Top / Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.094
Games was er wel meer niet dan een uurtje op die ochtend. No offense, Ed was daar de actiefste, en dat zei heel wat.
Die man had gewoon weekenden dat hij zondagmiddag nog op dezelfde sessie zat als vrijdag ochtend omdat Lennart Mark Yoshi Dorine Glen en Paul er gewoon nooit waren of gestopt waren of gewoon geen zin omdat de vorige co er weer een zooi van had gemaakt

Kreeg niet het idee dat Ed zelf heel actief was, maar dat was ik zelf ook niet op Duck wat zeker ook niet een account was dat bomvol activiteit overdag zat. Jan zat meestal hele dagen overdag alleen te spelen. En als hij er tabak van had, dan was ik degene die dat moest doen. Die the architect jongens logde gewoon maar 1x per 3-5 dagen in. Eli was er wel veel maar ook niet elke nacht, specifiek die nacht van die massa geloof ik niet. En uiteindelijk ik viel ook maar een paar keer in. Ed deed niet heel veel meer op games had ik het idee, en hij was nog de actiefste. Dat zegt wel vrij veel.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hoeveel keer ga je die post nog editen wtf
 
Reactiescore
417
Ik denk dat Chris hier niet tussen haakjes genoemd moet worden. Hij heeft minstens zoveel werk verzet deze classic, mss wel meer.
Zeker waar, excuses daarvoor, echter denk ik dat Christiaan zelf dat ook wel weet. Ik heb denk ik genoeg gesprekken met jullie beide daarover gevoerd :p
 
Reactiescore
1.094
Ja die mickey mouse bleef katapulten gooien op medi, tot een veel erger niveau overigens dan dat lezinho11 had gedaan. Dus heel serieus kunnen we dat actie reactie standpunt toch niet nemen. Maar dat wisten we eigenlijk al. Dus ja dat hij een zielige vent is, is wat dat betreft nu wel genoeg benadrukt. En dan blijft er weinig meer over om over te praten.
 
Reactiescore
1.094
Precies, daarom dat je reageert, of de schuld van je verlies legt bij een classic groepje die sinds cl11 al praktisch niet meer bestaat. Op een enkele cl een handjevol spelers daarvan na, waarvan deze cl er zeker geen van is.

Doorzichtige vent
 
Reactiescore
417
Precies, daarom dat je reageert, of de schuld van je verlies legt bij een classic groepje die sinds cl11 al praktisch niet meer bestaat. Op een enkele cl een handjevol spelers daarvan na, waarvan deze cl er zeker geen van is.

Doorzichtige vent
Martijn neem een lekker pilsje, we doen er nu toch niks meer aan he. Of ga je stiekem toch weer verder spelen?
 
Reactiescore
1.094
Vind het gewoon zo kinderachtig. Als je dan men dan toch verloren heb, heb dan ook het fatsoen om normaal te spelen. Ik bedoel ze spelen dan toch nergens meer voor, dus move-on. En doe niet zo schijnheilig. Blijkbaar was dat teveel gevraagd.

En ja ik neem er van het weekend wel weer een :)
 
Reactiescore
2.303
Martijn zit gewoon in de volgende #leon stam?
 
Reactiescore
1.094
Ikke niet hoor, ga jij starten?
 
Reactiescore
2.303
Ik zou graag een ode brengen aan onze grote leider!
 
Reactiescore
1.094
Leon!
 
Reactiescore
2.303
#leon
 
Reactiescore
974
#Leon
 
Reactiescore
86
Vind het gewoon zo kinderachtig. Als je dan men dan toch verloren heb, heb dan ook het fatsoen om normaal te spelen. Ik bedoel ze spelen dan toch nergens meer voor, dus move-on. En doe niet zo schijnheilig. Blijkbaar was dat teveel gevraagd.

En ja ik neem er van het weekend wel weer een :)
Jullie kata'en mij ik kata terug maar ik ben kinderachtig. Jullie gaan met zn 4'en op mij en dag erna staan mn dorpen achter mn front op 6k maar ik ben kinderachtig omdat ik kata's terug smijt.
 
Reactiescore
2.303
Jullie kata'en mij ik kata terug maar ik ben kinderachtig. Jullie gaan met zn 4'en op mij en dag erna staan mn dorpen achter mn front op 6k maar ik ben kinderachtig omdat ik kata's terug smijt.

Zo een beetje ja, klein kind.
nuja je verloor de wereld dus jij bent de sjaak!
 
Bovenaan