Top / Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.094
Jullie kata'en mij ik kata terug maar ik ben kinderachtig. Jullie gaan met zn 4'en op mij en dag erna staan mn dorpen achter mn front op 6k maar ik ben kinderachtig omdat ik kata's terug smijt.

Ik ga niet weer die discussie van de grond af aan voeren. Maar er is niets kinderachtig geweest aan een massa op jou.

Zoals inmiddels al 20x eerder is gezegd, zijn de aanvallen van lezinho11 een opwelling van hunzelf geweest, en daar is geen opdracht tot gegeven, niet tot het katapulteren maar uberhaupt het aanvallen zelf ook niet. We kunnen op twstats heel goed zien dat Medi is gestopt nadat ze doorkregen dat jullie waren gekatapulteerd, met slechts een zeer beperkt aantal dorpjes dat mogelijk is veroverd na of dankzij de katapulten.
Daarnaast zijn jou dorpen niet tot 6k gekatapulteerd. Ze zijn amper onder de 7500 punten gekomen door katapulten, lezinho11 had ook maar 3 gebouwen beschoten want ze hadden maar 3 clears per dorp lopen (HQ, smed en de laatste weet ik niet). Dus overdrijf niet zo. Het is iig geen reden om zelf medicated's dorpen 2 dagen lang te katapulteren tot 6k punten.

We hebben alle normen gevolgd: compensatie aangeboden of een nap, zowel lezinho11 als medi zijn gestopt met attacks. Jullie hoefden niks. Dan hoor je geen katapulten terug te smijten. En indien wel, niet op medi, en al helemaal niet in de mate zoals je dat terug hebt gedaan. Dat noem ik kinderachtig ja.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan