Top/Flop stammen

Reactiescore
241
Corus heeft het bijzondere talent dat hij letterlijk alles kan verkloten.
Faal op faal :D
 
Reactiescore
1.476
Intens genoten, maar wel als een domme Hollander een oorontsteking opgelopen. Dus heb bijna de hele vakantie niet de zee in gekund. Verder wel genoten natuurlijk van de tapas, bikini’s en Afrikaanse ‘special price’ mannetjes, deze jongen is een Georgia Armano zonnebril rijker. Niet gek als je het mij vraagt.
Klinkt als een prima vakantie. :)
 
Reactiescore
372
De winnende LOTTO nummers van aankomende trekking aub?

Heb het even nagevraagd, mijn grote vriend Gaston was gekwetst aangezien hij de LOTTO een commerciële clusterfuck vond.

Ik heb wel een interessant artikel voor je gevonden: ‘De Nationale Loterij heeft vandaag statistieken vrijgegeven waarin de meest getrokken cijfers opgelijst worden. Voor de 'klassieke' nationale lotto-trekking blijkt het nummer 38 het vaakst uit de trommel te rollen. Exact 107 keer werd 38 getrokken , goed voor een percentage van 19,31 procent.21’ - GVA, 2019.

Maar zal er niet teveel van geloven, de dikgedrukte woorden geven me het gevoel dat Coruscant het heeft geschreven en die zegt wel vaker dingen die achteraf een heel slecht idee blijken.
 
Reactiescore
5
Kan F!X niet alleen winnen van de noobjes in NAW dat ze hulp moeten zoeken en een cf (482|419 ) nodig hebben? Dan ben ik benieuwd wanneer F!X leden gaat rekruten aangezien Planet en Method het ook gedaan hebben #R2W
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5

Foutje, is aangepast in de post, bedankt voor de opmerking! Ik was van elke stam de veroveringen wat aan het bekijken en heb per ongeluk verkeerde coords genomen. Probeer deze wereld wat te volgen vanop een afstand haha
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Kan F!X niet alleen winnen van de noobjes in NAW dat ze hulp moeten zoeken en een cf (482|419 ) nodig hebben? Dan ben ik benieuwd wanneer F!X leden gaat rekruten aangezien Planet en Method het ook gedaan hebben #R2W
Ik stel mij eerder de vraag waarom NAW niets aan die CF heeft gedaan..
 
Reactiescore
1.383
Als jullie goed kijken naar de edelgeschiedenis, zie je dat jullie expres achter Lion geedeld hebben zodat het een CF lijkt. Verder zal ik hierop terug komen in pm ingame aangezien hier dus geen sprake is van vuil spel. Ik heb mijn tijd genomen met research en jullie zullen spoedig van mij horen.

.....En nu? Zijn wij nu ook later met het dorpen edelen om hem heen zodat het een clusterfuck lijkt omdat wij later edelen, of wellicht is hij zich hier "aan het uitbreiden, dat is het doel van tribalwars dus het is geen clusterfuck" of zoiets zal het worden waarschijnlijk? Ben benieuwd hoe deze nieuw geedelde dorpen nu worden omschreven omdat het dit keer wél binnen onze lijnen ligt en de dorpen wél al eerder in ons bezit waren.

Hoe kon Lion weten dat die dorpen van jullie waren? Hij lijkt simpelweg een jump te willen maken naar een gebied achter jullie cluster. Als jullie vervolgens die dorpen pakken lijkt het inderdaad vrij veel op cf’s plaatsen. Wat niet in eerste instantie de bedoeling geweest zal zijn.

Daar lijkt geen sprake van, wie ben jij in-game eigenlijk dan weet ik een beetje hoe ik deze post moet beoordelen.
 
Bovenaan