Top/Flop stammen

Reactiescore
634
Hoezo zou ik hier niet meer durven ?
Heb ik iets gedaan wat onder vuil spel valt ?

De leden die nu terug zijn, zijn allemaal Oud leden vanuit Methode.
Na een tijdje weg geweest te zijn, zijn ze weer terug thuis.
Hierbij is er niemand vanuit Methode gekickt geworden om plaats te maken voor een accounts met meer punten.

Dat F5en leiding (als je dat een leiding mag noemen) er een grote puinzooi van heeft gemaakt, is dus ook niet mijn schuld.
De achter gebleven F5en accounts hebben nu een afkoel periode en kunnen in die periode zelf keuzes maken.
Hierbij halen wij dus niet zoals F5en het deed, leden binnen en gelijk in de aanval gaan.

Dat Fix nu even op AF komt klagen is opzicht ook niks mee.
Want volgens de berichten die ik heb, zijn sommige Fix accounts dringend opzoek naar Co spelers, om een kans te maken te Methode.

Al bij al, zou ik zelfs een Fusie tussen Fix en Planet niet erg vinden.
Wellicht dat jullie wat vaart achter die gesprekken kunnen zetten.
 
Reactiescore
571
De achter gebleven accounts hebben 0 keuze. Kijk eens op de kaart man. Wat moeten ze doen met 0 save en 0 edelruimte. Ze hebben een 360 graden front met method nu.

Maarre invite meteen iedereen terug ;)
Le roy
Kramed
Robbo

Ooh wacht kan helaas niet. Eerst nog ff internen en plaats maken he.
 
Reactiescore
634
De achter gebleven accounts hebben 0 keuze. Kijk eens op de kaart man. Wat moeten ze doen met 0 save en 0 edelruimte. Ze hebben een 360 graden front met method nu.

Maarre invite meteen iedereen terug ;)
Le roy
Kramed
Robbo

Ooh wacht kan helaas niet. Eerst nog ff internen en plaats maken he.

Is eigenlijk zeer positief dat je nu zo zorgzaam bent over de achter gebleven F5en leden.
Kan jij ze geen invite sturen voor Fix ?
 
Reactiescore
2.177
Eerst allemaal haten op elkaar en nu bij elkaar in de stam gaan, best lachwekkend. Als je even nadenkt dan ga je ook zien dat dit toch niet gaat werken.
 
Reactiescore
571
Nee ik ben niet zorgzaam over die leden. Punt is dat jij doet alsof ze een keuze hebben. Wees even eerlijk en zeg gewoon dat ze geen keuze hebben. Je recruit er leuk 4mil aan punten bij. Dat noem jij oude leden terug halen? Dus dan is het geen r2w toch?
 
Reactiescore
634
Nee ik ben niet zorgzaam over die leden. Punt is dat jij doet alsof ze een keuze hebben. Wees even eerlijk en zeg gewoon dat ze geen keuze hebben. Je recruit er leuk 4mil aan punten bij. Dat noem jij oude leden terug halen? Dus dan is het geen r2w toch?

Vraag even aan hun welke mogelijkheden ze hebben en kom dan posten

Eerst allemaal haten op elkaar en nu bij elkaar in de stam gaan, best lachwekkend. Als je even nadenkt dan ga je ook zien dat dit toch niet gaat werken.

De punten zijn uitgesproken en deels ook via AF.
Mocht blijken dat jij achteraf gelijk hebben, dan zal Methode binnenkort paar leden minder hebben
 
Reactiescore
571
Laatste poging. Stel ze hebben een keuze. Wat al die opties zijn maakt mij niet uit. Ik beweer dat al die accounts gratis punten zijn voor method. Of wil je dit ontkennen? Dan kijken we over een maandje wel wat ervan over is.
 
Reactiescore
634
Methode is sws in strijd tegen F5en.
Om het Fair te laten verlopen hebben de F5en leden en de leden die nu een nieuwe stam hebben opgericht een afkoel periode gekregen.
In die periode kunnen zij keuzes maken.

Ze hebben in ieder geval een keuze, welke zij gaan aannemen is aan hun.
Zodra de afkoelperiode voorbij is, zal er weer gestreden worden.

Wat er over een maand nog aanwezig is in W74 is moeilijk te voorspellen nu.
Maar als we realistisch zijn, grote kans dat er over een maand een 1 vs 1 gaat zijn.

Teveel stammen kijken enkel voor punten en besteden te weinig tijd voor de account bezettingen.
Dit blijkt nu ook duidelijk naar de smeekbedes in andere werelden voor Co spelers.
 
