Top/Flop stammen

Reactiescore
5.686
Toen moest je idd nog veel tijd in TW steken om mee te dingen met de top :)
Veel minder dan nu hoor. Veel spelers speelde solo of met enkele kleinschalige teams 2/3. Looptijden waren veel groter en de intensiteit van werelden veel minder. De moeite die je voor acties moest doen was wel veel meer inderdaad, maar de intensiviteit is toch wel omhoog vind ik. Als ik naar w71 kijk, komt er iedere week een stammassa, wordt er veel meer geblitzed en is het aantal uur dat een top account online is gerust 24/7.
Waarbij op enkele (toch wel top accounts) waar ik vroeger heb gespeeld, ik en mijn tegenstanders bijna nooit 24/7 online waren.

Werelden duren langer inderdaad, dat wel. Na 3 jaar was je er onderhand wel klaar mee, maar omdat er zoveel tijd en moeite in zat speelde ik het maar uit. Al was er meestal in de laatste periodes van een wereld niet veel meer te doen dan barbs edelen en duizende aanvallen met de hand eruit gooien, veel zou ik niet gemist hebben als ik voortijdig gestopt was.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik hoorde via via dat Wow Who weer een stab heeft uitgevoerd. Zou mij biks verbazen, de 3e of 4e wereld op rij
 
Reactiescore
241
Over WQ hoorde ik ook een aantal dingen, hoe zat dat precies vanuit jouw perspectief?
 
Reactiescore
241
Quarantainewereld.
 
Reactiescore
1.647
Quarantainewereld.

Was gewoon een ruk wereld. Robin speelde er het meeste vanuit ons team, ik was er half bij betrokken. Was leuk begin maar daarna kwam het gezeik. Architect welke nooit aangenomen had moeten worden en gewoon zijn afspraken verbreekt, toen ik zei niet kon en stab was werd ik voor van alles en nog wat uitgescholden in stamdiscord. Calamity en Abuser die in stam tijdelijk onderkomen zagen en daarna leavde en vijanden werden terwijl alle lijnen aangepast voor hen waren. Stam was gewoon ene drama naar andere drama waarna wij de stekker eruit trokken. Hadden onze groei begin opgeofferd door full Def te spelen voor stam, hierdoor konden account als Night Pharmacy, Mater en Thomas stand houden in begin. Maar toen wij wilden groeien werden zaken uitgesteld en wij ons maar opofferen, toen stam uit elkaar viel en wij niet eens stuk front mochten overnemen waren we er klaar mee en zijn we daar gestopt.
 
Reactiescore
241
Ja was veel gedoe idd. TNP en Thomas speelden wel erg slecht. Werd deffen werd er niet heel efficiënt gedaan om het heel zachtjes uit te drukken. Onze front spelers, waren wat aanvallen/edelen niet heel actief dus er werd helaas weinig gebruik van gemaakt. Uiteindelijk zouden jullie dat toch wel winnen gezien de kwantiteit. Dus besloten wij om ook maar op del te gaan, hadden weinig zin om nog een maand te spelen waarbij de frontspelers één voor één vallen.

Maar ik bedoelde eigenlijk legendarischepinda, daar hoorde ik wat van en was nieuwsgierig naar was jouw kant van het verhaal was. Voordat er te snel conclusies worden getrokken, wat maar al te snel gebeurt.
 
Reactiescore
1.647
Ja was veel gedoe idd. TNP en Thomas speelden wel erg slecht. Werd deffen werd er niet heel efficiënt gedaan om het heel zachtjes uit te drukken. Onze front spelers, waren wat aanvallen/edelen niet heel actief dus er werd helaas weinig gebruik van gemaakt. Uiteindelijk zouden jullie dat toch wel winnen gezien de kwantiteit. Dus besloten wij om ook maar op del te gaan, hadden weinig zin om nog een maand te spelen waarbij de frontspelers één voor één vallen.

Maar ik bedoelde eigenlijk legendarischepinda, daar hoorde ik wat van en was nieuwsgierig naar was jouw kant van het verhaal was. Voordat er te snel conclusies worden getrokken, wat maar al te snel gebeurt.

Die naam zegt me eigenlijk helemaal niks zo snel xD Zoals zei Robin speelde meeste
 
Reactiescore
18
Ja was veel gedoe idd. TNP en Thomas speelden wel erg slecht. Werd deffen werd er niet heel efficiënt gedaan om het heel zachtjes uit te drukken. Onze front spelers, waren wat aanvallen/edelen niet heel actief dus er werd helaas weinig gebruik van gemaakt. Uiteindelijk zouden jullie dat toch wel winnen gezien de kwantiteit. Dus besloten wij om ook maar op del te gaan, hadden weinig zin om nog een maand te spelen waarbij de frontspelers één voor één vallen.

Maar ik bedoelde eigenlijk legendarischepinda, daar hoorde ik wat van en was nieuwsgierig naar was jouw kant van het verhaal was. Voordat er te snel conclusies worden getrokken, wat maar al te snel gebeurt.

Waar deden wij het slecht volgens jou op quarantaine?
 
Reactiescore
1.647
Waar deden wij het slecht volgens jou op quarantaine?

200.gif
 
Reactiescore
241
Waar deden wij het slecht volgens jou op quarantaine?

Oei als je het zelf niet eens doorhad is het wel heel serieus.

Ik was hier uiteenzetting van al jouw stomme acties aan het uitwerken, maar dit is zonde van mijn tijd. Je had bergen stamdef, dodgen en snipen is onbekend voor jou. Had goed contact met meerdere VEEG spelers, en telkens was de vv bij Tom/Bjorn of andere spelers zodat die het snipe werk konden doen. Als die er niet waren koos jij meestal voor de recap optie (ook al stonden hadden de dorpen nog veel troepen buiten het dorp). Deffen op lage muren gebeurde ook dagelijks, ipv dat je die besloot te recappen besloot je om 3/4 clears op muur 0 te pakken. Ook het dodgen van mobiele defdorpen en clears werd behoorlijk vaak vergeten. Er was ook nog het geval dat je een treintjes stuurde op een dorp wat je 5 uurtjes ervoor gerecapt had.

Thomas de trein deed het wel wat beter, ik zal eens kijken of ik nog wat leuke rapportjes kan vinden, maar we hebben er toen goed om kunnen lachen ;)

Maar dat waren andere tijden, in die twee maand kan er natuurlijk veel veranderd zijn.
 
Reactiescore
986
TNP verdedigde vrij dramatisch ja. Goeie kerel maar deffen was niet zijn sterkste punt. Elke morgen was er wel een nieuwe request voor stamdef terwijl elk account wel front had met iemand. Bovendien wist je ook dat als je je def naar hem stuurde het daar waarschijnlijk inefficient gebruikt ging worden.

Verder speel ik zelf deze wereld niet en passeer ik hier heel toevallig, maar ik kan wel zeggen dat Wow Who inderdaad volledig in functie van de stam speelde als defbunker en toen ik op het einde van de wereld om def vroeg was hij één van de eerste die erop sprong. Enkel maar positieve ervaringen dan ook met Wow Who, alhoewel ik soms geen moer verstond van wat Justin allemaal zat uit te kramen.
 

Deleted User - 487710895

Guest
F5 weer een rekruut/intern van de vijand erbij; Tyler Crest
 
Bovenaan