Top/flop stammen

Reactiescore
985
Voor moest je de "constructie" willen snappen:
Na de succesvolle aanval op The Architect en de gelijktijdige dreiging van Giorni in het oosten werd het al snel duidelijk dat het einde van Veeg nabij was. Iedereen schreeuwde overal om def en onze safe werd kleiner en kleiner. Daarop besloten enkele leden een reddingsboei te zoeken en voor sommige was dit Panda, voor anderen niet. De accounts die niet inbegrepen waren OF die niet wouden overstappen zijn nu dus overgenomen of staan op delete.

FYI, Ik heb zelf nooit gesolliciteerd bij Panda, wel even kort gepolst bij Divine of er wat mogelijk was maar blijkbaar niet. Dit wel pas nadat ik wist dat anderen hier al dagen mee bezig waren.
 

DeletedUser82656

Guest
Dat mag flashback ook alleen wordt gezegd dat men niet samenspeelt met veeg of zoiets dergelijks. Maar die indruk wordt wel gewekt, al sinds 3 dagen nadat the architect werd attacked. En dat Divine + Veeg + Panda een pot nat zijn, of welke vage constructie ook van toepassing is, is dan wel komisch om te zien gezien Panda uitgebreid op het forum kwam verkondigen hoe erg ze de overstap van Schedel naar 'vijand' Stay hekelde. En nu ze samenwerken met iets van 4? vijandelijke accounts, plus nog met heel divine. En dan komt men verkondigen dat ze zich in een minderheidspositie begeven, oké...

Dat acounts zoals Corona camel en Wow who ook nog blijkbaar op delete staan of worden geinternd geeft alleen maar meer aan hoe bizar groot dat collectief eigenlijk is.

Ik denk eigenlijk meer als je het zo schetst dat het een reactie is op de recruit van schedel. Ik kan mij voorstellen dat Panda na die overstap van schedel naar Stay met iets moest komen om toch nog een beetje mee te doen op deze wereld. Blijft ook bijzonder dat je (en anderen) Veeg zien als één geheel en dergelijke, op het moment dat dit allemaal ging spelen, was het toch al lang duidelijk dat er niets meer over was van Veeg. Ik vind die vergelijking van Stay recruit schedel vs Panda recruit iets uit Veeg nog maar steeds een vreemde.
 

DeletedUser82656

Guest
Ik denk dat de volgende move gaat zijn dat ze het Veeg kwalijk nemen dat zij het Flashback niet kwalijk nemen :rolleyes:
 
Reactiescore
16
Daarop besloten enkele leden een reddingsboei te zoeken en voor sommige was dit Panda, voor anderen niet. De accounts die niet inbegrepen waren OF die niet wouden overstappen zijn nu dus overgenomen of staan op delete.

Maar dat is toch het hele idee wat ik en andere zeggen? En hoeveel accs gaan er naar Panda over dan? Op discord zag ik iemand spreken over il leone, pavo en flashback. Dus dat betekent dat Panda nog 2 recruits doet en de rest intern voer is (of is geweest) voor die ex-veeg leden of divine...
Ik vind de vergelijking van de recruit van Schedel tov 3 vijandige recruits uit Veeg + interns echt niet niet eens in verhouding staan.

En als deze 3 leden zijn overgestapt naar Panda, dan is toch ook precies wat wij zeggen waar? Panda en Divine werken samen, het gros van de Veeg spelers is overgestapt, gaat overstappen of wordt intern, dus hoe deze samenwerkingsconstructie precies in elkaar zit is niet echt heel duidelijk, maar de verhoudingen liggen dus straks zo dat het blok panda + divine een bizarre voorsprong heeft op wie dan ook. Maar dat dat nu in een soort van schijnvertoning even in 3 stammen is onderverdeeld.

