Top/Flop stammen

Deleted User - 487710895

Guest
ik ben het met je eens hoor en zou zelf zoiets nooit doen maar het is nou eenmaal iets wat bij het spelletje hoort helaas. En door die uni twijfelde ik ook juist om deze wereld te gaan spelen want ik vind het een onzin iets wat er snel uitgehaald moet worden.

Btw als een stammaa dat zou doen zou diezelfde dat de edels al die kant opvliegen want ik vind dat als je in een stam zit je er ook moet blijven zeker als je je eigen stam er enorm mee verzwakt. Als de stam op verliezen staat door massas is het een ander verhaal.
Vind het dus niet bij het spelletje horen, vooral slecht van de hoppende partij. Gewoon alle namen zoals Angel of destruction onthouden en die op andere werelden nooit in je stam opnemen. Want die hopt al wanneer die een kleine beter kans ziet.
 
Reactiescore
271
Vind het dus niet bij het spelletje horen, vooral slecht van de hoppende partij. Gewoon alle namen zoals Angel of destruction onthouden en die op andere werelden nooit in je stam opnemen. Want die hopt al wanneer die een kleine beter kans ziet.

Gaan we weer??
Hoe vaak moet ik duidelijk maken dat het niet om een "betere kans" was maar dat ik zelfs nog eerder stamloos was geweest als met plaque door te gaan met al dat intern gezeur?

Begin me nu wel een beetje af te vragen wie je in game bent aangezien ik je niet ken en je blijkbaar een aardig probleem met me heb?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ik ben rudy niet, de slachter van noobs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487970061

Guest
Je bent gewoon een zielig ventje die alleen commentaar op iedereen wil geven, maar te bang is om er voor uit te komen wie hij is :redface: Wees gewoon een man en zeg waar je speelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487970061

Guest
Oh mijn hart is prima hoor, bedankt voor je zorgen :biggrin: maar ben je toevallig een van de curoscant spelers? Een hoop schreeuwen, geen bewijzen, geen vragen beantwoorden. Lijkt er prima bij te passen namelijk :tongue:
 
Reactiescore
1.075
Vechten! Vechten! Vechten! Vechten!
 

Deleted User - 487710895

Guest
De pro astaroth spreekt ook, name changen omdat die zo hard had geflopt.
 
Reactiescore
1.380
gaat het nog ergens over of is dit weer een discussie met een hoop gelul in de ruimte?

Als jullie nou gewoon die tijd in presenteer je account stoppen dan is het ook nog eens leuk om te lezen wat jullie schrijven.
 
Bovenaan