Top/Flop stammen

Reactiescore
65
F5 weer een rekruut/intern van de vijand erbij; Tyler Crest

Tjah, wij kunnen er ook niet aan doen dat 'de vijand' niet overlegt met hun leden ivm de nap die ze aangaan met P..Tyler had een aanval gepland op Necesarry Roughness (P.) en een dag ervoor komt de leiding van Inv. plots zwaaien met een NAP waarbij Tyler plots uit de lucht viel. Hij stond erop dat zijn aanvallen gingen doorgaan, waardoor die dan toch moest leaven. Hij kwam daarop bij ons aankloppen en wij hebben hem warm ontvangen. Eind goed al goed :)
 

Deleted User - 487915945

Guest
Tjah, wij kunnen er ook niet aan doen dat 'de vijand' niet overlegt met hun leden ivm de nap die ze aangaan met P..Tyler had een aanval gepland op Necesarry Roughness (P.) en een dag ervoor komt de leiding van Inv. plots zwaaien met een NAP waarbij Tyler plots uit de lucht viel. Hij stond erop dat zijn aanvallen gingen doorgaan, waardoor die dan toch moest leaven. Hij kwam daarop bij ons aankloppen en wij hebben hem warm ontvangen. Eind goed al goed :)

Toch apart. Gister een volwassen gesprek gevoerd met beide spelers van het account Tyler Crest, omdat de realiteit toch iets minder rooskleurig is dan hierboven wordt geschetst. Ik kan zeggen dat dat contact goed verliep, waarbij alle plooien die er waren zijn rechtgestreken. Vervolgens wordt er nu een volledig alternatieve versie van dit verhaal op het Af gepost.

Dat ervanuit inv. gefaald is met betrekking tot de oorlog jegens F5en, is een feit wat als een paal boven water staat. Op het moment dat de gezamenlijke aanval gecommuniceerd werd, was een groot deel van de leden van Inv. hier niet van op de hoogte (daarmee ook Tyler Crest niet).

Toch is het niet helemaal waar dat Tyler één dag van tevoren een NAP opgelegd heeft gekregen. Op zondag 14 juni heb ik ze middels een PM al op de hoogte gebracht van een NAP tussen inv. en P., wat voor ons als stamleiding van P. erg onverwacht kwam. We hadden namelijk net de dagen ervoor incomings gehad vanuit het account Tyler Crest, en nu werd een nap aangeboden om volledig op F5en te focussen;
Screenshot_14.png

Hoewel Tyler Crest dus vanuit de eigen stam niet op de hoogte was gebracht, werd dat wel gedaan vanuit P. (er uiteraard vanuit gegaan dat het plan dat mij middels PM was gestuurd, ook binnen de stam Inv. gecommuniceerd was). We hadden er al enige twijfels bij, maar als de stamleider van een stam aangeeft dat er een nap is, dan mag er aangenomen worden dat deze gehanteerd wordt door alle spelers van die stam. Als je het niet eens bent met die beslissing, dan zoek je een nieuwe stam.

24 uur later zou het plan dan ook bekend worden op het forum van Inv, waar iedereen toegang toe zou hebben (op 15 juni dus). Er werd meteen al gesproken van een onderlinge nap tussen de stammen die zich zouden aansluiten bij het gezamenlijke offensief. De oorlog wordt op dinsdagochtend 16 juni verklaard aan F5en, en op dat moment zit Tyler Crest nog altijd in de stam Inv. Pas in de nacht van 16 op 17 juni, kiest Tyler Crest er dan voor om de stam te verlaten (om 01.04 uur). De eerst 'wave' aanvallen is dan reeds 24 uur geleden al verstuurd, waardoor er vanuit P. werd gedacht dat alle betrokken spelers uit de stam zich hadden neergelegd bij de beslissing van de leiding. De tijd tussen het moment waarop bekend was dat er een nap was afgesproken, en het moment waarop de aanval op Necessary Roughness werd uitgevoerd bedraagt dus 2,5 dag.

De plannen om de speler Necessary Roughness waren op dat tijdstip al besproken met Wieze2, zoals aangegeven waren de plannen er op Necessary Roughness al voor er een planning was tot een gezamenlijk offensief, Tyler Crest kwam niet achteraf aankloppen, maar nog voor er überhaupt sprake was van de massa jegens F5en. De blitz moest allemaal in een tijdsbestek van 7 uur, omdat de reactie op het offensief jegens F5en 24 uur later op 17 juni 08:00 uur moest aankomen, Tyler Crest zat nog tot 01:04 uur in de stam, zoals gezegd. Er is vanuit Tyler Crest overigens ook aan mij bevestigd dat er al in een eerder stadium sprake was van een samenwerking met betrekking tot het edelen van Necessary Roughness. Helaas gaf desbetreffende speler diezelfde ochtend nog aan direct te stoppen, zonder vv af te geven, waardoor de dorpen allemaal zijn verloren.

