Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Als je dat bullcrap vindt, waarover discussier je dan? Houd dan gewoon je mond, aangezien alle goede starters wel weten wie er allemaal bekend is van select, en ik daar niet bij hoor, wat is dan het probleem? Ik wil Jasey in laten zien dat hij een veel betere speler is zonder vieze acties te doen, dat heeft hij helemaal niet nodig. Als je dat bullcrap vindt, is de discussie over.

Dus omdat je ex-Select in je handtekening hebt staan zal Jasey mindere naaiacties vertonen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik ben benieuwd wat je verhaal is bij die andere topstammen in je handtekening.

DomTe heb ik zeer lang op RRGait gespeeld, Pt|Cm ong. 5 miljoen gegroeid & geholpen te leiden(pops), exe.! zeer lang gedeffed voor die stam op inactieve accs, in lock van farmrun van een verwaarloost account naar top10 gebracht met Broken Time., in V. samen met Thibaud op iSystem gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

En nogmaals, nu is voor mij de discussie over. Voor uitleg gaan jullie maar naar Uri B.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

DomTe heb ik zeer lang op RRGait gespeeld, Pt|Cm ong. 5 miljoen gegroeid & geholpen te leiden(pops), exe.! zeer lang gedeffed voor die stam op inactieve accs, in lock van farmrun van een verwaarloost account naar top10 gebracht met Broken Time., in V. samen met Thibaud op iSystem gespeeld.

Oké, zullen we hier maar stoppen met deze discussie en ontopic gaan:

Wat vinden jullie van Bassie?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

DomTe heb ik zeer lang op RRGait gespeeld, Pt|Cm ong. 5 miljoen gegroeid & geholpen te leiden(pops), exe.! zeer lang gedeffed voor die stam op inactieve accs, in lock van farmrun van een verwaarloost account naar top10 gebracht met Broken Time., in V. samen met Thibaud op iSystem gespeeld.

mah-chilling.png


And then?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Tis idd vrij 'lastig' :)p) om op 102 ms te backtimen.

Nee maar dat is mijn fout niet geweest. Ik weet wanneer ik moet klikken om een aantal ms te backtimen en heb gewoon pech gehad. Meestal zitten mij backtimes tussen de 50-200 ms na trgkomst maargoed het zij zo. Uiteindelijk vandaag niet echt slechte zaken gedaan en runner is alweer een dag van farmen en 2 edels kwijt. Heerlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nee maar dat is mijn fout niet geweest. Ik weet wanneer ik moet klikken om een aantal ms te backtimen en heb gewoon pech gehad. Meestal zitten mij backtimes tussen de 50-200 ms na trgkomst maargoed het zij zo. Uiteindelijk vandaag niet echt slechte zaken gedaan en runner is alweer een dag van farmen en 2 edels kwijt. Heerlijk :p

Jeroenturbo :cool:
 
Reactiescore
974
Re: Topstammen

Evil opgeheven.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Let me guess 3 times.

Hackers van ''The Peace Circle''?
 
Reactiescore
974
Re: Topstammen

Let me guess 3 times.

Hackers van ''The Peace Circle''?

"The Peace Circle heeft je stam opgeheven."



Wat ik binnenkreeg lijkt dat op een ja.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Lekker dan? Al een idee ofdat Brummbear de stam opnieuw opstart?
 
Bovenaan