Reactiescore
634
We kunnen nu tijdens zo een mooie dag in herhaling blijven vallen en zien wie vaker kan herhalen.
Of jullie gaan de leden van F5en benaderen en zien welke keuzes zij hebben :)
 
Reactiescore
29
Toen F5en 6 accs van Method aannam hoorde ik niemand van jullie klagen, nu recruit Method er 2 van een gebroken F5en maar dat kan niet?
 
Reactiescore
29
Ik hoorde Method juist heel veel klagen, dat dat not done was. Nu doen ze het zelf ook ;)

Klopt, maar schijnbaar vond niemand anders dat een probleem, integendeel zelfs. Maar nu dus wel ineens.

F5en viel sws uit elkaar, en dat komt niet doordat wij 2 van hun spelers hebben opgenomen.
 
Reactiescore
300
Hoezo zou ik hier niet meer durven ?
Heb ik iets gedaan wat onder vuil spel valt ?

De leden die nu terug zijn, zijn allemaal Oud leden vanuit Methode.
Na een tijdje weg geweest te zijn, zijn ze weer terug thuis.
Hierbij is er niemand vanuit Methode gekickt geworden om plaats te maken voor een accounts met meer punten.

Dat F5en leiding (als je dat een leiding mag noemen) er een grote puinzooi van heeft gemaakt, is dus ook niet mijn schuld.
De achter gebleven F5en accounts hebben nu een afkoel periode en kunnen in die periode zelf keuzes maken.
Hierbij halen wij dus niet zoals F5en het deed, leden binnen en gelijk in de aanval gaan.

Dat Fix nu even op AF komt klagen is opzicht ook niks mee.
Want volgens de berichten die ik heb, zijn sommige Fix accounts dringend opzoek naar Co spelers, om een kans te maken te Methode.

Al bij al, zou ik zelfs een Fusie tussen Fix en Planet niet erg vinden.
Wellicht dat jullie wat vaart achter die gesprekken kunnen zetten.

Planet rekt jullie solo man hebben we fix niet voor nodig :cool:
 
Reactiescore
1.380
mooie uitspraak ze hebben een keuze @Coruscant.

Klopt ze hebben een paar keuzes:
1. of door methode na de afkoel meteen verslagen te worden door een te grote overmacht.
2. na de afkoel periode verslagen worden door Methode.

Ze hebben geen keus. Ze kunnen nergens heen ook niet naar Planet als je het goed bekijkt want dan moet Planet zich leeg zetten om ze te kunnen helpen want ze hebben een aardig front gekregen daardoor.

Dat recruiten van F5en in begin is ook genoeg over gezegd ook door jullie. Het ergste is eigenlijk dat jullie precies hetzelfde doen en dat dan weer goed praten omdat de rest van de F5en leden een zogenaamde keuze hebben (de strop of de stoel keuze).

Door het recruiten van Methode werken jullie bijna na een 1 vs 1 battle ipv. meerdere stammen. Zeker met save wat jullie hebben.

Dit is een wereld waar je met gemak met 10 man kan winnen alleen als je dan 20 accounts neemt dan zijn andere ook genoodzaakt om dat te doen.

Ik vind dit persoonlijk heel jammer om te zien en het verneukt weer eens een wereld.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind trouwens wel hypocriet van mensen. Ik ben het er 100% mee eens dat de recruits een R2W zijn. Alleen FIX doet precies hetzelfde? Panda heeft op dit moment voor 600k aan MB’s gerecruit in de rim. Waarom vinden we dit geen R2W dan?
 
Reactiescore
571
Klopt, maar schijnbaar vond niemand anders dat een probleem, integendeel zelfs. Maar nu dus wel ineens.

F5en viel sws uit elkaar, en dat komt niet doordat wij 2 van hun spelers hebben opgenomen.

Eerste reactie van een clown gespot. Nee het komt niet door 2 leden. Je recruit meer dan de helft van f5 qua punten. Leden die achterblijven hebben 0 toekomst mogelijkheden voor zichzelf, behalve een intern en ergens anders verder spelen.



hoezo verneukt dit een wereld? jullie zitten amper aan de mid game.

Speel jij deze wereld? Maak aub eens een kaartje met huidig Method en markeer overige f5 leden aub. Kijk wat voor ligging ze hebben t.o.v. Planet, Naw en Fix. Reageer dan nog eens. Misschien heb je dan een beter beeld voor je.
 
Bovenaan