Kortom, de situatie ligt iets anders dan er nu wordt geschetst. Gisteren hebben Tyler Crest en ik een goed gesprek met elkaar gehad, waarbij namens het account aangegeven werd dat er niet geheel diplomatiek perfect gehandeld is, daarom vind ik het jammer dat er nu namens een andere partij een geheel alternatieve versie van het verhaal op het AF wordt gepost. Dat doet de reputatie van F5en geen eer aan.

Resteert mij nog even toe te lichten dat ondanks Tyler Crest 24 uur na het offensief pas is geleaved, hij heeft aangegeven geen informatie door te hebben gestuurd naar F5en. Deze post is dus ook niet bedoeld om te insinueren dat dit is gebeurd, dat laat ik geheel aan de eigen verbeelding, vanuit Tyler Crest is aangegeven dat er geen informatie is uitgelekt, dus dat wordt namens mij voor kennisgeving aangenomen :)
Ik hoop daarmee dat ik op een zo'n onpartijdig mogelijke manier het 'echte' verhaal heb uitgewerkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
65
daarom vind ik het jammer dat er nu namens een andere partij een geheel alternatieve versie van het verhaal op het AF wordt gepost. Dat doet de reputatie van F5en geen eer aan.

Wat klopt er niet aan mijn verhaal dan? Je verhaal is gewoon 'completer' en zet mijne zelfs kracht bij, maar maakt mijn niet minder waar.

een dag ervoor komt de leiding van Inv. plots zwaaien met een NAP

Dus wat je daar vertelde over dat je 2,5 dagen op voorhand hem met de NAP had laten kennismaken is correct , maar ik had het over de leiding van Inv..

Je schildert me af of ik precies leugens verkoop maar geeft me over zo goed als heel de lijn gelijk als ik het zo bekijk.
 

Deleted User - 487915945

Guest
Wat klopt er niet aan mijn verhaal dan? Je verhaal is gewoon 'completer' en zet mijne zelfs kracht bij, maar maakt mijn niet minder waar.

Je doet het voorkomen alsof Tyler Crest zich genoodzaakt zag om bij jullie aan te kloppen om de aanvallen door te mogen zetten, terwijl er in een eerder stadium juist al overleg heeft plaatsgevonden over een gezamenlijke aanval. Het lijkt nu een beetje alsof hij moest leaven om een tegenactie op touw te zetten, terwijl dit plannetje in werkelijkheid al veel eerder was gesmeed. Er was al sprake van een samenwerking, en toen werd bekend gemaakt dat Inv. zich op F5en ging richten. Tyler Crest zag zich pas 24 uur na het versturen van de massa zich genoodzaakt om die samenwerking bekend te maken. Dat noem ik niet zo zeer aankloppen, eerder een geheim plannetje uit de doeken doen.

Dus wat je daar vertelde over dat je 2,5 dagen op voorhand hem met de NAP had laten kennismaken is correct , maar ik had het over de leiding van Inv..

Het is toch zo dat de stamleiding beslist of er een nap namens de stam wordt aangehaald? Hoe en op wat voor manier dat gebeurt heeft te maken met het niveau binnen die stam. Je gaf aan de Tyler Crest pas één dag van te voren op de hoogte was van de nap, ik geef aan dat dat dus niet waar is.
 
Reactiescore
65
Je gaf aan de Tyler Crest pas één dag van te voren op de hoogte was van de nap, ik geef aan dat dat dus niet waar is.

Je leest niet zo goed denk ik.
Nogmaals: Ik gaf aan dat die 1 dag van te voren op de hoogte was van de nap vanuit Inv. , niet vanuit P.

Je doet het voorkomen alsof Tyler Crest zich genoodzaakt zag om bij jullie aan te kloppen om de aanvallen door te mogen zetten, terwijl er in een eerder stadium juist al overleg heeft plaatsgevonden over een gezamenlijke aanval.

Klopt, moet hij ook. Ofwel stamloos ofwel met ons. Ik weet wat kiezen ;)
 
Reactiescore
141
Altijd leuk, kwaliteit vs kwantiteit ;)

Daar gaan we al, 1 blitzje, dawn -7 :p
 
Reactiescore
11
Dawn flop kan ik nog niet met zekerheid zeggen, dit was 1 speler die zeker flop was inderdaad.
 
Bovenaan