Top/Flop stammen

Reactiescore
0
Ach R2W of niet iedereen doet eraan. Ja ook Planet. (Die voelen zich nu vast op de teentjes getrapt)

Planet. Bijvoorbeeld heeft zojuist weer even 2 leden erbij. (Nota bene 1 speler die uit een stam kwam die AAO aanviel) Dan hebben ze zelf ook nog meerdere MB stammen waarvan er 1 MB stam (little) ruim meer dan een miljoen punten heeft.

Dit spel draait gewoon om het R2W, als het niet lukt dan maar op de simpele manier, iedereen doet eraan, ook diegene die het hardst roepen dat ze tegen het R2W zijn.
 
Reactiescore
1.383
Haha wat een mooie rekruut van Planet, ben benieuwd hoe het er nu verder uit gaat zien met Story en Angels daar.
 
Reactiescore
25
ah , als je alle stammen tegen je hebt en Method heel de rim internt dan weet je dat het voor F5 moeilijk werd . Spijtig genoeg zonder leiding en stam cohesie ... wel respect voor coru want hij heeft het nooit opgegeven en Method op een sluwe manier terug naar boven gebracht . Als ik zou kijken naar sommige forum mods is dit de manier van spelen . Nu op Method kritiek geven is eigenlijk ook wat hypocriet daar meeste stammen hun ogen dicht hebben gedaan. Maar als F5 nu wel de mogelijkheid had gekregen om naps te krijgen op andere fronten zou dit nooit aanvaard geweest zijn . Sommige accounts waren van mening dat dit niet hoefde en andere zouden enkel aan hun eigen groei gedacht hebben. Nu volg ik Luuk niet geheel het is niet door het oude Method erbij te nemen dat er problemen waren ( Mssn ja 2 spelers ) maar vooral aan het missen van een leiding en stamstrategie en Method die op een slinkse manier ons west front lang heeft kunnen tegenhouden . Als je ziet hoe snel de Method spelers zijn gegroeid en niet door vijandige dorpen. De sluwste accounts winnen tegenwoordig en gezien het een spel is, is er vaak geen zelfrespect met als enig doel winnen ten koste van alles .
 
Reactiescore
25
Hoezo zou ik hier niet meer durven ?
Heb ik iets gedaan wat onder vuil spel valt ?

De leden die nu terug zijn, zijn allemaal Oud leden vanuit Methode.
Na een tijdje weg geweest te zijn, zijn ze weer terug thuis.
Hierbij is er niemand vanuit Methode gekickt geworden om plaats te maken voor een accounts met meer punten.

Dat F5en leiding (als je dat een leiding mag noemen) er een grote puinzooi van heeft gemaakt, is dus ook niet mijn schuld.
De achter gebleven F5en accounts hebben nu een afkoel periode en kunnen in die periode zelf keuzes maken.
Hierbij halen wij dus niet zoals F5en het deed, leden binnen en gelijk in de aanval gaan.

Dat Fix nu even op AF komt klagen is opzicht ook niks mee.
Want volgens de berichten die ik heb, zijn sommige Fix accounts dringend opzoek naar Co spelers, om een kans te maken te Methode.

Al bij al, zou ik zelfs een Fusie tussen Fix en Planet niet erg vinden.
Wellicht dat jullie wat vaart achter die gesprekken kunnen zetten.

Alle leden zijn ex leden , vergeet je soms niet de waarheid te zeggen haha . Dorpsmafketel was een F5 sinds start .
 
Reactiescore
1.380
ach zo praat methode het goed.

Ze zijn allemaal ook een stuk minder actief op het forum in ene keer.

Dat is ook een teken dat ze heel goed weten dat ze fout bezig zijn.
 
Reactiescore
25
Verschil zit hem toch meer in, dat F5en leden aannam en gelijk mee liet doen met de Massa ;)
Hum Wie dan ? Want ik herinner mij dat ik in de stam bleef tot de massa over was bij jou . Hier zijn de leden voor en tijdens de massa vertrokken . Anders lag er niemand goed van de nieuwe F5 ex Method leden om massa op jou te doen destijds .