En ondertussen wordt op het AF gezegd dat men in een minderheidspositie zit, of dat Panda 'nog iets van deze wereld moet maken'. Nou geloof je het zelf. Panda + veeg + interns is straks al even groot of groter als Stay. Daar zit dan nog 1000 dorpen van Divine bij. Tot zover de minderheidspositie

Niemand bij Veeg zal hem dit kwalijk nemen.

Nee als ze allemaal straks zelf overstappen naar Panda begrijp ik wel waarom ze het niet kwalijk nemen.
 
Reactiescore
1.037
Kan aan mij liggen maar met 11/12 slots gevuld zit panda samen met Divine op even veel dominantie als de nummer 1 stam
 
Reactiescore
985
Lijkt mij niet meer dan logisch dat als Stay een recruit to win doet dat Panda daar een reactie op heeft.
 
Reactiescore
169
En als deze 3 leden zijn overgestapt naar Panda, dan is toch ook precies wat wij zeggen waar? Panda en Divine werken samen, het gros van de Veeg spelers is overgestapt, gaat overstappen of wordt intern, dus hoe deze samenwerkingsconstructie precies in elkaar zit is niet echt heel duidelijk, maar de verhoudingen liggen dus straks zo dat het blok panda + divine een bizarre voorsprong heeft op wie dan ook. Maar dat dat nu in een soort van schijnvertoning even in 3 stammen is onderverdeeld.

Dit is nieuw voor mij, nog geen invite of contact gehad om over te stappen. Bewust op delete gegaan en niet van plan terug te komen.
 
Reactiescore
16
Lijkt mij niet meer dan logisch dat als Stay een recruit to win doet dat Panda daar een reactie op heeft.

Voor zover Panda dat al niet deed? Kings was wellicht een voorgeleide was van Stay dat was Lmnt12 voor Panda. En intussen heeft Panda meer recruits gedaan dan Stay, en daar moeten dus nog il leone en pavo bijkomen.
 
Reactiescore
974
Voor zover Panda dat al niet deed? Kings was wellicht een voorgeleide was van Stay dat was Lmnt12 voor Panda. En intussen heeft Panda meer recruits gedaan dan Stay, en daar moeten dus nog il leone en pavo bijkomen.

Dus jouw kijk is hoe meer rekruteringen een stam doet, hoe meer een stam zich schuldig maakt aan recruit to win een stam? Lijkt me een rare manier om naar r2w te kijken, elke stam rekruut namelijk wel. Het punt daarentegen waar mensen zich aan hekelen is dat jullie van één van de 4 momenteel kans hebbende stammen op de winst een speler zonder schaamte hebben gerekruteerd. En toen daar logischerwijs kritiek op kwam vervolgens gaan lopen wijzen naar dat andere stammen ook rekruteren..

Veeg was praktische gevallen, dat enkele hun heil proberen te vinden in andere stammen is niet meer dan logisch. Jullie daarentegen hebben van jullie directe concurrent voor de winst een zeer groot account rekruut, aldus het perfecte voorbeeld van een r2w. Voor het zelfde geld was na die rekruut Panda gevallen, ten slotte zie je dit soort domino effecten vaak genoeg gebeuren nadat een groot account de stam verlaat voor een concurrent. Hadden jullie dus een concurrent minder voor de winst gehad. Dit is bij Veeg nooit het geval geweest, of er nu accounts waren aangenomen in andere stammen of niet, Veeg zou gevallen zijn door alle druk destijds.

Het rekruteren van een vijandelijk account terwijl die stam een goeie kans had (en heeft) op de winst is gewoon geen nette actie van Stay, en dat jullie vervolgens een hoop beginnen te schreeuwen over wat andere stammen allemaal wel niet doen, is wat mij betreft allemaal niet relevant aan jullie eigen actie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Dan hebben we blijkbaar andere interpretatie van R2W. Ik vind dat als je van krap plek 4 grenzend aan de n1 en 2 stam, met de helft van de dorpen van n1 vervolgens recruit naar praktisch plek 1 met o.a. 3 ex vijanden het evengoed gerekend mag worden tot R2W. Terwijl door henzelf een week ervoor nog een recruit betwist wordt vanwege het feit dat het zgn. een vijandige recruit was (tussen Panda en Stay was nog geen aanval gelopen)
Een praktische stammenfusie tussen nummers 2 en 4 die (jouw woorden) "kanshebbers" zijn, is in mijn woordenboek net zo R2W als een recruit van toekomstige vijand. Dat Veeg the architect was verloren is heel spijtig voor ze maar in dorpentotaal stonden ze alsnog dik boven Panda...


