te geven kan je ook gewoon je ingame naam vertellen. Als je dan nog in de buurt ligt kunnen we echt knallen mister idiot :)

Zwak zwak, zie je zo tegen me op dat je me naar beneden moet trekken met scheldwoorden? Nogmaals, toen ik die stelling innam stonden de zaken er wel even wat anders voor Willem. Dat jullie nu opeens wel ODA hebben betekend niet dat mijn stelling destijds onjuist of ongefundeert was. Nogmaals het is een mening, meningen kunnen verschillen en dat is absoluut niet erg. Dat jij er zo fel tegen doet vind ik een beetje genant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Re: a

Wat een conclusies allemaal, als je kijkt hoe i.Q begonnen is kan je moeilijk zeggen dat jullie zulke visionairs zijn. O o wat een visie, we beginnen een pre-made en zodra de spoeling wat dun wordt gaan we recruiten ongeacht ligging. Nou gefeliciteerd Sebas, wat ben jij toch een vooruitstrefend denker. Niemand is ooit eerder op dat idee gekomen inderdaad.

Op de keper beschouwd heeft elke stam dat patroon van als de spoeling dunner is te recruiten ;)

Gelieve trouwens niet die post uit het verband te trekken want met de redenering die je net gebruikte is niets ook ter wereld inventief, anders, etc... Tuurlijk zijn er al stammen begonnen zoals s.inc begon en er zullen er nog velen zo starten. Wat ik wel wil is het parcours gaandeweg bijzonder maken, uniek. Recruiten is dat vanzelfsprekend niet maar de keuze van onze recruits lijkt me wel speciaal genoeg als ik even bekijk welke reacties er verkregen worden.

Die keuze is op z'n zachtst gezegd oncenventioneel en kan een fout blijken. Ik neem echter liever dat risico dan een echt geijkt patroon te volgen door niet alleen te recruiten wanneer de spoeling dunner is maar die recruiting zelfs zo te mikken dat we vooral niet te veel gebied als target bombarderen. En ja, dat is anders dan meestal gebeurd, dat is anders dan de opzet van 99% van alle stammen die vooral mikken op overleven. Sorry, ik mik op actie al brengt dat verlies op ;)



Je maakt het wel erg persoonlijk zeg, wie laat zich hier nou kennen? Heb in iedergeval een prikkel geraakt.

Ik maak het niet persoonlijker dan jij net deed.
Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten.


Dat je intellect hebt weten we wel, maar mooie quotes of gezegden maken het er niet anders op. Jullie zijn gewoon bijgedraait in houding omdat je doorhad dat je het alleen niet ging redden. Prima, maar verwacht dan niet dat het forum zich stilhoudt, helemaal niet als jullie gasten gaan recruiten die minder dan een maand geleden nog de grond in werden getrapt.

Ik daag je uit 1 post vanuit s.inc te vinden die negatief was tegenover Fietsventielachterbandrekfluoriscerendvestjehandvatpedaalkaderreflectordoekje was. Ik stel dan ook voor dat je even ophoud met een mening over een stam die correct bleek te projecteren op sommige individuele spelers ervan. Dat doen wij ook niet.


True, maargoed over TheNinor zijn we het wel eens. Dat is een held, alleen ik vind dat je niet moet recruiten wat je niet kan beschermen. Als TheNinor in de moeilijkheden komt wil ik nog wel eens zien wie z'n ZC allemaal 100 uur laat lopen.

Verrassend veel mensjes zo bleek al.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

ramonopoly zei:
Maar Fietsventiel vind ik echt complete faalangst van S.Inc, je recruit niet iemand die je eerst met de grond gelijk maakt enkel en alleen om zijn punten, want qua ligging is het ook een totaal kansloze zet. In mijn woordenboek heet zoiets falen, maargoed ik kan er heel goed heel erg naast zitten. Maar zonder tegenargument kan ik dat natuurlijk onmogelijk weten.
Geniaal! ik ben helemaal fan van je! :D

Ik vind het werkelijk knap hoe je jezelf tegenspreekt in verschillende berichten.
Hoe kan het nou weer "faalangst" zijn om iemand als dat doekje aan te nemen? Zoals hierboven al vermeld: het enige wat we doen is risico nemen en het spel verbreden.
OF je hebt werkelijk niet door wat je zegt in verschillende berichten, OF je hebt geen idee wat het grootste deel van die termen die je gebruikt, betekenen.
 
Bovenaan