Top & Flop stammen

DeletedUser5098

Guest
Re: Topstammen

"Superrunner heeft net een backtime gehad van 102 ms op de terugkomende troepen.
We kregen de vv, en hoopten om de aanval te kunnen dodgen, dat is gelukt."

Wat zevert hij dan..

De eerste aanvallen waren fakes. Voor iets van lag creeeren.
 

DeletedUser45824

Guest
Re: Topstammen

ninja.png


You've been Ninja edited.

Komt toch op het zelfde neer -.-

leuke emoticon :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nee, hij had tussen de 2e en de 3e aanval gedodged, als de eerste een backtime was was hij z'n clear kwijt geweest. Dus op zo'n 400, 500 ms.

juist :). Geen zin om op je in te gaan. Enige is is dat ik je verwijs naar m'n sig ;).
 

DeletedUser45824

Guest
Re: Topstammen

Nee, hij had tussen de 2e en de 3e aanval gedodged, als de eerste een backtime was was hij z'n clear kwijt geweest. Dus op zo'n 400, 500 ms.

Zelfs dat lijkt mij persoonlijk moeilijk, maar met wat geluk is alles mogelijk..

(@ Amokro: Ja, ik heb gefaald om op ~400 MS te dodgen, who blames me?)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

mislukte poging om grappig te zijn.

Haal aub ex-Select uit je handtekening. ;) Je hebt 2 dagen op Jasey's account gespeeld, en toen is er iets gebeurd (geen idee meer wat) waardoor je niet meer speelde. Toen ging je ook nog screen's van ons forum (waar geen belangrijke informatie op stond overigens) op het algemeen forum postten onder een anoniem forumaccount..

Jaa, jij bent ex-Select :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser45824

Guest
Re: Topstammen

Tis idd vrij 'lastig' :)p) om op 102 ms te backtimen.

What the fuck?

Haal aub ex-Select uit je handtekening. ;) Je hebt 2 dagen op Jasey's account gespeeld, en toen is er iets gebeurd (geen idee meer wat) waardoor je niet meer speelde. Toen ging je ook nog screen's van ons forum (waar geen belangrijke informatie op stond overigens) op het algemeen forum postten onder een anoniem forumaccount..

Jaa, jij bent ex-Select :rolleyes::rolleyes:

Mag ik het erin zetten stijn? :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Haal aub ex-Select uit je handtekening. ;) Je hebt 2 dagen op Jasey's account gespeeld, en toen is er iets gebeurd (geen idee meer wat) waardoor je niet meer speelde. Toen ging je ook nog screen's van ons forum (waar geen belangrijke informatie op stond overigens) op het algemeen forum postten onder een anoniem forumaccount..

Jaa, jij bent ex-Select :rolleyes::rolleyes:

Wat Jasey had gedaan was sowieso een vieze actie, als je na gaat vragen wat hij had gedaan dan weet ik voor 95% zeker dat je het met mij eens bent. Verder heb ik deze discussie al een keer gevoerd, en ga ik dit niet nog eens doen. Het waren overigens geen 2 dagen, doe je huiswerk eens.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Wat Jasey had gedaan was sowieso een vieze actie, als je na gaat vragen wat hij had gedaan dan weet ik voor 95% zeker dat je het met mij eens bent. Verder heb ik deze discussie al een keer gevoerd, en ga ik dit niet nog eens doen. Het waren overigens geen 2 dagen, doe je huiswerk eens.

Ach joh, 't zal allemaal wel.. jij bent GEEN ex-Select speler. ;) Snap niet waarom je dat in je handtekening zet hoor.

2 dagen, 3 dagen, weet ik veel.. je speelde er iig niet lang op ;)


rofl Mich :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ach joh, 't zal allemaal wel.. jij bent GEEN ex-Select speler. ;) Snap niet waarom je dat in je handtekening zet hoor.

2 dagen, 3 dagen, weet ik veel.. je speelde er iig niet lang op ;)

In die mening kan ik mij best vinden. Nogmaals heb ik deze discussie al een x gevoerd, en ik zet er niet ex-select in om er trots op te zijn of weet ik veel wat. Ik vind mezelf ook geen ex-Select speler. Ik zet het in m'n handtekening om Jasey (hopelijk) in te laten zien dat hij nooit meer zoiets vies bij andere mensen doet.
 

DeletedUser45824

Guest
Re: Topstammen

In die mening kan ik mij best vinden. Nogmaals heb ik deze discussie al een x gevoerd, en ik zet er niet ex-select in om er trots op te zijn of weet ik veel wat. Ik vind mezelf ook geen ex-Select speler. Ik zet het in m'n handtekening om Jasey (hopelijk) in te laten zien dat hij nooit meer zoiets vies bij andere mensen doet.

Bullcrap reden volgens mij :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

In die mening kan ik mij best vinden. Nogmaals heb ik deze discussie al een x gevoerd, en ik zet er niet ex-select in om er trots op te zijn of weet ik veel wat. Ik vind mezelf ook geen ex-Select speler. Ik zet het in m'n handtekening om Jasey (hopelijk) in te laten zien dat hij nooit meer zoiets vies bij andere mensen doet.

Dit is echt de belabberste reden ooit. Zeg wat hij deed dan, want ik heb echt geen idee?

Je zet het erin om te pronken met een grote stamnaam, terwijl je er heeeeel kort speelde.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Bullcrap reden volgens mij :D

Als je dat bullcrap vindt, waarover discussier je dan? Houd dan gewoon je mond, aangezien alle goede starters wel weten wie er allemaal bekend is van select, en ik daar niet bij hoor, wat is dan het probleem? Ik wil Jasey in laten zien dat hij een veel betere speler is zonder vieze acties te doen, dat heeft hij helemaal niet nodig. Als je dat bullcrap vindt, is de discussie over.
 

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

In die mening kan ik mij best vinden. Nogmaals heb ik deze discussie al een x gevoerd, en ik zet er niet ex-select in om er trots op te zijn of weet ik veel wat. Ik vind mezelf ook geen ex-Select speler. Ik zet het in m'n handtekening om Jasey (hopelijk) in te laten zien dat hij nooit meer zoiets vies bij andere mensen doet.

Als ex-leider van Select:

Bullshit en haal dat aub weg uit je sig, je bent het niet waard die naam erin te hebben staan.
 
Bovenaan