dat jullie vervolgens een hoop beginnen te schreeuwen over wat andere stammen allemaal wel niet doen, is wat mij betreft allemaal niet relevant aan jullie eigen actie.

Dat is grappig want Materlotti zegt net nog dat de recruit van Veeg in Panda een reactie was op de recruit van Schedel. Ik heb Panda een week geleden nog moord en brand zien schreeuwen over het recruiten van vijanden. Nu is dat dus gebeurd in Panda. Dus in andere woorden zeg jij hier dat Panda dus zwaar hypocriet is, want als wat andere stammen doen niet relevant is voor je eigen actie heeft Panda dus tegen hun eigen woorden in vijanden gerecruit.
 
Reactiescore
974
Dan hebben we blijkbaar andere interpretatie van R2W. Ik vind dat als je van krap plek 4 grenzend aan de n1 en 2 stam, met de helft van de dorpen van n1 vervolgens recruit naar praktisch plek 1 met o.a. 3 ex vijanden het evengoed gerekend mag worden tot R2W. Terwijl door henzelf een week ervoor nog een recruit betwist wordt vanwege het feit dat het zgn. een vijandige recruit was (tussen Panda en Stay was nog geen aanval gelopen)
Een praktische stammenfusie tussen nummers 2 en 4 die (jouw woorden) "kanshebbers" zijn, is in mijn woordenboek net zo R2W als een recruit van toekomstige vijand. Dat Veeg the architect was verloren is heel spijtig voor ze maar in dorpentotaal stonden ze alsnog dik boven Panda...

Jij mag vinden wat je wil, wil nog niet zeggen dat het logisch is. Er zit een stammenlimiet van 11, het hele r2w idee dat jij in je hoofd hebt is daarmee al niet bestaand. De enige manier om rekruten om te winnen is door je concurrent dood te rekruten, aldus wat Stay probeerde bij Panda. Dat gevallen stammen zich vervolgens verspreiden over meerdere andere stammen, inclusief voormalige vijandelijke, boeit me eerlijk gezegd helemaal niks en kan naar mijn zien ook niet gezien worden tot r2w. Je kan lastig heel Veeg volledig buiten elke stam houden doordat ze vijanden hadden aan elk front.

Dat is grappig want Materlotti zegt net nog dat de recruit van Veeg in Panda een reactie was op de recruit van Schedel. Ik heb Panda een week geleden nog moord en brand zien schreeuwen over het recruiten van vijanden. Nu is dat dus gebeurd in Panda. Dus in andere woorden zeg jij hier dat Panda dus zwaar hypocriet is, want als wat andere stammen doen niet relevant is voor je eigen actie heeft Panda dus tegen hun eigen woorden in vijanden gerecruit.

Zeg jochie, als je alles uit zijn context zet, me post niet (goed) leest en vervolgens met een hoop onzin komt, kan je beter het laten om te reageren. ;) Veeg was praktische al gevallen, dat stammen uit een gevallen stam rekruten is nu niet echt een unieke of laffe situatie. De stam is tenslotte al gevallen. Stay Daarentegen rekruutte een speler uit een stam die toen en nu nog steeds een grote kanshebber is voor de winst. Aldus een zwakke rekruut waar je commentaar op kan verwachten.

Als je dat verschil letterlijk niet begrijpt of ziet, weet ik het ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
Zolang je niet in stay zit ben je geen kanshebber voor wereldwinst.
 
Bovenaan