Toen F5en 6 accs van Method aannam hoorde ik niemand van jullie klagen, nu recruit Method er 2 van een gebroken F5en maar dat kan niet?
Zat jij op af ? Dit heeft net de kop gekost aan F5 omdat plots iedereen zich tegen F5 keerde . Enig verschil is dat Method uit elkaar viel na een fusie 1 week eerder . Hier zitten we al toch heel wat langer samen . Mensen die praten zonder te weten man man . Ga een film zien ofzo

Juist door veel leden en klote lijnen gaan ze dus moeten internen. Wat houd dat in? Gratis dorpen. Je krijgt accounts met meer spelers per account. Het is een win win situatie. Waar geen enkele andere stam aan kan kloppen. Extra spelers of gratis dorpen krijg je niet zomaar.
Kijk naar nap time en alle mb die Method had die nu oh allemaal geedeld zijn :)

Nu , zoals ik eerder zei . Method speelde het sluwer als jullie en nu moeten spelers niet komen klagen . Het is vallen en opstaan.
 
Reactiescore
106
ah , als je alle stammen tegen je hebt en Method heel de rim internt dan weet je dat het voor F5 moeilijk werd . Spijtig genoeg zonder leiding en stam cohesie ... wel respect voor coru want hij heeft het nooit opgegeven en Method op een sluwe manier terug naar boven gebracht . Als ik zou kijken naar sommige forum mods is dit de manier van spelen . Nu op Method kritiek geven is eigenlijk ook wat hypocriet daar meeste stammen hun ogen dicht hebben gedaan. Maar als F5 nu wel de mogelijkheid had gekregen om naps te krijgen op andere fronten zou dit nooit aanvaard geweest zijn . Sommige accounts waren van mening dat dit niet hoefde en andere zouden enkel aan hun eigen groei gedacht hebben. Nu volg ik Luuk niet geheel het is niet door het oude Method erbij te nemen dat er problemen waren ( Mssn ja 2 spelers ) maar vooral aan het missen van een leiding en stamstrategie en Method die op een slinkse manier ons west front lang heeft kunnen tegenhouden . Als je ziet hoe snel de Method spelers zijn gegroeid en niet door vijandige dorpen. De sluwste accounts winnen tegenwoordig en gezien het een spel is, is er vaak geen zelfrespect met als enig doel winnen ten koste van alles .

Nuja de rim 'internen' is enkel een reactie op de eerste rekruuts van enkele leden van method door F5. In de rim zat eerst de stam G.G.P die samen wou werken met method tegen de grote 'boeman' F5 en hun moraalbrekers. Wanneer F5 dan half method eerst rekruut moesten er wel gerichte fusies gebeuren om nog maar een kleine kans tegen F5 te hebben. Iedereen kan zeggen wat ie wilt maar coruscant en Nap time hebben uit een 'gebroken' method toch wel terug iets moois gemaakt. Voor er aan zogenoemde R2W gedaan werd zijn er verschillende massa s van gruttepier en F5 afgeslagen met 0 dorpenverlies terwijl dit aan de andere kant totaal niet het geval was..
 
Reactiescore
25
Nuja de rim 'internen' is enkel een reactie op de eerste rekruuts van enkele leden van method door F5. In de rim zat eerst de stam G.G.P die samen wou werken met method tegen de grote 'boeman' F5 en hun moraalbrekers. Wanneer F5 dan half method eerst rekruut moesten er wel gerichte fusies gebeuren om nog maar een kleine kans tegen F5 te hebben. Iedereen kan zeggen wat ie wilt maar coruscant en Nap time hebben uit een 'gebroken' method toch wel terug iets moois gemaakt. Voor er aan zogenoemde R2W gedaan werd zijn er verschillende massa s van gruttepier en F5 afgeslagen met 0 dorpenverlies terwijl dit aan de andere kant totaal niet het geval was..
Ah komaan , zwijg als je het verhaal niet weet man . Hoe kan je half Method rekruteren als Method zelf die leden nog maar een week heeft en het gewoon verkeerd loopt met de leider van Method . Was die leider niet zo onbekwaam waren die leden ook niet vertrokken . Stop is met de fout elders te leggen en trachten goed te praten wat jullie verkeerd deden .

Het ergste is dat coru liked terwijl hij zelf amper 1 dag in method zat toen het gebeurde . Denk dat hij zich enkel herinnert wat hij zelf in zijn hoofd heeft gebrainwasht
 
Reactiescore
141
wel respect voor coru want hij heeft het nooit opgegeven en Method op een sluwe manier terug naar boven gebracht .

0,0 respect kennelijk want de eerste spelers verlaten method alweer :biggrin:
 

Deleted User - 487971803

Guest
Het is geven en nemen kwestie. Wanneer er geen respect is richting de leden, dan ontvangt men als leiding ook geen respect.
 

Deleted User - 487948682

Guest
@Coruscant die zijn net gerekruteerde nummer 1 speler uit de stam gooit, ik pak de popcorn alvast. Dit wordt smullen!
 
Bovenaan