Top / Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
2.477
En dan ga je vervolgens zeggen van een aantal dat het zogenaamd geen hulpjes zouden zijn? Ik voel m aankomen ;)

Als het werkelijk zo is, natuurlijk. Logisch toch? Waarom zou ik men stam in een (onterecht) negatief daglicht laten plaatsen? Als je cijfers aanhaalt kun je ook wel meedelen wat de cijfers juist bevatten.

Aan de ene kant Retro & Tag & Tears, andere kant bestaande uit TWHGG, M-A, BLCK, Goofy, BIER en hop.
Dit is hoe ik de situatie zie, maar ja ik heb soms ook last van een betonblok voor mijn ogen.

Hier gaat het dus fout.
M-A kan je in principe enkel Pallie en Sjaak rekenen, rajan is voor zover ik weet gestopt. Ook enkel reeds benoemde zitten in een gezamenlijke chat.

BLCK was een soort van BG van M-A, hier hebben wij atm 0.0 betrekkingen mee.

Bij BIER kan je enkel Lord of wim meetellen, hier hebben wij als Stino zijnde al geruime tijd goed contact mee, inderdaad. Met de anderen heb ik noch mijn teamgenoten noch mijn stamgenoten contact meegehad.

HOP hebben we ook geen banden mee, sterker nog, 27/07 hebben onze clears richting clerq gelopen. Panda skills kan je deels meerekenen gezien deze wou deelnemen aan de massa maar dat plan viel al snel in het water. Voor nu ook geen banden meer mee, al snap ik gerust dat je deze meerekent.
 
Reactiescore
417
Als het werkelijk zo is, natuurlijk. Logisch toch? Waarom zou ik men stam in een (onterecht) negatief daglicht laten plaatsen? Als je cijfers aanhaalt kun je ook wel meedelen wat de cijfers juist bevatten.



Hier gaat het dus fout.
M-A kan je in principe enkel Pallie en Sjaak rekenen, rajan is voor zover ik weet gestopt. Ook enkel reeds benoemde zitten in een gezamenlijke chat.

BLCK was een soort van BG van M-A, hier hebben wij atm 0.0 betrekkingen mee.

Bij BIER kan je enkel Lord of wim meetellen, hier hebben wij als Stino zijnde al geruime tijd goed contact mee, inderdaad. Met de anderen heb ik noch mijn teamgenoten noch mijn stamgenoten contact meegehad.

HOP hebben we ook geen banden mee, sterker nog, 27/07 hebben onze clears richting clerq gelopen. Panda skills kan je deels meerekenen gezien deze wou deelnemen aan de massa maar dat plan viel al snel in het water. Voor nu ook geen banden meer mee, al snap ik gerust dat je deze meerekent.
Ik reken dit soort dingen niet goed of fout, je mag er gerust een oordeel aan vast plakken. Echter zei ik ook dat het is zoals ik het zie, daarbij komt ook nog dat ik jou of jouw stam niet in een kwaad daglicht wil zetten.

Hoe kan een gestopt iemand dan nog wel zijn clears de deur uit doen :eek:

Qua BLCK snap ik het, zoals ik reeds al heb aangegeven dit is hoe ik de situatie zie. Wij krijgen ook van BLCK in hetzelfde time frame aanvallen dus dat is mijn redenatie om ze onder die noemer te plaatsen.

Vanuit BIER liepen er ook aanvallen deze kant op, combineer dat met mijn eerdere reactie omtrent Rajan en je snapt mijn keuze om ook deze stam onder die noemer te zetten.

HOP reken ik mee gezien mickey een (of meerdere) spelers als intern gebruikt.

Kortom een hele hoop gezelligheid :)
 
Reactiescore
417
Tja ik zal het nog eens herhalen dan maar, ik probeer noch mijn eigen stam voor te trekken noch TWHGG de kop in te duwen, ik kan denk ik daarvoor beter het spel gaan spelen ipv deftige posts maken.

Ik begrijp zeker je stukje van een volwaardige derde partij, echter wat je nu toch ook mag in zien is dat ik nergens de term slaafjes heb gebruikt, ik praat enkel over twee kanten. Verder wil ik het hier lekker bij laten, ik wens je veel succes IG en met het zoeken van de benodigde spelers.
 
Reactiescore
2.477
Tja ik zal het nog eens herhalen dan maar, ik probeer noch mijn eigen stam voor te trekken noch TWHGG de kop in te duwen, ik kan denk ik daarvoor beter het spel gaan spelen ipv deftige posts maken.

