Top / Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
112
De wereld lijkt als maar leuker te worden! Straks moeten we nog terug gaan loggen :oops:
 
Reactiescore
1.094
Wat precies begint er leuk aan te worden?
 
Reactiescore
112
Ironie is een manier om op bedekte, milde wijze de spot te drijven met iets of iemand, bijvoorbeeld door het tegenovergestelde te zeggen van wat men bedoelt, of door sterk te overdrijven. Wat had hij weer een gewéldige broek aan.
 
Reactiescore
1.094
Insinueer je dat de wereld voor die cfs en kata s er wel leuk op was dan? Wat ik begreep toch een dikke intern wereld
 
Reactiescore
1.094
Dat moet een foutje zijn geweest

Ik had lenzinho gevraagd kata's te gooien op okpanda. Was niet de bedoeling dat ze dat ook gingen toen op iemand anders. Volgens mij had de originele speler dat wel begrepen, maar de co niet zo. Ik zal er even achterna gaan.

Die co had zichzelf blijkbaar ook een paar keer gekata'd omdat hij dat vergeten was uit te zetten. Anyhow, ik ga er dus achterna.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik kan/kon dat door omstandigheden niet zien. Maar ben heel specifiek geweest dat ze okpanda moesten katapulteren. Die order kwam van mij. De aanval op jullie is door Medi opgezet, die heeft dat 10000% zeker niet gevraagd te doen. Dus er heeft daar iemand gehandeld die dat niet zo had begrepen, en wss is het die co, want die had dus ook al per ongeluk zijn eigen leemgroeves naar 22 geknald.

Zodra ik kan loggen ga ik er werk van maken, anders kan je beste ff pm sturen naar medicated
 
Reactiescore
298
De aanval op jullie is door Medi opgezet, die heeft dat 10000% zeker niet gevraagd te doen. Dus er heeft daar iemand gehandeld die dat niet zo had begrepen, en wss is het die co, want die had dus ook al per ongeluk zijn eigen leemgroeves naar 22 geknald.
Ik heb ze geeneens gevraagd om aanvallen te sturen, dus nee was niet gevraagd. Ik heb ffe contact opgenomen met lenz, want dit is wel niveautje retarded

Lol allemaal katanoobs
Wij zijn vanaf de start al trots katanoob:cool2:
 
Reactiescore
1.094
Lol allemaal katanoobs

Ik vind het spelen op deze wereld een gunst. In de zin van, de wereld beloopt zijn einde en ik help het nog leuk te houden. Ik speel hier pas een week.
Dat er vervolgens mensen instant gaan katapulteren op mij en cf'en. Tja dan kan je het terug verwachten. Daar is geen fun aan.

Dat gezegd hebbende, daar is @Heres20BucksKillMe geen van. En behoort geen katapulten te ontvangen, weet niet of hij degene was die ook via stino sprak, maar wat dat betreft juist een die geen katapulten verdiende, eerder lof. En vind het dan ook behoorlijk zuur dat het wel is gebeurd, wat de precieze reden ook moge zijn.
 
Reactiescore
86
Toen ik hoorde van okpanda en zn kata's heb ik nog geen minuut later 350 clears ligge sturen naar hem ookal was die daarvoor mijn "vriendje" dus vind het beetje jammer dat er ineens 50 van mn dorpen naar de neuk zijn. Ben zelf ook niet vies van kata's voor alleen als er een goeie reden voor is.
En dat was ik idd die via stino sprak. Heb daar laatste paar dagen vv gedaan want daar speelde niemand meer. Daarom datk ook verkracht wordt nu want ik heb alles liggen blocken dag 1 van jullie mass en door noobactie van mij al mn front troepen die ik niet meer kon annuleren toen ik dodgde waardoor ik zo goed als leeg sta lel
 
Reactiescore
1.094
En hup daar is het volgende gekatapulteer.

Medicated heeft nu allemaal 7 en 8k dorpjes.
 
Reactiescore
1.094
Mickey Mouse kan nu meer katapulten terugverwachten.

Wat er gebeurd is tegen mickey mouse door Lezinho11 is vervelend. Maar medicated is daar onbewust bij betrokken geweest. Om als reactie op de katapulten van lezinho11, medicated te katapulteren is totaal niet justificeren.

Je kan beargumenteren dat de katapulten van lezinho11 bewust waren, prima, dan mag je lezinho11 terugkatapulteren. Medicated heeft duidelijk aangegeven niets met de katapulten van doen te hebben gehad. Zij zijn onbewust betrokken geweest, dit daarentegen is een bewuste actie. Ik heb namens Retro nog een compensatie voorstel op poten proberen te zetten. Daar wordt niet op ingegaan. Prima, maar dan moet je je katapulten ook thuis houden.
 
Reactiescore
1.019
Je praat echt onzin, als jij gekatat zou worden zou je het ook 3x zo hard terugdoen, moet je nu niet opeens doen of mickey dir gekatat word niks terug mag doen puur omdat jij een compensatie voorstelde. Iemand die gekatat word staat in zijn volste recht het terug te doen, want nogmaald hij is er zelf niet mee begonnen.
 
Reactiescore
1.094
Je praat echt onzin, als jij gekatat zou worden zou je het ook 3x zo hard terugdoen, moet je nu niet opeens doen of mickey dir gekatat word niks terug mag doen puur omdat jij een compensatie voorstelde. Iemand die gekatat word staat in zijn volste recht het terug te doen, want nogmaald hij is er zelf niet mee begonnen.

Ik had het ook heel normaal gevonden als hij katapulten terug had gestuurd op lezinho11. Dan had je mij niet gehoord.
Maar ze worden nu op medicated gestuurd. Onder het mom actie reactie, maar die vlag vind ik totaal niet opgaan.

Daarnaast vind ik dat als mickey vervolgens compensatie afwimpeld dat ze het recht om katapulten te gooien laten varen ja. Het uiteindelijke doel is nog steeds voorkomen gebruik van katapulten. Compensatie is slechts een middel voor vergoeding van de geleden schade.


Onder deze argumenten hadden we als Retro zijnde ook Stino en mickey mogen katapulteren omdat hun vriendje okpanda, yellow pin katapulteerde en of nav de cfs van unknown bij materlotti. Dat is uiteraard niet gebeurd (mede ook omdat mickey de kata s van okpanda veroordeelde, net zoala wij lezinho11 katapulten veroordelen).

Voordat we okpanda en unknown gingen katapulteren hebben we ze nog een kans geboden. Panda stond blijkbaar op del, en unknown lachte ons kei hard uit.

Dus ja, ik doe het pas 3x zo hard terug na een gesprek. En die is wel met mouse gevoerd. En als zij dan aangeven geen probleem erin te hebben, dan moeten ze de dag erna geen kata s sturen op iemand die er in die zin niets mee te maken had.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik vind dit hele 'hij deed het dus ik doe het terug'
vrij kansloos tbh, blijf gewoon bij je principes en doe het gewoon helemaal niet. Laat je niet verlagen tot het niveau van een ander.

wijze woorden
 
Bovenaan