Top/Flop stammen

Reactiescore
767
IK ZOEK NOG STEEDS NAAR EEN STAM
 
Reactiescore
13
Ach R2W of niet iedereen doet eraan. Ja ook Planet. (Die voelen zich nu vast op de teentjes getrapt)

Planet. Bijvoorbeeld heeft zojuist weer even 2 leden erbij. (Nota bene 1 speler die uit een stam kwam die AAO aanviel) Dan hebben ze zelf ook nog meerdere MB stammen waarvan er 1 MB stam (little) ruim meer dan een miljoen punten heeft.

Dit spel draait gewoon om het R2W, als het niet lukt dan maar op de simpele manier, iedereen doet eraan, ook diegene die het hardst roepen dat ze tegen het R2W zijn.

Tja. Wanneer is iets R2W en wanneer is het simpelweg niet 7 clears op iemand willen gooien omdat moraal 50% is.

Planet heeft slechts 8 leden en ongeveer 24 MB's. Waarvan de meeste MB's al een poosje trouw zijn aan hun moraalheer.
Het is niet dat ze de hele rim kapot rekruteren. Van de stammen Little en Night. zijn al veel leden MB vanaf eerste paar weken deze wereld.
Just sayin, weet niet of dat een verschil is met R2W of niet, maar dat mag je zelf beoordelen ;)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Nu Method het recruit probleem heeft opgelost. Ben ik benieuwd wat FIX met Panda zijn recruit2win mentaliteit gaat doen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Is wel het probleem opgelost toch? Misschien moeten we het Illy vragen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Opgelost? ik zie 2 leden uit method, waarvan 1 gekicked is omdat mark een dictatuur leid, andere weet ik niet, maar zal wel persoonlijk geleaved zijn
Wanneer je als leider direct spelers moet kicken om de controle te hebben bij wat tegenspraak, dan maak je jezelf bij mij niet populair.

Ben dus maar geleaved voordat mijn lot hetzelfde zou zijn als dat van illy.
 
Reactiescore
372
Hoe was je vakantie?

Intens genoten, maar wel als een domme Hollander een oorontsteking opgelopen. Dus heb bijna de hele vakantie niet de zee in gekund. Verder wel genoten natuurlijk van de tapas, bikini’s en Afrikaanse ‘special price’ mannetjes, deze jongen is een Georgia Armano zonnebril rijker. Niet gek als je het mij vraagt.
 
Bovenaan