Ik begrijp zeker je stukje van een volwaardige derde partij, echter wat je nu toch ook mag in zien is dat ik nergens de term slaafjes heb gebruikt, ik praat enkel over twee kanten. Verder wil ik het hier lekker bij laten, ik wens je veel succes IG en met het zoeken van de benodigde spelers.

Slaafjes/bg/deel van een kant. Imo toch wel een gelijkaardig iets en geldt daar dus ook voor.

Maar bedankt, jullie ook veel succes/spelplezier toegewenst!
 
Reactiescore
93
Ik heb een tijdje op deze classic gespeeld en vond dat retro wel redelijk wat slaafjes had. Maar weet niet echt hoe dat met de andere stammen zit aangezien ik al lang gestopt ben
 
Reactiescore
984
Ik heb een tijdje op deze classic gespeeld en vond dat retro wel redelijk wat slaafjes had. Maar weet niet echt hoe dat met de andere stammen zit aangezien ik al lang gestopt ben

Beide partijen hadden hier en daar wat "slaafjes", of bondgenootschappen zoals we dat ook zouden kunnen noemen, dus ik denk dat het er op dat vlak vrij evenwichtig aan toeging. Ik zou zelfs zeggen eerder in het nadeel van Retro als je bedenkt dat Goofy en Yes!, 2 van de top 5 stammen op een gegeven moment, ook heel wat dorpen aan de tegenpartij gratis gegeven hebben.
 
Reactiescore
93
Ahja ik volg al lang niet meer. Maar is waarschijnlijk wel waar xD
 
Reactiescore
3
Ik heb een tijdje op deze classic gespeeld en vond dat retro wel redelijk wat slaafjes had. Maar weet niet echt hoe dat met de andere stammen zit aangezien ik al lang gestopt ben

Retro had het gewoon in een vroeg stadium al heel goed voor elkaar t.o.v de rest van de wereld. Uiteindelijk hebben ze voor mijn gevoel weinig aan hun slaafjes gehad qua gezamenlijke aanvallen en waren het meer NAP's wat enkel voor meer safe zorgde voor Retro wat hun ligging extreem gevaarlijk maakte.

Verder heeft team Medi (Jan & Christiaan) ervoor gezorgd dat de motivatie bleef binnen deze stam waarbij ze superieure aanvalsplannen gesmeden hebben wat door team Medi elke keer weer in elkaar werd gezet. Mede door hun inzet hebben ze ervoor gezorgd dat een hoop spelers toch de motivatie bleven houden om dit spel te blijven spelen vanuit de kant van Retro.

Dit resulteerde in het feit dat de hele wereld vs Retro ging vechten, maar tevergeefs. Het kwaad was al geschiet. De key moment van deze wereld was toch de succesvolle aanval vanuit Retro op Unkown. door Mater+ fairy en het goede verdedigen van Medicated op een massa vanuit TWGHG (en de rest van de wereld) allemaal op dezelfde dag. Dit was de mentale tik die TWGHG niet te boven wist te komen waarbij ze de wereldwinst uit hun hoofd hebben gezet.

Uiteindelijk zal iedereen tevreden met de uitslag van deze classic zijn. ( Dat de meest aanvallende stam gaat winnen)


Ahja ik volg al lang niet meer. Maar is waarschijnlijk wel waar xD

Jij was mijn beste co ooit<3
 
Reactiescore
93
Jij was mijn beste co ooit<3
Je bedoelt je minst actieve co ooit denk ik xD

Ik heb 1 massatje gestuurd of misschien nog een andere weet ik al niet meer maar dat was alles denk ik xD
Vind op een andermans account spelen nog altijd lastig sorry daarvoor :p
 
Reactiescore
1.094
Was dit al de hele tijd het niveau van deze classic? Kata's al eerst, en nu cf's van unknown. Gaat wel lekker zo
 
Reactiescore
1.094
Prima hoor, zijn toch al 70 kataclears onderweg
 
Reactiescore
1.094
Nee, heel goed met materlotti afgestemd
 
Reactiescore
984
logisch natuurlijk een clusterfuck moet passend gesanctioneerd worden.. hier gaan we niet licht over
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
1.094
Tja hij blijft cf'en, ik blijf kata clears sturen :D
 
Bovenaan